Europ Assistance z pomocą dla klientów programu “Hyundai 5+”
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Hyundai Motor Poland wspólnie z Europ Assistance Polska przygotował program dedykowany dla posiadaczy pojazdów marki Hyundai, którzy mają pojazdy starsze niż 5 lat i regularnie serwisują je w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Hyundai. Ochrona zapewnia organizację i pokrycie kosztów pomocy assistance.
Bezpłatny program “Hyundai 5+” został przygotowany specjalnie z myślą o klientach, którzy posiadają pojazdy starsze niż 5 lat i regularnie serwisują je w ASO Hyundai. Po każdym okresowym przeglądzie ochrona ubezpieczeniowa jest przedłużana na kolejne 12 miesięcy, chyba że klient wcześniej dokona kolejnego przeglądu.
Ubezpieczenie zapewnia ochronę w trakcie podróży po Polsce, a klient w sytuacji awarii, czy wypadku może skontaktować się z całodobowym Centrum Pomocy. Program “Hyundai 5+” gwarantuje usprawnienie pojazdu, holowanie do najbliższej ASO i dostarczenie paliwa. Ponadto, jeżeli w wyniku unieruchomienia pojazdu został on odholowany i nie może być naprawiony tego samego dnia, klient może skorzystać z samochodu zastępczego, zakwaterowania w hotelu, lub transportu do miejsca zamieszkania lub miejsca docelowego podróży, a także przechowania pojazdu i przeładunku towaru (tylko dla modelu LCV).
Z programu mogą skorzystać wszyscy posiadacze pojazdów Hyundai bez względu na miejsce zakupu, również, jeżeli pojazd pochodzi z dystrybucji zagranicznej.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.