Komunikaty PR

Goodyear drugi rok z rzędu z tytułem "Master" w rankingu efektywności dostawców

2023-04-04  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Firma DAF przyznała Goodyearowi najwyższą ocenę „Master” w swoim programie zarządzania efektywnością 2022. Projekt ten nagradza dostawców, którzy w oparciu o różne kryteria poprawili wyniki, promowali współpracę i zoptymalizowali relacje z klientami. To już drugi rok z rzędu, kiedy Goodyear otrzymuje to prestiżowe wyróżnienie dla dostawców DAF.

Każdego roku firma DAF ocenia swoich dostawców pod względem rozwoju produktu, wsparcia operacyjnego i dostosowania biznesowego w ramach programu zarządzania wydajnością dostawców (SPM). Dostawcy mogą osiągnąć status Achiever, Leader i Master. Najwyższy tytuł "Master" jest zarezerwowany dla tych, którzy wykazują się wyjątkową wydajnością i są oddani promowaniu współpracy z firmą DAF.

„Jesteśmy zaszczyceni, że drugi rok z rzędu otrzymujemy to prestiżowe wyróżnienie od firmy DAF. Potwierdza ono, że nasze zespoły to niezawodni i zaufani partnerzy biznesowi, którzy koncentrują się na rozwoju produktu i zapewniają doskonałe wsparcie operacyjne. Uznanie ze strony firmy DAF świadczy też o sile relacji Goodyeara z klientem”, skomentował Frank Titz, Managing Director OE Trucks EMEA.

Produkty i inteligentne technologie Goodyeara pomagają firmom z branży transportowej budować przewagę konkurencyjną

Jako wyspecjalizowany partner rozwojowy, Goodyear wspiera producentów pojazdów ciężarowych i naczep oraz floty transportowe w planowaniu oraz podnoszeniu efektywności ich biznesów. Na przykład ostatnia nowość produktowa - opona FUELMAX ENDURANCE - zapewnia pojazdom ciężarowym niższe opory toczenia i przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla przez te pojazdy o 2%. Co więcej, wszystkie opony drogowe Goodyeara są kompatybilne z pojazdami ciężarowymi zasilanymi alternatywnymi układami napędowymi, takimi jak hybrydowe i elektryczne. Ponadto kompleksowe rozwiązanie Goodyear Total Mobility, bazujące do zaawansowanych technologiach predykcyjnych, wspiera floty w całej Europie w osiąganiu wyników w zakresie konkurencyjności, efektywności i zrównoważonego rozwoju. Ugruntowuje to pozycję Goodyeara jako zaufanego dostawcy i partnera, który konsekwentnie tworzy wartość dodaną poprzez innowacje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.