Ekspert Flotowy 11 – ruszyły zapisy na szkolenia z zarządzania flotą
Ekspert Flotowy to coroczny, bezpłatny cykl szkoleń skierowany do menedżerów flotowych. Jego organizatorem jest Volkswagen Financial Services. Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego odbędzie się 5 września i 3 października. Partnerem strategicznym została marka samochodów CUPRA. Właśnie ruszyły zapisy!
Ekspert Flotowy to ceniony w branży, unikalny cykl szkoleń dla menedżerów flotowych, który jedenasty rok gromadzi doświadczonych ekspertów oraz praktyków. Charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym i dopasowaniem do aktualnych wyzwań, przed jakimi w dzisiejszych czasach stoją osoby zarządzające firmowymi parkami samochodów. Tegoroczna formuła Eksperta Flotowego otrzymała nowy element – oprócz wykładów i prelekcji pojawią się case studies. Zaproszeni przez organizatora, firmę Volkswagen Financial Services, eksperci opowiedzą m.in. o elektryfikacji flot czy wykorzystaniu samochodów do budowania wizerunku firmy na rynku.
W ramach Eksperta Flotowego fleet managerowie mogą poszerzyć swoje kompetencje, wziąć czynny udział w inspirujących rozmowach i spotkać się z ekspertami z całej branży. To także, a może przede wszystkim, unikalna okazja do wymiany praktycznych doświadczeń.
– Mamy przyjemność zaprosić do udziału w 11. edycji cyklu szkoleń pod nazwą Ekspert Flotowy, który pomaga menedżerom flotowym w doskonaleniu swoich umiejętności. W tym roku skupimy się na najnowszych trendach i rozwiązaniach w dziedzinie nowoczesnego i efektywnego zarządzania flotą. Wydarzenie ze względu na swoją unikalną formułę od lat przyciąga uwagę osób zarządzających flotami. W ubiegłym roku udział w szkoleniach wzięło ponad 2 500 uczestników – mówi Maciej Zwiewka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.
Nowy strategiczny partner
Tegoroczna edycja Eksperta Flotowego jest wyjątkowa jeszcze z jednego powodu. Wydarzenie zyskało strategicznego partnera, którym została marka CUPRA – najmłodsza i najszybciej rozwijająca się marka samochodów w Europie. Samochody tej marki dzięki swojemu niepowtarzalnemu charakterowi i drapieżnemu designowi zwracają uwagę na drogach oraz trafiają w gusta użytkowników flot, szczególnie wśród kadry menadżerskiej i w segmencie „User – chooser". Właśnie z tego względu marka wpisuje się w tegoroczną edycję szkolenia, podczas której dużo czasu zostanie poświęcone wizerunkowi flot.
– CUPRA dostarcza nie tylko wyraziste auta z unikalnym designem i osiągami, ale przede wszystkim ekscytujące emocje, o których warto pamiętać w naszej codzienności. CUPRA, poprzez swój wygląd i młody wiek jest wspaniałym wyróżnikiem firm, gwarantuje bezpieczeństwo przez technologię i 5 lat gwarancji oraz jest niebanalnym benefitem pozapłacowym, bardzo docenianym przez użytkowników. Cieszę się, że dzięki temu partnerstwu będziemy mogli przybliżyć świat CUPRY menedżerom flotowym – dodaje Daria Zielaskiewicz, Dyrektorka marek SEAT i CUPRA w Volkswagen Group Polska.
Co czeka uczestników 11. edycji Eksperta Flotowego
Szkolenia zaplanowane w pierwszym dniu (5 września) rozpoczną się od omówienia, połączonego z case study, roli pojazdów firmowych w komunikacji wartości przedsiębiorstwa. Następnie uczestnicy wysłuchają prelekcji na temat budżetowania kosztów floty, elektryfikacji jej pojazdów i kluczowych obszarów procesu decyzyjnego przy zakupie lub wymianie samochodów.
Kolejne szkolenia odbędą się 3 października 2023 r. Poruszone zostaną m.in. tematy serwisowania floty w ASO czy narzędzi wspierających fleet managera. Gościem specjalnym będzie Mikołaj „Miko” Marczyk – najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, który od wielu lat startuje w zawodach dzięki wsparciu Volkswagen Financial Services. Miko opowie o roli partnerstwa strategicznego w zarządzaniu flotą w rajdach samochodowych.
Rejestracja jest już otwarta
Oba dni szkoleń odbędą się stacjonarnie w warszawskiej Elektrowni Powiśle, jednak organizatorzy przewidzieli także możliwość wzięcia udziału online. Wszystkie informacje na temat szkoleń z cyklu Ekspert Flotowy, a także formularz rejestracyjny dostępne są na stronie internetowej www.ekspertflotowy.vwfs.pl.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.