Ekspert Flotowy 11 – ruszyły zapisy na szkolenia z zarządzania flotą
Ekspert Flotowy to coroczny, bezpłatny cykl szkoleń skierowany do menedżerów flotowych. Jego organizatorem jest Volkswagen Financial Services. Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego odbędzie się 5 września i 3 października. Partnerem strategicznym została marka samochodów CUPRA. Właśnie ruszyły zapisy!
Ekspert Flotowy to ceniony w branży, unikalny cykl szkoleń dla menedżerów flotowych, który jedenasty rok gromadzi doświadczonych ekspertów oraz praktyków. Charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym i dopasowaniem do aktualnych wyzwań, przed jakimi w dzisiejszych czasach stoją osoby zarządzające firmowymi parkami samochodów. Tegoroczna formuła Eksperta Flotowego otrzymała nowy element – oprócz wykładów i prelekcji pojawią się case studies. Zaproszeni przez organizatora, firmę Volkswagen Financial Services, eksperci opowiedzą m.in. o elektryfikacji flot czy wykorzystaniu samochodów do budowania wizerunku firmy na rynku.
W ramach Eksperta Flotowego fleet managerowie mogą poszerzyć swoje kompetencje, wziąć czynny udział w inspirujących rozmowach i spotkać się z ekspertami z całej branży. To także, a może przede wszystkim, unikalna okazja do wymiany praktycznych doświadczeń.
– Mamy przyjemność zaprosić do udziału w 11. edycji cyklu szkoleń pod nazwą Ekspert Flotowy, który pomaga menedżerom flotowym w doskonaleniu swoich umiejętności. W tym roku skupimy się na najnowszych trendach i rozwiązaniach w dziedzinie nowoczesnego i efektywnego zarządzania flotą. Wydarzenie ze względu na swoją unikalną formułę od lat przyciąga uwagę osób zarządzających flotami. W ubiegłym roku udział w szkoleniach wzięło ponad 2 500 uczestników – mówi Maciej Zwiewka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.
Nowy strategiczny partner
Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego jest wyjątkowa jeszcze z jednego powodu. Wydarzenie zyskało strategicznego partnera, którym została marka CUPRA – najmłodsza i najszybciej rozwijająca się marka samochodów w Europie. Samochody tej marki dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi i drapieżnemu designowi zwracają uwagę na drogach oraz trafiają w gusta użytkowników flot, szczególnie wśród kadry menadżerskiej i w segmencie „User – chooser". Właśnie z tego względu marka wpisuje się w tegoroczną edycję szkolenia, podczas której dużo czasu zostanie poświęcone wizerunkowi flot.
– CUPRA dostarcza nie tylko wyraziste auta z unikalnym designem i osiągami, ale przede wszystkim ekscytujące emocje, o których warto pamiętać w naszej codzienności. CUPRA, poprzez swój wygląd i młody wiek jest wspaniałym wyróżnikiem firm, gwarantuje bezpieczeństwo przez technologię i 5 lat gwarancji oraz jest niebanalnym benefitem pozapłacowym, bardzo docenianym przez użytkowników. Cieszę się, że dzięki temu partnerstwu będziemy mogli przybliżyć świat CUPRY menedżerom flotowym – dodaje Daria Zielaskiewicz, Dyrektorka marek SEAT i CUPRA w Volkswagen Group Polska.
Co czeka uczestników 11. edycji Eksperta Flotowego
Szkolenia zaplanowane w pierwszym dniu (5 września) rozpoczną się od omówienia, połączonego z case study, roli pojazdów firmowych w komunikacji wartości przedsiębiorstwa. Następnie uczestnicy wysłuchają prelekcji na temat budżetowania kosztów floty, elektryfikacji jej pojazdów i kluczowych obszarów procesu decyzyjnego przy zakupie lub wymianie samochodów.
Kolejne szkolenia odbędą się 3 października 2023 r. Poruszone zostaną m.in. tematy serwisowania floty w ASO czy narzędzi wspierających fleet managera. Gościem specjalnym będzie Mikołaj „Miko” Marczyk – najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, który od wielu lat startuje w zawodach dzięki wsparciu Volkswagen Financial Services. Miko opowie o roli partnerstwa strategicznego w zarządzaniu flotą w rajdach samochodowych.
Rejestracja jest już otwarta
Oba dni szkoleń odbędą się stacjonarnie w warszawskiej Elektrowni Powiśle, jednak organizatorzy przewidzieli także możliwość wzięcia udziału online. Wszystkie informacje na temat szkoleń z cyklu Ekspert Flotowy, a także formularz rejestracyjny dostępne są na stronie internetowej www.ekspertflotowy.vwfs.pl.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.