Komunikaty PR

Dunlop weźmie udział w wyjątkowych obchodach 120-lecia marki Harley-Davidson

2023-05-30  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Kultowy amerykański producent motocykli Harley-Davidson obchodzi w tym roku 120-lecie swojego istnienia. Jubileusz ten zbiega się w czasie z 40-leciem współpracy z marką Dunlop. Okazją do wspólnego świętowania będzie czterodniowy festiwal H-D120, który odbędzie się na Puskás Aréna w Budapeszcie, w dniach 22-25 czerwca. Podczas tego eventu Dunlop przypomni najważniejsze momenty wspaniałego partnerstwa oraz zaprezentuje najnowszą ofertą opon dopasowanych do ikonicznych modeli Harley-Davidson.

Festiwalowe dni wypełnią koncerty na żywo największych gwiazd sceny muzycznej, pokazy kaskaderskie, wystawy, konkursy, a wszystko w duchu integracji motocyklowej rodziny.

Dunlop będzie ważną częścią tego wydarzenia. Stoisko marki stanie tuż obok głównej sceny. Będzie tam można zobaczyć m.in. flagową gamę opon do motocykli Harley-Davidson, którą opracowano w ścisłej współpracy z producentem, a także skorzystać z serwisu opon, w tym m.in. sprawdzić ich stan, a także kupić i zamontować nowy komplet opon Dunlop.

Częścią prezentacji Dunlopa będzie także konkurencja APE Hanger Challenge, w której odwiedzający będą mogli zmierzyć się z innymi motocyklistami i entuzjastami marki. Dla zwycięzców zmagań organizowanych każdego dnia imprezy przewidziano nagrody w postaci kompletu opon Dunlop.

„Cieszymy się, że możemy dołączyć do Harley-Davidson w tak ważnym wydarzeniu, by wspólnie świętować dziedzictwo obu marek. Podobnie patrzymy w przyszłość, co jeszcze bardziej wzmacnia nasze partnerstwo. Przygotowaliśmy wiele ekscytujących atrakcji, nagród i inspiracji dla motocyklistów,” powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.

Wspólna historia obu marek rozpoczęła się w 1983 r., kiedy to Dunlop po raz pierwszy dostarczył opony do motocykli Sportster i FL. Od tamtej pory najbardziej kultowe maszyny Harley-Davidson, takie jak Fat Boy, Softail i Sportster, są dostępne w opcji z oponami Dunlop. Obecnie marka produkuje szereg modeli ogumienia na zamówienie dla zróżnicowanej gamy motocykli Harley-Davidson.

HD120 jest kontynuacją poprzednich udanych imprez rocznicowych HD w Pradze i Rzymie, na których Dunlop również zaznaczył swoją obecność. Obchody rocznicowe gromadzą społeczność entuzjastów motocykli, których łączy wspólna pasja do marki Harley-Davidson.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.