Komunikaty PR

GLS wzmacnia flotę samochodów służbowych o „elektryki”

2023-08-29  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Nowoczesne i w pełni elektryczne samochody zasiliły flotę służbowych aut GLS Poland. Docelowo firma chce, by do 2030 roku wszystkie jej pojazdy służbowe posiadały napęd elektryczny.

Mogą przejechać do 450 km na jednym ładowaniu. Są w pełni elektryczne i posiadają nowoczesny design. 24 nowe samochody Renault Megane E-Tech Electric właśnie zasiliły służbową flotę GLS.

To nasz kolejny krok w stronę zeroemisyjności, którą cała Grupa GLS ma ambicję osiągnąć do 2045 roku. My realizujemy to małymi krokami. Dziś zapewniamy naszym pracownikom nowe samochody elektryczne, by wkrótce wymienić całą flotę na zeroemisyjną – mówi Andrzej Wasielewski, director central operations w GLS Poland.

Z nowych „elektryków” skorzystają pracownicy działu jakości, kierownicy centrali, kierownicy oddziałów, a także specjaliści ds. sprzedaży. 

Warte podkreślenia jest to, że większość użytkowników nowych samochodów sama zgłosiła chęć wymiany samochodu spalinowego na elektryczny a to świadczy o wysokim poziomie świadomości znaczenia podejścia do emisyjności, roli i wagi zrównoważonego rozwoju – mówi Andrzej Wasielewski

Flota służbowa GLS coraz bardziej „zielona”

Obecnie flota służbowa GLS składa się z blisko 180 aut segmentu C i D. Ponad 60 proc. z nich posiada już napęd hybrydowy. Teraz dołączyły do nich nowe samochody o napędzie elektrycznym. – Systematycznie wymieniamy flotę służbową na bardziej przyjazną środowisku. Dwa lata temu włączyliśmy do niej hybrydy. Teraz zakupiliśmy 24 pojazdy elektryczne – podkreśla Andrzej Wasielewski. Jak dodaje, zmiana samochodu we flocie uzależniona jest od rocznika, a także przebiegu pojazdu.

Do roku 2030 GLS Poland chce, by wszystkie auta służbowe były tymi z napędem elektrycznym. W związku z tym firma nie tylko planuje dalszą wymianę floty na zeroemisyjną, ale także rozbudowuje sieć własnych punktów ładowania w oddziałach. Obecnie posiada ich 156.

Zwiększająca się liczba samochodów elektrycznych to dla nas wyzwanie ze względu na możliwość ich ładowania. Większość naszych lokalizacji jest wyposażonych w punkty ładowania, ale w ramach pełnienia obowiązków służbowych nie zawsze możemy z nich skorzystać. Liczymy więc na to, że liczba ogólnodostępnych punktów ładowania w Polsce zacznie się rozwijać równie szybko jak sprzedaż aut, by zaspokoić potrzeby popytu na auta elektryczne – dodaje Andrzej Wasielewski.

Ambicją całej Grupy GLS jest nie tylko elektryfikacja floty służbowej, ale także floty kurierskiej. W tym celu GLS zachęca i wspiera swoich partnerów transportowych do ciągłej wymiany samochodów na elektryczne.

Małgorzata Markowska, GLS Poland

E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com

Telefon: +48 695 354 791  

Adriana Kondratowicz, PR Expert

E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl 

Telefon: + 48 502 332 358

O Grupie GLS

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.