FREE NOW testuje nową usługę Lite Basic w Warszawie
Z początkiem listopada platforma FREE NOW otworzyła się na sześć nowych polskich miast - Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Tarnów, Elbląg, Koszalin i Bielsko-Białą. Tym samym, FREE NOW osiągnęło ogólnopolską dostępność w 25-ciu największych polskich miastach. Dodatkowo, dla użytkowników w Warszawie testowana jest nowa usługa Lite Basic, która powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na najniższej cenie przejazdu.
Dla nowych użytkowników w sześciu nowych lokalizacjach FREE NOW przygotowało 100 zł zniżki na cztery pierwsze przejazdy z kodami przypadającymi na każde miasto:
- Gorzów Wielkopolski: HEJGORZOW
- Zielona Góra: HEJZIELONAGORA
- Tarnów: HEJTARNOW
- Elbląg: HEJELBLAG
- Koszalin: HEJKOSZALIN
- Bielsko-Biała: HEJBIELSKO
Dodatkowo, na każde kolejne przejazdy w tych miastach trwa stała promocja -50%, dzięki czemu każdy przejazd jest tańszy o połowę. Kierowcom taxi z nowych miast FREE NOW oferuje bonusy do każdego zrealizowanego zlecenia i prowizję konkurencyjną względem innych platform.
Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW w Polsce, powiedział:
Na polskim rynku FREE NOW funkcjonuje już od dekady, co oznacza, że zapoczątkowaliśmy rewolucję mobilności miejskiej i przyczyniliśmy się do zmodernizowania rynku taxi. Niezwykle cieszymy się, że startujemy w kolejnych lokalizacjach i oferujemy nowoczesną usługę już nie tylko w największych ośrodkach miejskich w Polsce, ale także w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, osiągając zasięg ogólnopolski. Jednocześnie rozwijamy naszą ofertę dla użytkowników w pozostałych polskich miastach, m.in. integrując wynajem hulajnóg marek Tier i Dott, a także dodając kolejne usługi. Użytkownicy w Warszawie mogą już korzystać z nowej usługi Lite Basic, z najniższą ceną na każdą kieszeń.
Dla użytkowników w Warszawie FREE NOW udostępniło nową usługę Lite Basic, która zachowuje wszystkie zalety znanej usługi Lite, jednak z jeszcze niższymi cenami przejazdów - nawet o 15%. To alternatywa m.in. dla młodzieży czy studentów, przemieszczających się poza godzinami szczytu, którym zależy na budżetowej usłudze. FREE NOW spodziewa się dużego zainteresowania nową usługą, dlatego aby sprostać popytowi będzie się ona dostępna w godzinach pozaszczytowych.
FREE NOW globalnie rozwija się jako superaplikacja mobilności miejskiej w dziesięciu krajach europejskich, dodając kolejne usługi współdzielonego transportu. Podczas kongresu Web Summit 2022 FREE NOW ogłosiło właśnie pierwszą pełną integrację transportu publicznego w aplikacji dla użytkowników, początkowo w niemieckich miastach, takich jak Dortmund i Düsseldorf. Dzięki tej integracji - za pośrednictwem FREE NOW - obok zamówienia taksówki, wynajmu e-hulajnogi, e-skutera, e-roweru i auta na minuty, można zakupić także bilet na komunikację miejską. W tym kierunku platforma FREE NOW zamierza rozwijać się również na pozostałych rynkach.
O FREE NOW:
FREE NOW to superaplikacja mobilności miejskiej, oferująca największy wybór opcji transportowych w Europie. Ponad 56 milionów użytkowników FREE NOW z 10-ciu krajów europejskich i 170-ciu miast ma możliwość przemieszczania się z punktu A do B wybierając spośród różnych opcji mobilności miejskiej, w jednej aplikacji. Dzięki głębokiej integracji, czyli od wynajmu po płatność, z zewnętrznymi operatorami mobilności, użytkownicy FREE NOW mogą zamówić najbliższą taksówkę i przejazd z kierowcą, a także wynająć e-hulajnogę, e-skuter, e-rower lub auto na minuty. FREE NOW jest agregatorem usług zewnętrznych operatorów, który ma ambicję wpłynąć pozytywnie na efektywność mobilności i zrównoważony rozwój miast, bez dodawania kolejnych, własnych pojazdów na ulice. Platforma FREE NOW ma swoją siedzibę w Niemczech i jest wspierana przez głównych udziałowców: BMW Group i Mercedes-Benz Mobility. Zatrudnia ponad 1850 pracowników w 27 biurach na całym świecie. CEO FREE NOW jest Thomas Zimmermann.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.