Ekspert Flotowy 11 – ruszyły zapisy na szkolenia z zarządzania flotą
Ekspert Flotowy to coroczny, bezpłatny cykl szkoleń skierowany do menedżerów flotowych. Jego organizatorem jest Volkswagen Financial Services. Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego odbędzie się 5 września i 3 października. Partnerem strategicznym została marka samochodów CUPRA. Właśnie ruszyły zapisy!
Ekspert Flotowy to ceniony w branży, unikalny cykl szkoleń dla menedżerów flotowych, który jedenasty rok gromadzi doświadczonych ekspertów oraz praktyków. Charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym i dopasowaniem do aktualnych wyzwań, przed jakimi w dzisiejszych czasach stoją osoby zarządzające firmowymi parkami samochodów. Tegoroczna formuła Eksperta Flotowego otrzymała nowy element – oprócz wykładów i prelekcji pojawią się case studies. Zaproszeni przez organizatora, firmę Volkswagen Financial Services, eksperci opowiedzą m.in. o elektryfikacji flot czy wykorzystaniu samochodów do budowania wizerunku firmy na rynku.
W ramach Eksperta Flotowego fleet managerowie mogą poszerzyć swoje kompetencje, wziąć czynny udział w inspirujących rozmowach i spotkać się z ekspertami z całej branży. To także, a może przede wszystkim, unikalna okazja do wymiany praktycznych doświadczeń.
– Mamy przyjemność zaprosić do udziału w 11. edycji cyklu szkoleń pod nazwą Ekspert Flotowy, który pomaga menedżerom flotowym w doskonaleniu swoich umiejętności. W tym roku skupimy się na najnowszych trendach i rozwiązaniach w dziedzinie nowoczesnego i efektywnego zarządzania flotą. Wydarzenie ze względu na swoją unikalną formułę od lat przyciąga uwagę osób zarządzających flotami. W ubiegłym roku udział w szkoleniach wzięło ponad 2 500 uczestników – mówi Maciej Zwiewka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.
Nowy strategiczny partner
Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego jest wyjątkowa jeszcze z jednego powodu. Wydarzenie zyskało strategicznego partnera, którym została marka CUPRA – najmłodsza i najszybciej rozwijająca się marka samochodów w Europie. Samochody tej marki dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi i drapieżnemu designowi zwracają uwagę na drogach oraz trafiają w gusta użytkowników flot, szczególnie wśród kadry menadżerskiej i w segmencie „User – chooser". Właśnie z tego względu marka wpisuje się w tegoroczną edycję szkolenia, podczas której dużo czasu zostanie poświęcone wizerunkowi flot.
– CUPRA dostarcza nie tylko wyraziste auta z unikalnym designem i osiągami, ale przede wszystkim ekscytujące emocje, o których warto pamiętać w naszej codzienności. CUPRA, poprzez swój wygląd i młody wiek jest wspaniałym wyróżnikiem firm, gwarantuje bezpieczeństwo przez technologię i 5 lat gwarancji oraz jest niebanalnym benefitem pozapłacowym, bardzo docenianym przez użytkowników. Cieszę się, że dzięki temu partnerstwu będziemy mogli przybliżyć świat CUPRY menedżerom flotowym – dodaje Daria Zielaskiewicz, Dyrektorka marek SEAT i CUPRA w Volkswagen Group Polska.
Co czeka uczestników 11. edycji Eksperta Flotowego
Szkolenia zaplanowane w pierwszym dniu (5 września) rozpoczną się od omówienia, połączonego z case study, roli pojazdów firmowych w komunikacji wartości przedsiębiorstwa. Następnie uczestnicy wysłuchają prelekcji na temat budżetowania kosztów floty, elektryfikacji jej pojazdów i kluczowych obszarów procesu decyzyjnego przy zakupie lub wymianie samochodów.
Kolejne szkolenia odbędą się 3 października 2023 r. Poruszone zostaną m.in. tematy serwisowania floty w ASO czy narzędzi wspierających fleet managera. Gościem specjalnym będzie Mikołaj „Miko” Marczyk – najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, który od wielu lat startuje w zawodach dzięki wsparciu Volkswagen Financial Services. Miko opowie o roli partnerstwa strategicznego w zarządzaniu flotą w rajdach samochodowych.
Rejestracja jest już otwarta
Oba dni szkoleń odbędą się stacjonarnie w warszawskiej Elektrowni Powiśle, jednak organizatorzy przewidzieli także możliwość wzięcia udziału online. Wszystkie informacje na temat szkoleń z cyklu Ekspert Flotowy, a także formularz rejestracyjny dostępne są na stronie internetowej www.ekspertflotowy.vwfs.pl.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.