Goodyear drugi rok z rzędu z tytułem "Master" w rankingu efektywności dostawców
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Firma DAF przyznała Goodyearowi najwyższą ocenę „Master” w swoim programie zarządzania efektywnością 2022. Projekt ten nagradza dostawców, którzy w oparciu o różne kryteria poprawili wyniki, promowali współpracę i zoptymalizowali relacje z klientami. To już drugi rok z rzędu, kiedy Goodyear otrzymuje to prestiżowe wyróżnienie dla dostawców DAF.
Każdego roku firma DAF ocenia swoich dostawców pod względem rozwoju produktu, wsparcia operacyjnego i dostosowania biznesowego w ramach programu zarządzania wydajnością dostawców (SPM). Dostawcy mogą osiągnąć status Achiever, Leader i Master. Najwyższy tytuł "Master" jest zarezerwowany dla tych, którzy wykazują się wyjątkową wydajnością i są oddani promowaniu współpracy z firmą DAF.
„Jesteśmy zaszczyceni, że drugi rok z rzędu otrzymujemy to prestiżowe wyróżnienie od firmy DAF. Potwierdza ono, że nasze zespoły to niezawodni i zaufani partnerzy biznesowi, którzy koncentrują się na rozwoju produktu i zapewniają doskonałe wsparcie operacyjne. Uznanie ze strony firmy DAF świadczy też o sile relacji Goodyeara z klientem”, skomentował Frank Titz, Managing Director OE Trucks EMEA.
Produkty i inteligentne technologie Goodyeara pomagają firmom z branży transportowej budować przewagę konkurencyjną
Jako wyspecjalizowany partner rozwojowy, Goodyear wspiera producentów pojazdów ciężarowych i naczep oraz floty transportowe w planowaniu oraz podnoszeniu efektywności ich biznesów. Na przykład ostatnia nowość produktowa - opona FUELMAX ENDURANCE - zapewnia pojazdom ciężarowym niższe opory toczenia i przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla przez te pojazdy o 2%. Co więcej, wszystkie opony drogowe Goodyeara są kompatybilne z pojazdami ciężarowymi zasilanymi alternatywnymi układami napędowymi, takimi jak hybrydowe i elektryczne. Ponadto kompleksowe rozwiązanie Goodyear Total Mobility, bazujące do zaawansowanych technologiach predykcyjnych, wspiera floty w całej Europie w osiąganiu wyników w zakresie konkurencyjności, efektywności i zrównoważonego rozwoju. Ugruntowuje to pozycję Goodyeara jako zaufanego dostawcy i partnera, który konsekwentnie tworzy wartość dodaną poprzez innowacje.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.