Dunlop odnawia współpracę z ISDE przed sezonem 2022
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Powrót Dunlop Geomax Challenge.
• Zespół USA wybiera Dunlopa, aby walczyć o zwycięstwo.
• Sezon 2022 odbędzie się w południowej Francji.
Dunlop przedłużył kontrakt jako oficjalny sponsor International Six Days of Enduro FIM (ISDE). W tym roku wyścigi odbędą się na wymagającej trasie w Le Puy-en-Velay we Francji i potrwają od poniedziałku 29 sierpnia do soboty 3 września.
Kontynuacja współpracy oznacza powrót konkurencji Dunlop Geomax Challenge, dedykowanej amatorskim zespołom klubowym, a także wsparcie dla wszystkich zespołów i zawodników partnerskich Dunlop. W 2022 roku na oponach Dunlop Geomax EN91 wystartuje m.in. drużyna A Team USA.
Wyścig Dunlop Geomax Challenge, który zadebiutował w edycji 2021 w północnych Włoszech, wspiera i promuje zawodników klubowych oraz amatorów w najbardziej wyczerpujących zawodach długodystansowych.
Kluczowym elementem zaangażowania Dunlopa w ISDE jest opona Geomax EN91, którą zaprojektowano tak, aby oferować zawodnikom wszechstronność w szerokim zakresie warunków jazdy. Jej mieszanka została stworzona specjalnie z myślą o zapewnieniu najwyższej przyczepności na nawierzchniach terenowych, natomiast wzór bieżnika zbudowany z sześciokątnych klocków wpływa na zwinne prowadzenie, zmniejszając tym samym zmęczenie motocyklisty. Dzięki temu ta innowacyjna opona jest obecnie najlepszym wyborem dla zawodników enduro na wszystkich poziomach zaawansowania.
Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie, powiedział: „Cieszymy się, że po udanym debiucie Dunlop Geomax Challenge w 2021 roku, powracamy w tym roku jako oficjalny sponsor FIM International Six Days of Enduro. Będziemy mogli wspierać zespoły na wszystkich poziomach, od profesjonalistów walczących o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej po zawodników klubowych i amatorów ścigających się w ramach Dunlop Geomax Challenge. Piękno tych zawodów polega na tym, że zawodnicy klubowi ścigają się na tych samych oponach Dunlop Geomax EN91, co zespoły z najwyższej półki."
Fabio Muner, dyrektor ds. marketingu FIM, dodał: „W imieniu FIM chciałbym podziękować firmie Dunlop za nieustanne wsparcie i zaangażowanie w ISDE. Ich program doskonale oddaje ducha tych wspaniałych zawodów. Konkurencja Dunlop Geomax Challenge skierowana jest do zespołów klubowych, a Dunlop dostarcza również opony zespołowi amerykańskiemu, który po raz kolejny zapowiada się na jednego z głównych rywali w klasie Pucharu Świata FIM. Możliwość ścigania się amatorów u boku zawodowców to jedna z wyjątkowych cech ISDE."

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.