ELF i Distinguished Gentleman's Ride kontynuują wspólną przygodę
Po 4 latach partnerstwa ELF dumnie pozostaje oficjalnym sponsorem The Distinguished Gentleman's Ride (The DGR) w latach 2023 i 2024. Współpraca idealnie wpisuje się w filozofię marki ELF, która w swoich działaniach systematycznie uwzględnia interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy wsparcie dla przemyślanych, prozdrowotnych kampanii. Wydarzenie będzie miało miejsce ponownie 21 maja w wielu miastach w Polsce i na świecie.
Podczas tegorocznej edycji zaangażowanie marki ELF będzie szczególnie widoczne podczas zlotu w Warszawie, ale każdy z zarejestrowanych uczestników niezależnie od miasta, w którym weźmie udział, otrzyma pakiet gadżetów ELF x DGR w postaci koszulki oraz komina.
Szczegóły wydarzenia i dokładne miejsca spotkań można śledzić na stronach i kanałach społecznościowych zarówno ELF, jak i Gentleman’s Ride w Polsce.
21 maja, Distuinguished Gentleman’s Ride ponownie zbierze fundusze na zwiększenie świadomości na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn przy pomocy oficjalnego charytatywnego partnera, Movember.
https://youtu.be/imCvS59Nbn4
Ponad 37,5 mln USD
Założony w 2012 roku przez Marka Hawwę w Sydney The Distinguished Gentleman's Ride zebrał już ponad 37,5 mln USD i połączył ponad 400 000 motocyklistów klasycznych i zabytkowych maszyn ze 107 krajów na całym świecie.
ELF – zawsze z pasją
Zaangażowana w potrzeby wszystkich motocyklistów, marka ELF jest ikoną z legendarną historią, która wyróżnia się pasją i emocjami w codziennym życiu kierowców. Z tą filozofią, ELF oferuje wysokiej jakości gamę środków smarnych opracowaną specjalnie do motocykli i skuterów: ELF MOTO.
Świętujmy i pomagajmy razem!
Z pomocą naszej nowej gamy środków smarnych ELF wspieramy wszystko, co promuje nasze wartości i jakość naszych produktów. The Distinguished Gentleman's Ride to niezwykle ważne wydarzenie, które przyciąga dziesiątki tysięcy zaangażowanych motocyklistów. Dla nas jest to doskonała okazja, aby być blisko naszych klientów i wspólnie celebrować entuzjazm do jazdy i miłość do jednośladów" - Jean Parizot, Inland General Manager w TotalEnergies Lubrifiants.
„Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić kontynuację naszego partnerstwa z ELF w ramach The Distinguished Gentleman's Ride przez kolejne 2 lata. DGR, który każdego roku gromadzi ponad 100 000 uczestników w 800 miastach na całym świecie, jest świętem społeczności klasycznych i zabytkowych motocyklistów, którzy jednoczą się, aby wykorzystać swoją pasję do jazdy w celu zebrania funduszy na cele zwiększania świadomości na temat raka prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn z pomocą partnera charytatywnego, Movember. Zobowiązanie do kolejnych 2 lat partnerstwa z ELF jako naszego oficjalnego partnera olejowego, pozwala nam kontynuować zmiany w globalnym stanie zdrowia mężczyzn i w dalszym ciągu opierać się na fundamentach jakie wspólnie zbudowaliśmy ze stylem i z klasą” - Mark Hawwa, założyciel The Distinguished Gentleman's Ride
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.