ELF i Distinguished Gentleman's Ride kontynuują wspólną przygodę
Po 4 latach partnerstwa ELF dumnie pozostaje oficjalnym sponsorem The Distinguished Gentleman's Ride (The DGR) w latach 2023 i 2024. Współpraca idealnie wpisuje się w filozofię marki ELF, która w swoich działaniach systematycznie uwzględnia interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy wsparcie dla przemyślanych, prozdrowotnych kampanii. Wydarzenie będzie miało miejsce ponownie 21 maja w wielu miastach w Polsce i na świecie.
Podczas tegorocznej edycji zaangażowanie marki ELF będzie szczególnie widoczne podczas zlotu w Warszawie, ale każdy z zarejestrowanych uczestników niezależnie od miasta, w którym weźmie udział, otrzyma pakiet gadżetów ELF x DGR w postaci koszulki oraz komina.
Szczegóły wydarzenia i dokładne miejsca spotkań można śledzić na stronach i kanałach społecznościowych zarówno ELF, jak i Gentleman’s Ride w Polsce.
21 maja, Distuinguished Gentleman’s Ride ponownie zbierze fundusze na zwiększenie świadomości na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn przy pomocy oficjalnego charytatywnego partnera, Movember.
https://youtu.be/imCvS59Nbn4
Ponad 37,5 mln USD
Założony w 2012 roku przez Marka Hawwę w Sydney The Distinguished Gentleman's Ride zebrał już ponad 37,5 mln USD i połączył ponad 400 000 motocyklistów klasycznych i zabytkowych maszyn ze 107 krajów na całym świecie.
ELF – zawsze z pasją
Zaangażowana w potrzeby wszystkich motocyklistów, marka ELF jest ikoną z legendarną historią, która wyróżnia się pasją i emocjami w codziennym życiu kierowców. Z tą filozofią, ELF oferuje wysokiej jakości gamę środków smarnych opracowaną specjalnie do motocykli i skuterów: ELF MOTO.
Świętujmy i pomagajmy razem!
Z pomocą naszej nowej gamy środków smarnych ELF wspieramy wszystko, co promuje nasze wartości i jakość naszych produktów. The Distinguished Gentleman's Ride to niezwykle ważne wydarzenie, które przyciąga dziesiątki tysięcy zaangażowanych motocyklistów. Dla nas jest to doskonała okazja, aby być blisko naszych klientów i wspólnie celebrować entuzjazm do jazdy i miłość do jednośladów" - Jean Parizot, Inland General Manager w TotalEnergies Lubrifiants.
„Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić kontynuację naszego partnerstwa z ELF w ramach The Distinguished Gentleman's Ride przez kolejne 2 lata. DGR, który każdego roku gromadzi ponad 100 000 uczestników w 800 miastach na całym świecie, jest świętem społeczności klasycznych i zabytkowych motocyklistów, którzy jednoczą się, aby wykorzystać swoją pasję do jazdy w celu zebrania funduszy na cele zwiększania świadomości na temat raka prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn z pomocą partnera charytatywnego, Movember. Zobowiązanie do kolejnych 2 lat partnerstwa z ELF jako naszego oficjalnego partnera olejowego, pozwala nam kontynuować zmiany w globalnym stanie zdrowia mężczyzn i w dalszym ciągu opierać się na fundamentach jakie wspólnie zbudowaliśmy ze stylem i z klasą” - Mark Hawwa, założyciel The Distinguished Gentleman's Ride

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.