Komunikaty PR

Ekspert Flotowy 11 – ruszyły zapisy na szkolenia z zarządzania flotą

2023-07-31  |  12:30
Biuro prasowe

Ekspert Flotowy to coroczny, bezpłatny cykl szkoleń skierowany do menedżerów flotowych. Jego organizatorem jest Volkswagen Financial Services. Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego odbędzie się 5 września i 3 października. Partnerem strategicznym została marka samochodów CUPRA. Właśnie ruszyły zapisy!

Ekspert Flotowy to ceniony w branży, unikalny cykl szkoleń dla menedżerów flotowych, który jedenasty rok gromadzi doświadczonych ekspertów oraz praktyków. Charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym i dopasowaniem do aktualnych wyzwań, przed jakimi w dzisiejszych czasach stoją osoby zarządzające firmowymi parkami samochodów. Tegoroczna formuła Eksperta Flotowego otrzymała nowy element – oprócz wykładów i prelekcji pojawią się case studies. Zaproszeni przez organizatora, firmę Volkswagen Financial Services, eksperci opowiedzą m.in. o elektryfikacji flot czy wykorzystaniu samochodów do budowania wizerunku firmy na rynku.

W ramach Eksperta Flotowego fleet managerowie mogą poszerzyć swoje kompetencje, wziąć czynny udział w inspirujących rozmowach i spotkać się z ekspertami z całej branży. To także, a może przede wszystkim, unikalna okazja do wymiany praktycznych doświadczeń.

Mamy przyjemność zaprosić do udziału w 11. edycji cyklu szkoleń pod nazwą Ekspert Flotowy, który pomaga menedżerom flotowym w doskonaleniu swoich umiejętności. W tym roku skupimy się na najnowszych trendach i rozwiązaniach w dziedzinie nowoczesnego i efektywnego zarządzania flotą. Wydarzenie ze względu na swoją unikalną formułę od lat przyciąga uwagę osób zarządzających flotami. W ubiegłym roku udział w szkoleniach wzięło ponad 2 500 uczestników – mówi Maciej Zwiewka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.

Nowy strategiczny partner

Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego jest wyjątkowa jeszcze z jednego powodu. Wydarzenie zyskało strategicznego partnera, którym została marka CUPRA – najmłodsza i najszybciej rozwijająca się marka samochodów w Europie. Samochody tej marki dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi i drapieżnemu designowi zwracają uwagę na drogach oraz trafiają w gusta użytkowników flot, szczególnie wśród kadry menadżerskiej i w segmencie „User – chooser". Właśnie z tego względu marka wpisuje się w tegoroczną edycję szkolenia, podczas której dużo czasu zostanie poświęcone wizerunkowi flot.

CUPRA dostarcza nie tylko wyraziste auta z unikalnym designem i osiągami, ale przede wszystkim ekscytujące emocje, o których warto pamiętać w naszej codzienności. CUPRA, poprzez swój wygląd i młody wiek jest wspaniałym wyróżnikiem firm, gwarantuje bezpieczeństwo przez technologię i 5 lat gwarancji oraz jest niebanalnym benefitem pozapłacowym, bardzo docenianym przez użytkowników. Cieszę się, że dzięki temu partnerstwu będziemy mogli przybliżyć świat CUPRY menedżerom flotowym – dodaje Daria Zielaskiewicz, Dyrektorka marek SEAT i CUPRA w Volkswagen Group Polska.

Co czeka uczestników 11. edycji Eksperta Flotowego

Szkolenia zaplanowane w pierwszym dniu (5 września) rozpoczną się od omówienia, połączonego z case study, roli pojazdów firmowych w komunikacji wartości przedsiębiorstwa. Następnie uczestnicy wysłuchają prelekcji na temat budżetowania kosztów floty, elektryfikacji jej pojazdów i kluczowych obszarów procesu decyzyjnego przy zakupie lub wymianie samochodów.

Kolejne szkolenia odbędą się 3 października 2023 r. Poruszone zostaną m.in. tematy serwisowania floty w ASO czy narzędzi wspierających fleet managera. Gościem specjalnym będzie Mikołaj „Miko” Marczyk – najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, który od wielu lat startuje w zawodach dzięki wsparciu Volkswagen Financial Services. Miko opowie o roli partnerstwa strategicznego w zarządzaniu flotą w rajdach samochodowych.

Rejestracja jest już otwarta

Oba dni szkoleń odbędą się stacjonarnie w warszawskiej Elektrowni Powiśle, jednak organizatorzy przewidzieli także możliwość wzięcia udziału online. Wszystkie informacje na temat szkoleń z cyklu Ekspert Flotowy, a także formularz rejestracyjny dostępne są na stronie internetowej www.ekspertflotowy.vwfs.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.