Europ Assistance z ubezpieczeniem “Auto szyby”
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska wprowadziła do swojej oferty nowy produkt “Auto szyby”. Ubezpieczenie zapewnia ochronę na okoliczność uszkodzenia szyby samochodu.
Szkoda szybowa to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się posiadacze pojazdów. Ochrona od uszkodzenia szyby może być elementem polisy komunikacyjnej lub dodatkowym i dobrowolnym ubezpieczeniem. Przy zakupie polisy OC lub OC/AC warto rozważyć dokupienie takiego ubezpieczenia, dzięki czemu klienci będą mieli zapewnione pokrycie kosztów naprawy lub wymiany szyb. W przypadku szkody likwidacja nastąpi w ramach takiego dodatkowego ubezpieczenia, dzięki czemu nie wpłynie to na podwyższenie składki ubezpieczeniowej AC w kolejnym roku.
- O uszkodzenie szyby nie trudno, wystarczy niewielki odprysk, który uniemożliwia jazdę w bezpiecznych warunkach. Polskie prawo drogowe zobowiązuje kierowców do utrzymania pojazdu w takim stanie, aby bezpiecznie można było z niego korzystać. Jazda z uszkodzoną szybą może skutkować nawet zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego i brakiem możliwości kontynuacji jazdy, a koszty wymiany szyby też bywają niemałe. Ubezpieczenie szyb to dobrowolne ubezpieczenie, które zapewnia zwrot kosztów wymiany uszkodzonej szyby, a także dodatkowe świadczenia, które są przydatne w sytuacji konieczności wymiany lub naprawy szyby – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Europ Assistance Polska wprowadziła do swojej oferty ubezpieczenie “Auto szyby”, które dostępne jest w trzech wariantach. Istnieje możliwość modyfikacji kształtu produktu oraz łączenia z innymi ubezpieczeniami, w zależności od potrzeb klientów.
Podstawowa oferta ubezpieczenia gwarantuje pokrycie kosztów naprawy szyby do wysokości sumy ubezpieczeniowej, kompleksową koordynację naprawy lub wymiany szyb w sieci partnerskiej i infolinię informacyjną dla klientów. Wariant ten może zostać wzbogacony o usługi assistance samochodowego, polegające na holowaniu pojazdu do sieci serwisów partnerskich i wynajem pojazdu zastępczego w sytuacji przedłużającej się naprawy szyby. Wariant kompleksowy ubezpieczenia zawiera dodatkowo usługę door to door – polegającą na odebraniu uszkodzonego pojazdu i odstawienie go po naprawie pod dom klienta, a także kalibrację i foliowanie szyby.
Ubezpieczenie dedykowane jest posiadaczom wszystkich rodzajów pojazdów od aut osobowych po samochody ciężarowe.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.