Dunlop sponsorem tytularnym i wyłącznym dostawcą opon do włoskiej serii CIV
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Dunlop rozszerza partnerstwo z włoskimi mistrzostwami i od 2024 roku obejmie rolę sponsora tytularnego i wyłącznego dostawcy opon do wszystkich klas Campionato Italiano Velocità (CIV). Zawodnicy będą korzystać ze specjalnych opon z renomowanej linii KR racing slick, dopasowanych do potrzeb każdego motocykla w zależności od rozmiaru i mocy. Umowa została podpisana na 3 lata.
Dunlop został również wyłącznym partnerem oponiarskim w klasach SuperSport 300 i SuperSport 600 NG, gdzie będzie wspierać wschodzące talenty w tych wysoce konkurencyjnych wyścigach.
„Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w Campionato Italiano Velocità, która stworzyła jedną z najbardziej konkurencyjnych i szanowanych krajowych klasyfikacji wyścigowych w Europie,” powiedział Wim Van Achter, menedżer ds. sportu motocyklowego w Dunlop Motorcycle w Europie. „Cieszymy się, że możemy wspierać zawodników na każdym etapie ich kariery w organizacji, od wschodzących talentów po doświadczonych zawodników superbike. Każdy z nich będzie miał dostęp do naszych renomowanych opon wyścigowych z serii KR oraz profesjonalnego wsparcia na torze. Zaangażowanie w to partnerstwo podkreśla naszą nieustanną pasję do sportów motorowych i determinację w dążeniu do innowacji, wykorzystując wyścigi jako platformę do rozwijania technologii dla następnej generacji opon drogowych, torowych i wyścigowych,” dodał W. Van Achter.
Od dwóch sezonów opony Dunlop są używane we flagowej klasie Superbike, a w wielu innych kategoriach, w tym Moto3 i Pre-Moto3, współpraca trwa dłużej, więc wielu zawodników CIV jest już zaznajomionych z wysokim poziomem wsparcia, oferowanym przez dział sportów motorowych Dunlop.
Współpraca z CIV to kolejny ważny kontrakt Dunlopa. Marka jest wyłącznym dostawcą dla klasy Superstock EWC i wyborem kilku wiodących zespołów Superbike w tej serii, a także partnerem najlepszych zawodników motocrossowych zarówno w Mistrzostwa Świata w Motocrossie FIM (MXGP), jak i w amerykańskiej serii motocrossowej i supercrossowej.
W ramach współpracy z CIV zawodnicy będą ścigać się na oponach z gamy KR racing slick, w tym na przednich oponach KR109 i tylnych KR108, które są blisko spokrewnione z modelami, którym zaufały czołowe zespoły uczestniczące w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIM (EWC) i wyścigach CIV Superbike.
„Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że możemy ogłosić partnerstwo z Dunlop, jedną z wiodących firm w branży oponiarskiej, w ramach stałej i rozwijającej się więzi. Jakość opon marki Dunlop może jeszcze bardziej podnieść poziom CIV, który zawsze dążył do rozwoju i poprawy,” skomentował Giovanni Copioli, prezes FMI.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.