Goodyear drugi rok z rzędu z tytułem "Master" w rankingu efektywności dostawców
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Firma DAF przyznała Goodyearowi najwyższą ocenę „Master” w swoim programie zarządzania efektywnością 2022. Projekt ten nagradza dostawców, którzy w oparciu o różne kryteria poprawili wyniki, promowali współpracę i zoptymalizowali relacje z klientami. To już drugi rok z rzędu, kiedy Goodyear otrzymuje to prestiżowe wyróżnienie dla dostawców DAF.
Każdego roku firma DAF ocenia swoich dostawców pod względem rozwoju produktu, wsparcia operacyjnego i dostosowania biznesowego w ramach programu zarządzania wydajnością dostawców (SPM). Dostawcy mogą osiągnąć status Achiever, Leader i Master. Najwyższy tytuł "Master" jest zarezerwowany dla tych, którzy wykazują się wyjątkową wydajnością i są oddani promowaniu współpracy z firmą DAF.
„Jesteśmy zaszczyceni, że drugi rok z rzędu otrzymujemy to prestiżowe wyróżnienie od firmy DAF. Potwierdza ono, że nasze zespoły to niezawodni i zaufani partnerzy biznesowi, którzy koncentrują się na rozwoju produktu i zapewniają doskonałe wsparcie operacyjne. Uznanie ze strony firmy DAF świadczy też o sile relacji Goodyeara z klientem”, skomentował Frank Titz, Managing Director OE Trucks EMEA.
Produkty i inteligentne technologie Goodyeara pomagają firmom z branży transportowej budować przewagę konkurencyjną
Jako wyspecjalizowany partner rozwojowy, Goodyear wspiera producentów pojazdów ciężarowych i naczep oraz floty transportowe w planowaniu oraz podnoszeniu efektywności ich biznesów. Na przykład ostatnia nowość produktowa - opona FUELMAX ENDURANCE - zapewnia pojazdom ciężarowym niższe opory toczenia i przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla przez te pojazdy o 2%. Co więcej, wszystkie opony drogowe Goodyeara są kompatybilne z pojazdami ciężarowymi zasilanymi alternatywnymi układami napędowymi, takimi jak hybrydowe i elektryczne. Ponadto kompleksowe rozwiązanie Goodyear Total Mobility, bazujące do zaawansowanych technologiach predykcyjnych, wspiera floty w całej Europie w osiąganiu wyników w zakresie konkurencyjności, efektywności i zrównoważonego rozwoju. Ugruntowuje to pozycję Goodyeara jako zaufanego dostawcy i partnera, który konsekwentnie tworzy wartość dodaną poprzez innowacje.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.