Komunikaty PR

Dunlop sponsorem tytularnym i wyłącznym dostawcą opon do włoskiej serii CIV

2023-10-12  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.06 MB )

Dunlop rozszerza partnerstwo z włoskimi mistrzostwami i od 2024 roku obejmie rolę sponsora tytularnego i wyłącznego dostawcy opon do wszystkich klas Campionato Italiano Velocità (CIV). Zawodnicy będą korzystać ze specjalnych opon z renomowanej linii KR racing slick, dopasowanych do potrzeb każdego motocykla w zależności od rozmiaru i mocy. Umowa została podpisana na 3 lata.

Dunlop został również wyłącznym partnerem oponiarskim w klasach SuperSport 300 i SuperSport 600 NG, gdzie będzie wspierać wschodzące talenty w tych wysoce konkurencyjnych wyścigach.

„Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w Campionato Italiano Velocità, która stworzyła jedną z najbardziej konkurencyjnych i szanowanych krajowych klasyfikacji wyścigowych w Europie,” powiedział Wim Van Achter, menedżer ds. sportu motocyklowego w Dunlop Motorcycle w Europie. „Cieszymy się, że możemy wspierać zawodników na każdym etapie ich kariery w organizacji, od wschodzących talentów po doświadczonych zawodników superbike. Każdy z nich będzie miał dostęp do naszych renomowanych opon wyścigowych z serii KR oraz profesjonalnego wsparcia na torze. Zaangażowanie w to partnerstwo podkreśla naszą nieustanną pasję do sportów motorowych i determinację w dążeniu do innowacji, wykorzystując wyścigi jako platformę do rozwijania technologii dla następnej generacji opon drogowych, torowych i wyścigowych,” dodał W. Van Achter.

Od dwóch sezonów opony Dunlop są używane we flagowej klasie Superbike, a w wielu innych kategoriach, w tym Moto3 i Pre-Moto3, współpraca trwa dłużej, więc wielu zawodników CIV jest już zaznajomionych z wysokim poziomem wsparcia, oferowanym przez dział sportów motorowych Dunlop.

Współpraca z CIV to kolejny ważny kontrakt Dunlopa. Marka jest wyłącznym dostawcą dla klasy Superstock EWC i wyborem kilku wiodących zespołów Superbike w tej serii, a także partnerem najlepszych zawodników motocrossowych zarówno w Mistrzostwa Świata w Motocrossie FIM (MXGP), jak i w amerykańskiej serii motocrossowej i supercrossowej.

W ramach współpracy z CIV zawodnicy będą ścigać się na oponach z gamy KR racing slick, w tym na przednich oponach KR109 i tylnych KR108, które są blisko spokrewnione z modelami, którym zaufały czołowe zespoły uczestniczące w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIM (EWC) i wyścigach CIV Superbike.

„Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że możemy ogłosić partnerstwo z Dunlop, jedną z wiodących firm w branży oponiarskiej, w ramach stałej i rozwijającej się więzi. Jakość opon marki Dunlop może jeszcze bardziej podnieść poziom CIV, który zawsze dążył do rozwoju i poprawy,” skomentował Giovanni Copioli, prezes FMI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.