Goodyear CheckPoint zintegrowany z systemem Digital Vehicle Scan TÜV SÜD
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear i TÜV SÜD łączą siły integrując rozwiązanie Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów Digital Vehicle Scan (DVS), oferowanym przez niemiecką organizację. Takie wykorzystanie technologii pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo i wydajność pojazdów. Od 2023 r. klienci mogą zamawiać system Digital Vehicle Scan TÜV SÜD wyposażony w system Goodyear CheckPoint.
TÜV SÜD Digital Vehicle Scan to innowacyjne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii czujników pomaga kontrolerowi w tworzeniu kompleksowych raportów o stanie pojazdu, a także przyspiesza proces odbioru i zwrotu pojazdu. System ten umożliwia dokładną diagnozę i wydawanie terminowych zaleceń dotyczących konserwacji, co poprawia ogólne bezpieczeństwo i wydajność.
Z kolei Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki, odczytujące informacje o oponie oraz parametry samochodu, podczas gdy pojazd nad nią przejeżdża. Zebrane dane są przesyłane do menedżerów flot. Goodyear CheckPoint usprawnia czasochłonne zadanie ręcznej kontroli ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika[1], zapewniając zautomatyzowane kontrole, które można wykonać w ciągu kilku sekund.
Zaawansowane możliwości kontroli opon
Integracja z Goodyear CheckPoint rozszerza zakres TÜV SÜD Digital Vehicle Scan, oferując użytkownikom szczegółową ocenę stanu ich pojazdu, w tym szczegółowego stanu opon. Klienci, którzy wybiorą wariant DVS wyposażony w system Goodyear CheckPoint, mogą skorzystać z kompleksowego raportu z kontroli, który obejmuje zarówno stan opon, jak i ogólny stan pojazdu, co umożliwia im podejmowanie świadomych decyzji dotyczących konserwacji.
„Integracja Goodyear CheckPoint z systemem cyfrowego skanowania pojazdów TÜV SÜD zapewni użytkownikom całościowy obraz kondycji ich pojazdów, umożliwiając proaktywną konserwację i poprawiając ogólną wydajność. Jest to spójne z naszą ofertą Goodyear Total Mobility, której celem jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań w zakresie mobilności i wprowadzenie zarządzania flotą na wyższy poziom,” powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. programu Proactive Solutions w Europie.
Zintegrowana propozycja jest szczególnie cenna dla operatorów flot, dostawców usług motoryzacyjnych i indywidualnych właścicieli pojazdów, którzy chcą zoptymalizować swoje praktyki konserwacyjne, zminimalizować przestoje i poprawiać wydajność operacyjną.
Co więcej, integracja danych z kontroli opon pozyskanych przez Goodyear CheckPoint z cyfrowym systemem skanowania pojazdów TÜV SÜD ułatwi rozwój strategii konserwacji predykcyjnej, co przełoży się na znaczne oszczędności.
„TÜV SÜD działa na rzecz innowacji i ciągłego ulepszania rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom przemysłu motoryzacyjnego. Współpraca z Goodyear potwierdza naszą wizję rozwoju standardów kontroli, konserwacji i bezpieczeństwa pojazdów,” dodał Maximilian Küblbeck, CEO TÜV SÜD Auto Plus GmbH.
[1] Wersja czytnika Goodyear CheckPoint wbudowana w nawierzchnię oferuje również pomiar obciążenia osi/pojazdu.
Goodyear
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na https://news.goodyear.eu/pl-pl/.
TÜV SÜD
Organizacja została założona w 1866 roku jako stowarzyszenie zajmujące się inspekcją kotłów parowych. Z biegiem lat grupa TÜV SÜD przekształciła się w globalne przedsiębiorstwo, które obecnie zatrudnia ponad 26 000 pracowników, w ponad 1000 lokalizacjach położonych w około 50 krajach, którzy stale pracują nad ulepszaniem technologii, systemów i dostarczają specjalistycznej wiedzy. Wnoszą oni znaczący wkład w tworzenie bezpiecznych i niezawodnych innowacji technicznych, takich jak Przemysł 4.0, autonomiczna jazda i energia odnawialna. Więcej na ten temat na stronie www.tuvsud.com.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.