ELF i Distinguished Gentleman's Ride kontynuują wspólną przygodę
Po 4 latach partnerstwa ELF dumnie pozostaje oficjalnym sponsorem The Distinguished Gentleman's Ride (The DGR) w latach 2023 i 2024. Współpraca idealnie wpisuje się w filozofię marki ELF, która w swoich działaniach systematycznie uwzględnia interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy wsparcie dla przemyślanych, prozdrowotnych kampanii. Wydarzenie będzie miało miejsce ponownie 21 maja w wielu miastach w Polsce i na świecie.
Podczas tegorocznej edycji zaangażowanie marki ELF będzie szczególnie widoczne podczas zlotu w Warszawie, ale każdy z zarejestrowanych uczestników niezależnie od miasta, w którym weźmie udział, otrzyma pakiet gadżetów ELF x DGR w postaci koszulki oraz komina.
Szczegóły wydarzenia i dokładne miejsca spotkań można śledzić na stronach i kanałach społecznościowych zarówno ELF, jak i Gentleman’s Ride w Polsce.
21 maja, Distuinguished Gentleman’s Ride ponownie zbierze fundusze na zwiększenie świadomości na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn przy pomocy oficjalnego charytatywnego partnera, Movember.
https://youtu.be/imCvS59Nbn4
Ponad 37,5 mln USD
Założony w 2012 roku przez Marka Hawwę w Sydney The Distinguished Gentleman's Ride zebrał już ponad 37,5 mln USD i połączył ponad 400 000 motocyklistów klasycznych i zabytkowych maszyn ze 107 krajów na całym świecie.
ELF – zawsze z pasją
Zaangażowana w potrzeby wszystkich motocyklistów, marka ELF jest ikoną z legendarną historią, która wyróżnia się pasją i emocjami w codziennym życiu kierowców. Z tą filozofią, ELF oferuje wysokiej jakości gamę środków smarnych opracowaną specjalnie do motocykli i skuterów: ELF MOTO.
Świętujmy i pomagajmy razem!
Z pomocą naszej nowej gamy środków smarnych ELF wspieramy wszystko, co promuje nasze wartości i jakość naszych produktów. The Distinguished Gentleman's Ride to niezwykle ważne wydarzenie, które przyciąga dziesiątki tysięcy zaangażowanych motocyklistów. Dla nas jest to doskonała okazja, aby być blisko naszych klientów i wspólnie celebrować entuzjazm do jazdy i miłość do jednośladów" - Jean Parizot, Inland General Manager w TotalEnergies Lubrifiants.
„Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić kontynuację naszego partnerstwa z ELF w ramach The Distinguished Gentleman's Ride przez kolejne 2 lata. DGR, który każdego roku gromadzi ponad 100 000 uczestników w 800 miastach na całym świecie, jest świętem społeczności klasycznych i zabytkowych motocyklistów, którzy jednoczą się, aby wykorzystać swoją pasję do jazdy w celu zebrania funduszy na cele zwiększania świadomości na temat raka prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn z pomocą partnera charytatywnego, Movember. Zobowiązanie do kolejnych 2 lat partnerstwa z ELF jako naszego oficjalnego partnera olejowego, pozwala nam kontynuować zmiany w globalnym stanie zdrowia mężczyzn i w dalszym ciągu opierać się na fundamentach jakie wspólnie zbudowaliśmy ze stylem i z klasą” - Mark Hawwa, założyciel The Distinguished Gentleman's Ride

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.