Europ Assistance z pomocą dla klientów programu “Hyundai 5+”
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Hyundai Motor Poland wspólnie z Europ Assistance Polska przygotował program dedykowany dla posiadaczy pojazdów marki Hyundai, którzy mają pojazdy starsze niż 5 lat i regularnie serwisują je w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Hyundai. Ochrona zapewnia organizację i pokrycie kosztów pomocy assistance.
Bezpłatny program “Hyundai 5+” został przygotowany specjalnie z myślą o klientach, którzy posiadają pojazdy starsze niż 5 lat i regularnie serwisują je w ASO Hyundai. Po każdym okresowym przeglądzie ochrona ubezpieczeniowa jest przedłużana na kolejne 12 miesięcy, chyba że klient wcześniej dokona kolejnego przeglądu.
Ubezpieczenie zapewnia ochronę w trakcie podróży po Polsce, a klient w sytuacji awarii, czy wypadku może skontaktować się z całodobowym Centrum Pomocy. Program “Hyundai 5+” gwarantuje usprawnienie pojazdu, holowanie do najbliższej ASO i dostarczenie paliwa. Ponadto, jeżeli w wyniku unieruchomienia pojazdu został on odholowany i nie może być naprawiony tego samego dnia, klient może skorzystać z samochodu zastępczego, zakwaterowania w hotelu, lub transportu do miejsca zamieszkania lub miejsca docelowego podróży, a także przechowania pojazdu i przeładunku towaru (tylko dla modelu LCV).
Z programu mogą skorzystać wszyscy posiadacze pojazdów Hyundai bez względu na miejsce zakupu, również, jeżeli pojazd pochodzi z dystrybucji zagranicznej.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.