Komunikaty PR

Goodyear CheckPoint zintegrowany z systemem Digital Vehicle Scan TÜV SÜD

2023-07-13  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear i TÜV SÜD łączą siły integrując rozwiązanie Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów Digital Vehicle Scan (DVS), oferowanym przez niemiecką organizację. Takie wykorzystanie technologii pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo i wydajność pojazdów. Od 2023 r. klienci mogą zamawiać system Digital Vehicle Scan TÜV SÜD wyposażony w system Goodyear CheckPoint.

TÜV SÜD Digital Vehicle Scan to innowacyjne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii czujników pomaga kontrolerowi w tworzeniu kompleksowych raportów o stanie pojazdu, a także przyspiesza proces odbioru i zwrotu pojazdu. System ten umożliwia dokładną diagnozę i wydawanie terminowych zaleceń dotyczących konserwacji, co poprawia ogólne bezpieczeństwo i wydajność.

Z kolei Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki, odczytujące informacje o oponie oraz parametry samochodu, podczas gdy pojazd nad nią przejeżdża. Zebrane dane są przesyłane do menedżerów flot. Goodyear CheckPoint usprawnia czasochłonne zadanie ręcznej kontroli ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika[1], zapewniając zautomatyzowane kontrole, które można wykonać w ciągu kilku sekund.

Zaawansowane możliwości kontroli opon

Integracja z Goodyear CheckPoint rozszerza zakres TÜV SÜD Digital Vehicle Scan, oferując użytkownikom szczegółową ocenę stanu ich pojazdu, w tym szczegółowego stanu opon. Klienci, którzy wybiorą wariant DVS wyposażony w system Goodyear CheckPoint, mogą skorzystać z kompleksowego raportu z kontroli, który obejmuje zarówno stan opon, jak i ogólny stan pojazdu, co umożliwia im podejmowanie świadomych decyzji dotyczących konserwacji.

„Integracja Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów TÜV SÜD zapewni użytkownikom całościowy obraz kondycji ich pojazdów, umożliwiając proaktywną konserwację i poprawiając ogólną wydajność. Jest to spójne z naszą ofertą Goodyear Total Mobility, której celem jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań w zakresie mobilności i wprowadzenie zarządzania flotą na wyższy poziom,” powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. programu Proactive Solutions w Europie.

Zintegrowana propozycja jest szczególnie cenna dla operatorów flot, dostawców usług motoryzacyjnych i indywidualnych właścicieli pojazdów, którzy chcą zoptymalizować swoje praktyki konserwacyjne, zminimalizować przestoje i poprawiać wydajność operacyjną.

Co więcej, integracja danych z kontroli opon pozyskanych przez Goodyear CheckPoint z cyfrowym systemem skanowania pojazdów TÜV SÜD ułatwi rozwój strategii konserwacji predykcyjnej, co przełoży się na znaczne oszczędności.

„TÜV SÜD działa na rzecz innowacji i ciągłego ulepszania rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom przemysłu motoryzacyjnego. Współpraca z Goodyear potwierdza naszą wizję rozwoju standardów kontroli, konserwacji i bezpieczeństwa pojazdów,” dodał Maximilian Küblbeck, CEO TÜV SÜD Auto Plus GmbH.

[1]  Wersja czytnika Goodyear CheckPoint wbudowana w nawierzchnię oferuje również pomiar obciążenia osi/pojazdu.

Goodyear

Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na  https://news.goodyear.eu/pl-pl/.

TÜV SÜD

Organizacja została założona w 1866 roku jako stowarzyszenie zajmujące się inspekcją kotłów parowych. Z biegiem lat grupa TÜV SÜD przekształciła się w globalne przedsiębiorstwo, które obecnie zatrudnia ponad 26 000 pracowników, w ponad 1000 lokalizacjach położonych w około 50 krajach, którzy stale pracują nad ulepszaniem technologii, systemów i dostarczają specjalistycznej wiedzy. Wnoszą oni znaczący wkład w tworzenie bezpiecznych i niezawodnych innowacji technicznych, takich jak Przemysł 4.0, autonomiczna jazda i energia odnawialna. Więcej na ten temat na stronie www.tuvsud.com. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.