Dunlop odnawia współpracę z ISDE przed sezonem 2022
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Powrót Dunlop Geomax Challenge.
• Zespół USA wybiera Dunlopa, aby walczyć o zwycięstwo.
• Sezon 2022 odbędzie się w południowej Francji.
Dunlop przedłużył kontrakt jako oficjalny sponsor International Six Days of Enduro FIM (ISDE). W tym roku wyścigi odbędą się na wymagającej trasie w Le Puy-en-Velay we Francji i potrwają od poniedziałku 29 sierpnia do soboty 3 września.
Kontynuacja współpracy oznacza powrót konkurencji Dunlop Geomax Challenge, dedykowanej amatorskim zespołom klubowym, a także wsparcie dla wszystkich zespołów i zawodników partnerskich Dunlop. W 2022 roku na oponach Dunlop Geomax EN91 wystartuje m.in. drużyna A Team USA.
Wyścig Dunlop Geomax Challenge, który zadebiutował w edycji 2021 w północnych Włoszech, wspiera i promuje zawodników klubowych oraz amatorów w najbardziej wyczerpujących zawodach długodystansowych.
Kluczowym elementem zaangażowania Dunlopa w ISDE jest opona Geomax EN91, którą zaprojektowano tak, aby oferować zawodnikom wszechstronność w szerokim zakresie warunków jazdy. Jej mieszanka została stworzona specjalnie z myślą o zapewnieniu najwyższej przyczepności na nawierzchniach terenowych, natomiast wzór bieżnika zbudowany z sześciokątnych klocków wpływa na zwinne prowadzenie, zmniejszając tym samym zmęczenie motocyklisty. Dzięki temu ta innowacyjna opona jest obecnie najlepszym wyborem dla zawodników enduro na wszystkich poziomach zaawansowania.
Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie, powiedział: „Cieszymy się, że po udanym debiucie Dunlop Geomax Challenge w 2021 roku, powracamy w tym roku jako oficjalny sponsor FIM International Six Days of Enduro. Będziemy mogli wspierać zespoły na wszystkich poziomach, od profesjonalistów walczących o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej po zawodników klubowych i amatorów ścigających się w ramach Dunlop Geomax Challenge. Piękno tych zawodów polega na tym, że zawodnicy klubowi ścigają się na tych samych oponach Dunlop Geomax EN91, co zespoły z najwyższej półki."
Fabio Muner, dyrektor ds. marketingu FIM, dodał: „W imieniu FIM chciałbym podziękować firmie Dunlop za nieustanne wsparcie i zaangażowanie w ISDE. Ich program doskonale oddaje ducha tych wspaniałych zawodów. Konkurencja Dunlop Geomax Challenge skierowana jest do zespołów klubowych, a Dunlop dostarcza również opony zespołowi amerykańskiemu, który po raz kolejny zapowiada się na jednego z głównych rywali w klasie Pucharu Świata FIM. Możliwość ścigania się amatorów u boku zawodowców to jedna z wyjątkowych cech ISDE."
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.