Dunlop wprowadza na rynek oponę Geomax MX14
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Opracowana przy współpracy z najlepszymi zawodnikami MXGP.
• Wyższe klocki bieżnika i nowa gumowa mieszanka.
• Ulepszenia w zakresie trakcji, hamowania i kontroli poślizgu.
Nowa opona motocrossowa Dunlop Geomax MX14, opracowana we współpracy z najlepszymi zawodnikami Mistrzostw Świata FIM w motocrossie, jest już dostępna dla wszystkich amatorów tej dyscypliny.
Jako następczyni modelu Geomax MX12, opona jest dostosowana do jazdy po najbardziej miękkich nawierzchniach - piaszczystych i błotnistych - spotykanych w motocrossie, zapewniając zawodnikom optymalną przyczepność, a to dzięki nowemu wzorowi ze zmniejszonymi odstępami między blokami i wyższymi o 18% klockami bieżnika. Ulepszona mieszanka gumy zwiększa wytrzymałość opony i zmniejsza jej elastyczność. Połączenie tych innowacji zapewnia doskonałą trakcję pozwalającą na osiąganie holeshot'ów na prostych i wyjściach z zakrętów.
Opona Geomax MX14 została opracowana z myślą o najlepszych zawodnikach startujących w wyścigach MXGP, a jej skuteczność została potwierdzona ubiegłorocznym zwycięstwem Romaina Febvre, fabrycznego zawodnika Kawasaki, w Lommel. Ponadto opona ta pozwoliła zawodnikom Dunlopa na zdobycie holeshot'u w trzech z pięciu wyścigów na piasku w poprzednim sezonie.
Model ten został opracowany podczas ubiegłorocznych mistrzostw i jest teraz powszechnie dostępny jako produkt, który pasuje do każdego stylu jazdy, dzięki czemu amatorzy motocrossu mogą uzyskać taki sam poziom trakcji, skuteczności hamowania i kontroli poślizgu, jak najlepsi zawodnicy MXGP.
Inżynierowie Dunlopa opracowali bieżnik w kształcie łopatki oraz specjalną mieszankę, aby zoptymalizować usuwanie piasku i brudu oraz zapewnić trakcję. Konstrukcja opony pozwala motocykliście doświadczyć optymalnej przyczepności podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów dzięki zwiększonej penetracji nawierzchni i ilości pokonywanego terenu.
Ponadto w bieżniku zastosowano technologię elastycznych lameli, która dostosowując się do obciążenia maksymalizuje powierzchnię styku opony z podłożem, zapewniając kierowcy większą kontrolę i przewidywalność.
Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie, wyjaśnił: „Chcieliśmy zaprojektować oponę, która będzie krokiem naprzód w każdym aspekcie, nie tylko w porównaniu z poprzednią wersją, ale także z konkurencją, co zostało udowodnione w MXGP. Dzięki oponie Geomax MX14, zawodnicy o różnych umiejętnościach i stylach jazdy odczują poprawę na torach piaszczystych i błotnistych. Ulepszyliśmy trakcję podczas przyspieszania i hamowania, a także poziom precyzji, jaki opona oferuje podczas poślizgu. Wszystkie te zmiany razem rewolucjonizują możliwości opony. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować każdemu motocykliście produkt dostępny od ręki, który jest stosowany w najlepszych sportach motorowych.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.