Dunlop weźmie udział w wyjątkowych obchodach 120-lecia marki Harley-Davidson
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Kultowy amerykański producent motocykli Harley-Davidson obchodzi w tym roku 120-lecie swojego istnienia. Jubileusz ten zbiega się w czasie z 40-leciem współpracy z marką Dunlop. Okazją do wspólnego świętowania będzie czterodniowy festiwal H-D120, który odbędzie się na Puskás Aréna w Budapeszcie, w dniach 22-25 czerwca. Podczas tego eventu Dunlop przypomni najważniejsze momenty wspaniałego partnerstwa oraz zaprezentuje najnowszą ofertą opon dopasowanych do ikonicznych modeli Harley-Davidson.
Festiwalowe dni wypełnią koncerty na żywo największych gwiazd sceny muzycznej, pokazy kaskaderskie, wystawy, konkursy, a wszystko w duchu integracji motocyklowej rodziny.
Dunlop będzie ważną częścią tego wydarzenia. Stoisko marki stanie tuż obok głównej sceny. Będzie tam można zobaczyć m.in. flagową gamę opon do motocykli Harley-Davidson, którą opracowano w ścisłej współpracy z producentem, a także skorzystać z serwisu opon, w tym m.in. sprawdzić ich stan, a także kupić i zamontować nowy komplet opon Dunlop.
Częścią prezentacji Dunlopa będzie także konkurencja APE Hanger Challenge, w której odwiedzający będą mogli zmierzyć się z innymi motocyklistami i entuzjastami marki. Dla zwycięzców zmagań organizowanych każdego dnia imprezy przewidziano nagrody w postaci kompletu opon Dunlop.
„Cieszymy się, że możemy dołączyć do Harley-Davidson w tak ważnym wydarzeniu, by wspólnie świętować dziedzictwo obu marek. Podobnie patrzymy w przyszłość, co jeszcze bardziej wzmacnia nasze partnerstwo. Przygotowaliśmy wiele ekscytujących atrakcji, nagród i inspiracji dla motocyklistów,” powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
Wspólna historia obu marek rozpoczęła się w 1983 r., kiedy to Dunlop po raz pierwszy dostarczył opony do motocykli Sportster i FL. Od tamtej pory najbardziej kultowe maszyny Harley-Davidson, takie jak Fat Boy, Softail i Sportster, są dostępne w opcji z oponami Dunlop. Obecnie marka produkuje szereg modeli ogumienia na zamówienie dla zróżnicowanej gamy motocykli Harley-Davidson.
HD120 jest kontynuacją poprzednich udanych imprez rocznicowych HD w Pradze i Rzymie, na których Dunlop również zaznaczył swoją obecność. Obchody rocznicowe gromadzą społeczność entuzjastów motocykli, których łączy wspólna pasja do marki Harley-Davidson.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.