Goodyear dostawcą opon do Audi e-tron GT quattro i RS e-tron GT
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Audi po raz kolejny zwróciło się do Goodyear z prośbą o wyposażenie jednego ze swoich flagowych pojazdów elektrycznych we wszechstronne opony o mocnych osiągach. SUV-y Audi e-tron są fabrycznie wyposażane w opony amerykańskiego producenta od 2019 roku. Teraz, nowa generacja gran turismo Audi e-tron GT będzie zaopatrzona w 21-calowe opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.
„Opona Eagle F1 Asymmetric 5 została wprowadzona na rynek w 2019 r. i wykorzystuje najnowsze technologie Goodyear” – powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear w regionie EMEA – „Jest idealnie dostosowana do wymagań pojazdu o wysokich osiągach i zrównoważonym charakterze, takiego jak Audi e-tron GT.”
Audi e-tron GT to pojazd elektryczny łączący w sobie sportowy charakter, wygodę i zrównoważony rozwój. Dzięki silnikom elektrycznym umieszczonym po jednym na każdą oś, najbardziej sportowa wersja RS e-tron GT o mocy 475 kW (646 PS) rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy. W połączeniu z elektrycznym napędem quattro na wszystkie koła, cały dostępny moment obrotowy jest natychmiast przekazywany na cztery koła.
„Moc i osiągi Audi e-tron GT wymagają takiej opony, jak Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, aby kierowcy mogli w pełni cieszyć się wrażeniami z jazdy” – kontynuuje Vrijsen.
Projektując Eagle F1 Asymmetric 5 jako wysokiej jakości, wszechstronną oponę letnią, Goodyear wykorzystał innowacyjne technologie, aby znacznie poprawić hamowanie na mokrej nawierzchni i sterowność na suchej drodze, bez kompromisów w zakresie komfortu jazdy i hałasu.
W celu optymalizacji osiągów Goodyear skupił się na zmniejszeniu ugięcia rzeźby bieżnika podczas przenoszenia sił poprzecznych. W ten sposób osiągnięto stabilne i precyzyjne wchodzenie w zakręt, większą przyczepność oraz skuteczne i czyste przyspieszanie, co przekłada się na lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni. Zwiększono również sprzężenie zwrotne w układzie kierowniczym, zapewniając bardziej komunikatywne i budzące zaufanie wrażenia z jazdy.
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 będą montowane w obu wersjach Audi e-tron GT w rozmiarach 265/35 R21 na przedniej osi i 305/30 R21 na tylnej.
„Goodyear z dumą kontynuuje współpracę z Audi, jednym z czołowych producentów w dziedzinie elektromobilności, a jednocześnie robi kolejny krok w kierunku rozwoju opon spełniających różnorodne wymagania pojazdów elektrycznych” – podsumował Vrijsen.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.