Goodyear CheckPoint zintegrowany z systemem Digital Vehicle Scan TÜV SÜD
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear i TÜV SÜD łączą siły integrując rozwiązanie Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów Digital Vehicle Scan (DVS), oferowanym przez niemiecką organizację. Takie wykorzystanie technologii pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo i wydajność pojazdów. Od 2023 r. klienci mogą zamawiać system Digital Vehicle Scan TÜV SÜD wyposażony w system Goodyear CheckPoint.
TÜV SÜD Digital Vehicle Scan to innowacyjne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii czujników pomaga kontrolerowi w tworzeniu kompleksowych raportów o stanie pojazdu, a także przyspiesza proces odbioru i zwrotu pojazdu. System ten umożliwia dokładną diagnozę i wydawanie terminowych zaleceń dotyczących konserwacji, co poprawia ogólne bezpieczeństwo i wydajność.
Z kolei Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki, odczytujące informacje o oponie oraz parametry samochodu, podczas gdy pojazd nad nią przejeżdża. Zebrane dane są przesyłane do menedżerów flot. Goodyear CheckPoint usprawnia czasochłonne zadanie ręcznej kontroli ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika[1], zapewniając zautomatyzowane kontrole, które można wykonać w ciągu kilku sekund.
Zaawansowane możliwości kontroli opon
Integracja z Goodyear CheckPoint rozszerza zakres TÜV SÜD Digital Vehicle Scan, oferując użytkownikom szczegółową ocenę stanu ich pojazdu, w tym szczegółowego stanu opon. Klienci, którzy wybiorą wariant DVS wyposażony w system Goodyear CheckPoint, mogą skorzystać z kompleksowego raportu z kontroli, który obejmuje zarówno stan opon, jak i ogólny stan pojazdu, co umożliwia im podejmowanie świadomych decyzji dotyczących konserwacji.
„Integracja Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów TÜV SÜD zapewni użytkownikom całościowy obraz kondycji ich pojazdów, umożliwiając proaktywną konserwację i poprawiając ogólną wydajność. Jest to spójne z naszą ofertą Goodyear Total Mobility, której celem jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań w zakresie mobilności i wprowadzenie zarządzania flotą na wyższy poziom,” powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. programu Proactive Solutions w Europie.
Zintegrowana propozycja jest szczególnie cenna dla operatorów flot, dostawców usług motoryzacyjnych i indywidualnych właścicieli pojazdów, którzy chcą zoptymalizować swoje praktyki konserwacyjne, zminimalizować przestoje i poprawiać wydajność operacyjną.
Co więcej, integracja danych z kontroli opon pozyskanych przez Goodyear CheckPoint z cyfrowym systemem skanowania pojazdów TÜV SÜD ułatwi rozwój strategii konserwacji predykcyjnej, co przełoży się na znaczne oszczędności.
„TÜV SÜD działa na rzecz innowacji i ciągłego ulepszania rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom przemysłu motoryzacyjnego. Współpraca z Goodyear potwierdza naszą wizję rozwoju standardów kontroli, konserwacji i bezpieczeństwa pojazdów,” dodał Maximilian Küblbeck, CEO TÜV SÜD Auto Plus GmbH.
[1] Wersja czytnika Goodyear CheckPoint wbudowana w nawierzchnię oferuje również pomiar obciążenia osi/pojazdu.
Goodyear
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na https://news.goodyear.eu/pl-pl/.
TÜV SÜD
Organizacja została założona w 1866 roku jako stowarzyszenie zajmujące się inspekcją kotłów parowych. Z biegiem lat grupa TÜV SÜD przekształciła się w globalne przedsiębiorstwo, które obecnie zatrudnia ponad 26 000 pracowników, w ponad 1000 lokalizacjach położonych w około 50 krajach, którzy stale pracują nad ulepszaniem technologii, systemów i dostarczają specjalistycznej wiedzy. Wnoszą oni znaczący wkład w tworzenie bezpiecznych i niezawodnych innowacji technicznych, takich jak Przemysł 4.0, autonomiczna jazda i energia odnawialna. Więcej na ten temat na stronie www.tuvsud.com.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.