Komunikaty PR

ELF i Distinguished Gentleman's Ride kontynuują wspólną przygodę

2023-05-16  |  14:00
Biuro prasowe

Po 4 latach partnerstwa ELF dumnie pozostaje oficjalnym sponsorem The Distinguished Gentleman's Ride (The DGR) w latach 2023 i 2024. Współpraca idealnie wpisuje się w filozofię marki ELF, która w swoich działaniach systematycznie uwzględnia interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy wsparcie dla przemyślanych, prozdrowotnych kampanii. Wydarzenie będzie miało miejsce ponownie 21 maja w wielu miastach w Polsce i na świecie.

Podczas tegorocznej edycji zaangażowanie marki ELF będzie szczególnie widoczne podczas zlotu w Warszawie, ale każdy z zarejestrowanych uczestników niezależnie od miasta, w którym weźmie udział, otrzyma pakiet gadżetów ELF x DGR w postaci koszulki oraz komina. 
 

Szczegóły wydarzenia i dokładne miejsca spotkań można śledzić na stronach i kanałach społecznościowych zarówno ELF, jak i Gentleman’s Ride w Polsce.

21 maja, Distuinguished Gentleman’s Ride ponownie zbierze fundusze na zwiększenie świadomości na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn przy pomocy oficjalnego charytatywnego partnera, Movember.

https://youtu.be/imCvS59Nbn4

Ponad 37,5 mln USD

Założony w 2012 roku przez Marka Hawwę w Sydney The Distinguished Gentleman's Ride zebrał już ponad 37,5 mln USD i połączył ponad 400 000 motocyklistów klasycznych i zabytkowych maszyn ze 107 krajów na całym świecie.  

ELF – zawsze z pasją 

Zaangażowana w potrzeby wszystkich motocyklistów, marka ELF jest ikoną z legendarną historią, która wyróżnia się pasją i emocjami w codziennym życiu kierowców. Z tą filozofią, ELF oferuje wysokiej jakości gamę środków smarnych opracowaną specjalnie do motocykli i skuterów: ELF MOTO.

Świętujmy i pomagajmy razem!

Z pomocą naszej nowej gamy środków smarnych ELF wspieramy wszystko, co promuje nasze wartości i jakość naszych produktów. The Distinguished Gentleman's Ride to niezwykle ważne wydarzenie, które przyciąga dziesiątki tysięcy zaangażowanych motocyklistów. Dla nas jest to doskonała okazja, aby być blisko naszych klientów i wspólnie celebrować entuzjazm do jazdy i miłość do jednośladów" - Jean Parizot, Inland General Manager w TotalEnergies Lubrifiants.

„Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić kontynuację naszego partnerstwa z ELF w ramach The Distinguished Gentleman's Ride przez kolejne 2 lata. DGR, który każdego roku gromadzi ponad 100 000 uczestników w 800 miastach na całym świecie, jest świętem społeczności klasycznych i zabytkowych motocyklistów, którzy jednoczą się, aby wykorzystać swoją pasję do jazdy w celu zebrania funduszy na cele zwiększania świadomości na temat raka prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn z pomocą partnera charytatywnego, Movember. Zobowiązanie do kolejnych 2 lat partnerstwa z ELF jako naszego oficjalnego partnera olejowego, pozwala nam kontynuować zmiany w globalnym stanie zdrowia mężczyzn i w dalszym ciągu opierać się na fundamentach jakie wspólnie zbudowaliśmy ze stylem i z klasą” - Mark Hawwa, założyciel The Distinguished Gentleman's Ride

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.