Goodyear CheckPoint zintegrowany z systemem Digital Vehicle Scan TÜV SÜD
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear i TÜV SÜD łączą siły integrując rozwiązanie Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów Digital Vehicle Scan (DVS), oferowanym przez niemiecką organizację. Takie wykorzystanie technologii pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo i wydajność pojazdów. Od 2023 r. klienci mogą zamawiać system Digital Vehicle Scan TÜV SÜD wyposażony w system Goodyear CheckPoint.
TÜV SÜD Digital Vehicle Scan to innowacyjne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii czujników pomaga kontrolerowi w tworzeniu kompleksowych raportów o stanie pojazdu, a także przyspiesza proces odbioru i zwrotu pojazdu. System ten umożliwia dokładną diagnozę i wydawanie terminowych zaleceń dotyczących konserwacji, co poprawia ogólne bezpieczeństwo i wydajność.
Z kolei Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki, odczytujące informacje o oponie oraz parametry samochodu, podczas gdy pojazd nad nią przejeżdża. Zebrane dane są przesyłane do menedżerów flot. Goodyear CheckPoint usprawnia czasochłonne zadanie ręcznej kontroli ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika[1], zapewniając zautomatyzowane kontrole, które można wykonać w ciągu kilku sekund.
Zaawansowane możliwości kontroli opon
Integracja z Goodyear CheckPoint rozszerza zakres TÜV SÜD Digital Vehicle Scan, oferując użytkownikom szczegółową ocenę stanu ich pojazdu, w tym szczegółowego stanu opon. Klienci, którzy wybiorą wariant DVS wyposażony w system Goodyear CheckPoint, mogą skorzystać z kompleksowego raportu z kontroli, który obejmuje zarówno stan opon, jak i ogólny stan pojazdu, co umożliwia im podejmowanie świadomych decyzji dotyczących konserwacji.
„Integracja Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów TÜV SÜD zapewni użytkownikom całościowy obraz kondycji ich pojazdów, umożliwiając proaktywną konserwację i poprawiając ogólną wydajność. Jest to spójne z naszą ofertą Goodyear Total Mobility, której celem jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań w zakresie mobilności i wprowadzenie zarządzania flotą na wyższy poziom,” powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. programu Proactive Solutions w Europie.
Zintegrowana propozycja jest szczególnie cenna dla operatorów flot, dostawców usług motoryzacyjnych i indywidualnych właścicieli pojazdów, którzy chcą zoptymalizować swoje praktyki konserwacyjne, zminimalizować przestoje i poprawiać wydajność operacyjną.
Co więcej, integracja danych z kontroli opon pozyskanych przez Goodyear CheckPoint z cyfrowym systemem skanowania pojazdów TÜV SÜD ułatwi rozwój strategii konserwacji predykcyjnej, co przełoży się na znaczne oszczędności.
„TÜV SÜD działa na rzecz innowacji i ciągłego ulepszania rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom przemysłu motoryzacyjnego. Współpraca z Goodyear potwierdza naszą wizję rozwoju standardów kontroli, konserwacji i bezpieczeństwa pojazdów,” dodał Maximilian Küblbeck, CEO TÜV SÜD Auto Plus GmbH.
[1] Wersja czytnika Goodyear CheckPoint wbudowana w nawierzchnię oferuje również pomiar obciążenia osi/pojazdu.
Goodyear
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na https://news.goodyear.eu/pl-pl/.
TÜV SÜD
Organizacja została założona w 1866 roku jako stowarzyszenie zajmujące się inspekcją kotłów parowych. Z biegiem lat grupa TÜV SÜD przekształciła się w globalne przedsiębiorstwo, które obecnie zatrudnia ponad 26 000 pracowników, w ponad 1000 lokalizacjach położonych w około 50 krajach, którzy stale pracują nad ulepszaniem technologii, systemów i dostarczają specjalistycznej wiedzy. Wnoszą oni znaczący wkład w tworzenie bezpiecznych i niezawodnych innowacji technicznych, takich jak Przemysł 4.0, autonomiczna jazda i energia odnawialna. Więcej na ten temat na stronie www.tuvsud.com.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.