Dunlop wprowadza miękką oponę MX nowej generacji - Geomax MX34
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Dunlop rozwija mistrzowską gamę opon motocrossowych Geomax wprowadzając nowy, wszechstronny model MX34, zaprojektowany z myślą o niezawodnych osiągach i spójności, które sprawdzą się w wyścigach. Opona oferuje zawodnikom motocrossowym większą przyczepność na wszystkich poziomach umiejętności, od profesjonalistów po amatorów.
Opony Geomax MX34 będą dostępne od lipca b.r. w 17 rozmiarach, w tym 10, 12, 14, 17, 19 i 21 cali na przód oraz 10, 12, 14, 16, 18 i 19 cali na tył.
Nowy model zastępuje oponę Geomax MX33, która była chętnie stosowana przez motocyklistów ze względu na jej wszechstronność jazdy na różnych nawierzchniach oraz w zmiennych warunkach pogodowych. W stosunku do poprzedniczki Geomax MX34 została wzbogacona o wiele innowacji.
Jedź jak mistrz: technologia sprawdzona w wyścigach
Nowa opona charakteryzuje się ulepszoną konstrukcją zarówno z przodu, jak i z tyłu. W oponie na przód zastosowano zoptymalizowaną budowę klocków i unowocześnioną mieszankę, dzięki czemu MX34 oferuje lepszą przyczepność i trwałość w porównaniu do poprzedniego modelu. Ponadto większe odstępy między klockami pozwalają lepiej odprowadzać błoto.
W tylnej oponie środkowe klocki są o 11% wyższe i 44% szersze, co przekłada się na lepszą trakcję. Zwiększona przyczepność tylnej opony zapewnia motocyklistom znacznie lepsze przyspieszenie, wyczucie jazdy i sprzężenie zwrotne.
Geomax MX34 oferuje również lepszą przyczepność podczas ruszania, a także ułatwione przyspieszanie na starcie.
Na oponach Geomax MX34 ścigali się już jedni z najlepszych zawodników motocrossowych na świecie, zarówno w Mistrzostwach Świata w Motocrossie (MXGP) FIM, jak i AMA Supercross Championship. Niezależnie od tego, czy chodzi o motocross, czy wyścigowe slicki do superbike'ów, Dunlop współpracuje z zespołami, aby rozwijać kolejne generacje opon na tor, zapewniając wszystkim zawodnikom sprawdzone osiągi.
„Nowa Dunlop Geomax MX34 to jeszcze więcej trakcji i tempa w porównaniu z i tak już wyjątkową poprzedniczką. Współpracując z najlepszymi zespołami w MXGP i Supercrossie, ulepszyliśmy szereg aspektów, aby zapewnić zawodnikom na wszystkich poziomach lepszą trwałość, trakcję i kontrolę poślizgu na szerokim spectrum miękkich i pośrednich nawierzchni. Wraz z Geomax MX14 i MX53, z dumą oferujemy naszą najsilniejszą jak dotąd gamę opon motocrossowych, czerpiących z innowacji wypracowanych w najbardziej wymagających mistrzostwach,” powiedział Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
Nowa opona plasuje się pomiędzy zorientowanym na piasek i błoto modelem Geomax MX14, a przygotowaną na średnio twardą nawierzchnię oponą Geomax MX53.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.