Dunlop weźmie udział w wyjątkowych obchodach 120-lecia marki Harley-Davidson
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Kultowy amerykański producent motocykli Harley-Davidson obchodzi w tym roku 120-lecie swojego istnienia. Jubileusz ten zbiega się w czasie z 40-leciem współpracy z marką Dunlop. Okazją do wspólnego świętowania będzie czterodniowy festiwal H-D120, który odbędzie się na Puskás Aréna w Budapeszcie, w dniach 22-25 czerwca. Podczas tego eventu Dunlop przypomni najważniejsze momenty wspaniałego partnerstwa oraz zaprezentuje najnowszą ofertą opon dopasowanych do ikonicznych modeli Harley-Davidson.
Festiwalowe dni wypełnią koncerty na żywo największych gwiazd sceny muzycznej, pokazy kaskaderskie, wystawy, konkursy, a wszystko w duchu integracji motocyklowej rodziny.
Dunlop będzie ważną częścią tego wydarzenia. Stoisko marki stanie tuż obok głównej sceny. Będzie tam można zobaczyć m.in. flagową gamę opon do motocykli Harley-Davidson, którą opracowano w ścisłej współpracy z producentem, a także skorzystać z serwisu opon, w tym m.in. sprawdzić ich stan, a także kupić i zamontować nowy komplet opon Dunlop.
Częścią prezentacji Dunlopa będzie także konkurencja APE Hanger Challenge, w której odwiedzający będą mogli zmierzyć się z innymi motocyklistami i entuzjastami marki. Dla zwycięzców zmagań organizowanych każdego dnia imprezy przewidziano nagrody w postaci kompletu opon Dunlop.
„Cieszymy się, że możemy dołączyć do Harley-Davidson w tak ważnym wydarzeniu, by wspólnie świętować dziedzictwo obu marek. Podobnie patrzymy w przyszłość, co jeszcze bardziej wzmacnia nasze partnerstwo. Przygotowaliśmy wiele ekscytujących atrakcji, nagród i inspiracji dla motocyklistów,” powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
Wspólna historia obu marek rozpoczęła się w 1983 r., kiedy to Dunlop po raz pierwszy dostarczył opony do motocykli Sportster i FL. Od tamtej pory najbardziej kultowe maszyny Harley-Davidson, takie jak Fat Boy, Softail i Sportster, są dostępne w opcji z oponami Dunlop. Obecnie marka produkuje szereg modeli ogumienia na zamówienie dla zróżnicowanej gamy motocykli Harley-Davidson.
HD120 jest kontynuacją poprzednich udanych imprez rocznicowych HD w Pradze i Rzymie, na których Dunlop również zaznaczył swoją obecność. Obchody rocznicowe gromadzą społeczność entuzjastów motocykli, których łączy wspólna pasja do marki Harley-Davidson.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.