Komunikaty PR

Dunlop gotowy na tor Suzuka: EWC odwiedzi Japonię

2022-08-04  |  19:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
  • Długo oczekiwany powrót EWC do Japonii na ośmiogodzinny wyścig Suzuka.
  • 16 motocykli będzie ścigać się na oponach Dunlop.
  • Na torze spotkają się najlepsi zawodnicy z Europy i Japonii.

 

Długodystansowe Mistrzostwa Świata FIM (EWC) powracają w ten weekend na ośmiogodzinny wyścig na torze Suzuka. W tym budzącym ogromne emocje wydarzeniu Dunlop wyposaży w opony aż 16 zespołów, zarówno w najwyższej klasie Formuły EWC, jak i w klasie Superstock. Najwyższa klasa motocyklowych wyścigów długodystansowych pojawi się w Japonii po raz pierwszy od trzech lat, przyciągając na tor zarówno japońskie, jak i europejskie gwiazdy.

W tym roku Dunlop dostarczy opony dziesięciu zespołom walczącym o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej oraz sześciu zespołom klasy Superstock. Do faworytów należą teamy: Webike SRC Kawasaki France i zwycięzca 24-godzinnego wyścigu SPA EWC Motos, BMW Motorrad World Endurance Team, oba w swoich zasadniczych składach.

Opony Dunlop wybrało również wiele czołowych japońskich zespołów, w tym teamy jeżdżące motocyklami: BMW, Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha. Do zespołów wspieranych przez Dunlopa w klasie Superstock należą TERAMOTO@J-TRIP Racing Suzuki, w którym jeździ Nobuatsu Aoki, zawodnik Grand Prix z lat 90-tych, oraz TONE RT SYNCEDGE 4413 BMW z byłym zawodnikiem WSBK Shinichi Nakatomi.

Jak zwykle zespoły Dunlopa korzystają z szerokiej gamy opon, w tym różnych wariantów wyścigowych opon typu slick KR109 na przód i KR108 na tył, a także wielu opon rozwojowych przygotowanych dla najlepszych zespołów. Rywalizacja na najwyższym poziomie w takich mistrzostwach jak EWC pozwala Dunlopowi na rozwój i testowanie opon nowej generacji w konkurencyjnym i wymagającym środowisku.

David Auerbacher, Event Leader EWC Dunlop, powiedział: "To pierwszy tego typu wyścig EWC od 2019 roku, dlatego poziom emocji jest bardzo wysoki. Dla nas to zupełnie inne wyzwanie niż tegoroczne europejskie wyścigi Le Mans i Spa-Francorchamps. Dlatego cieszymy się, że mamy pomoc ze strony Dunlop Japan w zapewnieniu każdemu zespołowi poziomu obsługi i wsparcia, jakiego potrzebuje. W czerwcu zakończyliśmy testy, które pozwoliły nam poznać tor i wybrać opony, co znacząco pomogło w naszych przygotowaniach do tygodnia wyścigowego, mimo że teraz jest cieplej i bardziej wilgotno. Sesje testowe we wtorek i środę pozwoliły na dokładniejsze zbadanie i potwierdzenie wyboru opon, więc jesteśmy gotowi do walki o zwycięstwo."

Dunlop i wspierane zespoły pracowały już w tym tygodniu, zdobywając doświadczenie na torze i w warunkach testowych we wtorek i środę. W piątek odbędą się treningi, kwalifikacje i sesja nocna, a w sobotę po południu finałowa eliminacja dla 10. najlepszych zawodników. 43. edycja Suzuka 8 Hours rozpocznie się w niedzielę, 7 sierpnia, o godzinie 11:30 czasu lokalnego (04:30 czasu środkowoerupejskiego).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.