Dunlop sponsorem tytularnym i wyłącznym dostawcą opon do włoskiej serii CIV
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Dunlop rozszerza partnerstwo z włoskimi mistrzostwami i od 2024 roku obejmie rolę sponsora tytularnego i wyłącznego dostawcy opon do wszystkich klas Campionato Italiano Velocità (CIV). Zawodnicy będą korzystać ze specjalnych opon z renomowanej linii KR racing slick, dopasowanych do potrzeb każdego motocykla w zależności od rozmiaru i mocy. Umowa została podpisana na 3 lata.
Dunlop został również wyłącznym partnerem oponiarskim w klasach SuperSport 300 i SuperSport 600 NG, gdzie będzie wspierać wschodzące talenty w tych wysoce konkurencyjnych wyścigach.
„Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w Campionato Italiano Velocità, która stworzyła jedną z najbardziej konkurencyjnych i szanowanych krajowych klasyfikacji wyścigowych w Europie,” powiedział Wim Van Achter, menedżer ds. sportu motocyklowego w Dunlop Motorcycle w Europie. „Cieszymy się, że możemy wspierać zawodników na każdym etapie ich kariery w organizacji, od wschodzących talentów po doświadczonych zawodników superbike. Każdy z nich będzie miał dostęp do naszych renomowanych opon wyścigowych z serii KR oraz profesjonalnego wsparcia na torze. Zaangażowanie w to partnerstwo podkreśla naszą nieustanną pasję do sportów motorowych i determinację w dążeniu do innowacji, wykorzystując wyścigi jako platformę do rozwijania technologii dla następnej generacji opon drogowych, torowych i wyścigowych,” dodał W. Van Achter.
Od dwóch sezonów opony Dunlop są używane we flagowej klasie Superbike, a w wielu innych kategoriach, w tym Moto3 i Pre-Moto3, współpraca trwa dłużej, więc wielu zawodników CIV jest już zaznajomionych z wysokim poziomem wsparcia, oferowanym przez dział sportów motorowych Dunlop.
Współpraca z CIV to kolejny ważny kontrakt Dunlopa. Marka jest wyłącznym dostawcą dla klasy Superstock EWC i wyborem kilku wiodących zespołów Superbike w tej serii, a także partnerem najlepszych zawodników motocrossowych zarówno w Mistrzostwa Świata w Motocrossie FIM (MXGP), jak i w amerykańskiej serii motocrossowej i supercrossowej.
W ramach współpracy z CIV zawodnicy będą ścigać się na oponach z gamy KR racing slick, w tym na przednich oponach KR109 i tylnych KR108, które są blisko spokrewnione z modelami, którym zaufały czołowe zespoły uczestniczące w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIM (EWC) i wyścigach CIV Superbike.
„Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że możemy ogłosić partnerstwo z Dunlop, jedną z wiodących firm w branży oponiarskiej, w ramach stałej i rozwijającej się więzi. Jakość opon marki Dunlop może jeszcze bardziej podnieść poziom CIV, który zawsze dążył do rozwoju i poprawy,” skomentował Giovanni Copioli, prezes FMI.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.