Dunlop wprowadza na rynek oponę Geomax MX14
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Opracowana przy współpracy z najlepszymi zawodnikami MXGP.
• Wyższe klocki bieżnika i nowa gumowa mieszanka.
• Ulepszenia w zakresie trakcji, hamowania i kontroli poślizgu.
Nowa opona motocrossowa Dunlop Geomax MX14, opracowana we współpracy z najlepszymi zawodnikami Mistrzostw Świata FIM w motocrossie, jest już dostępna dla wszystkich amatorów tej dyscypliny.
Jako następczyni modelu Geomax MX12, opona jest dostosowana do jazdy po najbardziej miękkich nawierzchniach - piaszczystych i błotnistych - spotykanych w motocrossie, zapewniając zawodnikom optymalną przyczepność, a to dzięki nowemu wzorowi ze zmniejszonymi odstępami między blokami i wyższymi o 18% klockami bieżnika. Ulepszona mieszanka gumy zwiększa wytrzymałość opony i zmniejsza jej elastyczność. Połączenie tych innowacji zapewnia doskonałą trakcję pozwalającą na osiąganie holeshot'ów na prostych i wyjściach z zakrętów.
Opona Geomax MX14 została opracowana z myślą o najlepszych zawodnikach startujących w wyścigach MXGP, a jej skuteczność została potwierdzona ubiegłorocznym zwycięstwem Romaina Febvre, fabrycznego zawodnika Kawasaki, w Lommel. Ponadto opona ta pozwoliła zawodnikom Dunlopa na zdobycie holeshot'u w trzech z pięciu wyścigów na piasku w poprzednim sezonie.
Model ten został opracowany podczas ubiegłorocznych mistrzostw i jest teraz powszechnie dostępny jako produkt, który pasuje do każdego stylu jazdy, dzięki czemu amatorzy motocrossu mogą uzyskać taki sam poziom trakcji, skuteczności hamowania i kontroli poślizgu, jak najlepsi zawodnicy MXGP.
Inżynierowie Dunlopa opracowali bieżnik w kształcie łopatki oraz specjalną mieszankę, aby zoptymalizować usuwanie piasku i brudu oraz zapewnić trakcję. Konstrukcja opony pozwala motocykliście doświadczyć optymalnej przyczepności podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów dzięki zwiększonej penetracji nawierzchni i ilości pokonywanego terenu.
Ponadto w bieżniku zastosowano technologię elastycznych lameli, która dostosowując się do obciążenia maksymalizuje powierzchnię styku opony z podłożem, zapewniając kierowcy większą kontrolę i przewidywalność.
Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie, wyjaśnił: „Chcieliśmy zaprojektować oponę, która będzie krokiem naprzód w każdym aspekcie, nie tylko w porównaniu z poprzednią wersją, ale także z konkurencją, co zostało udowodnione w MXGP. Dzięki oponie Geomax MX14, zawodnicy o różnych umiejętnościach i stylach jazdy odczują poprawę na torach piaszczystych i błotnistych. Ulepszyliśmy trakcję podczas przyspieszania i hamowania, a także poziom precyzji, jaki opona oferuje podczas poślizgu. Wszystkie te zmiany razem rewolucjonizują możliwości opony. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować każdemu motocykliście produkt dostępny od ręki, który jest stosowany w najlepszych sportach motorowych.
Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów
Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.