Komunikaty PR

Goodyear drugi rok z rzędu z tytułem "Master" w rankingu efektywności dostawców

2023-04-04  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Firma DAF przyznała Goodyearowi najwyższą ocenę „Master” w swoim programie zarządzania efektywnością 2022. Projekt ten nagradza dostawców, którzy w oparciu o różne kryteria poprawili wyniki, promowali współpracę i zoptymalizowali relacje z klientami. To już drugi rok z rzędu, kiedy Goodyear otrzymuje to prestiżowe wyróżnienie dla dostawców DAF.

Każdego roku firma DAF ocenia swoich dostawców pod względem rozwoju produktu, wsparcia operacyjnego i dostosowania biznesowego w ramach programu zarządzania wydajnością dostawców (SPM). Dostawcy mogą osiągnąć status Achiever, Leader i Master. Najwyższy tytuł "Master" jest zarezerwowany dla tych, którzy wykazują się wyjątkową wydajnością i są oddani promowaniu współpracy z firmą DAF.

„Jesteśmy zaszczyceni, że drugi rok z rzędu otrzymujemy to prestiżowe wyróżnienie od firmy DAF. Potwierdza ono, że nasze zespoły to niezawodni i zaufani partnerzy biznesowi, którzy koncentrują się na rozwoju produktu i zapewniają doskonałe wsparcie operacyjne. Uznanie ze strony firmy DAF świadczy też o sile relacji Goodyeara z klientem”, skomentował Frank Titz, Managing Director OE Trucks EMEA.

Produkty i inteligentne technologie Goodyeara pomagają firmom z branży transportowej budować przewagę konkurencyjną

Jako wyspecjalizowany partner rozwojowy, Goodyear wspiera producentów pojazdów ciężarowych i naczep oraz floty transportowe w planowaniu oraz podnoszeniu efektywności ich biznesów. Na przykład ostatnia nowość produktowa - opona FUELMAX ENDURANCE - zapewnia pojazdom ciężarowym niższe opory toczenia i przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla przez te pojazdy o 2%. Co więcej, wszystkie opony drogowe Goodyeara są kompatybilne z pojazdami ciężarowymi zasilanymi alternatywnymi układami napędowymi, takimi jak hybrydowe i elektryczne. Ponadto kompleksowe rozwiązanie Goodyear Total Mobility, bazujące do zaawansowanych technologiach predykcyjnych, wspiera floty w całej Europie w osiąganiu wyników w zakresie konkurencyjności, efektywności i zrównoważonego rozwoju. Ugruntowuje to pozycję Goodyeara jako zaufanego dostawcy i partnera, który konsekwentnie tworzy wartość dodaną poprzez innowacje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.