Komunikaty PR

Dunlop weźmie udział w wyjątkowych obchodach 120-lecia marki Harley-Davidson

2023-05-30  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Kultowy amerykański producent motocykli Harley-Davidson obchodzi w tym roku 120-lecie swojego istnienia. Jubileusz ten zbiega się w czasie z 40-leciem współpracy z marką Dunlop. Okazją do wspólnego świętowania będzie czterodniowy festiwal H-D120, który odbędzie się na Puskás Aréna w Budapeszcie, w dniach 22-25 czerwca. Podczas tego eventu Dunlop przypomni najważniejsze momenty wspaniałego partnerstwa oraz zaprezentuje najnowszą ofertą opon dopasowanych do ikonicznych modeli Harley-Davidson.

Festiwalowe dni wypełnią koncerty na żywo największych gwiazd sceny muzycznej, pokazy kaskaderskie, wystawy, konkursy, a wszystko w duchu integracji motocyklowej rodziny.

Dunlop będzie ważną częścią tego wydarzenia. Stoisko marki stanie tuż obok głównej sceny. Będzie tam można zobaczyć m.in. flagową gamę opon do motocykli Harley-Davidson, którą opracowano w ścisłej współpracy z producentem, a także skorzystać z serwisu opon, w tym m.in. sprawdzić ich stan, a także kupić i zamontować nowy komplet opon Dunlop.

Częścią prezentacji Dunlopa będzie także konkurencja APE Hanger Challenge, w której odwiedzający będą mogli zmierzyć się z innymi motocyklistami i entuzjastami marki. Dla zwycięzców zmagań organizowanych każdego dnia imprezy przewidziano nagrody w postaci kompletu opon Dunlop.

„Cieszymy się, że możemy dołączyć do Harley-Davidson w tak ważnym wydarzeniu, by wspólnie świętować dziedzictwo obu marek. Podobnie patrzymy w przyszłość, co jeszcze bardziej wzmacnia nasze partnerstwo. Przygotowaliśmy wiele ekscytujących atrakcji, nagród i inspiracji dla motocyklistów,” powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.

Wspólna historia obu marek rozpoczęła się w 1983 r., kiedy to Dunlop po raz pierwszy dostarczył opony do motocykli Sportster i FL. Od tamtej pory najbardziej kultowe maszyny Harley-Davidson, takie jak Fat Boy, Softail i Sportster, są dostępne w opcji z oponami Dunlop. Obecnie marka produkuje szereg modeli ogumienia na zamówienie dla zróżnicowanej gamy motocykli Harley-Davidson.

HD120 jest kontynuacją poprzednich udanych imprez rocznicowych HD w Pradze i Rzymie, na których Dunlop również zaznaczył swoją obecność. Obchody rocznicowe gromadzą społeczność entuzjastów motocykli, których łączy wspólna pasja do marki Harley-Davidson.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.