Goodyear Eagle F1 SuperSport R homologowana dla najnowszego Porsche GT3 911
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opona Goodyear Eagle F1 SuperSport R uzyskała homologację Porsche i będzie montowana jako oryginalne wyposażenie w najnowszej wersji 911 GT3. Eagle F1 SuperSport R należy do flagowej linii opon Goodyear Eagle F1 SuperSport klasy UUHP, do której zaliczają się również opony SuperSport i SuperSport RS.
Opona Eagle F1 SuperSport R oferuje doskonałe poziomy przyczepności i precyzję kierowania na torze i poza nim. Dzięki zastosowaniu mieszanki o wysokim współczynniku tarcia opona ta osiąga lepszą przyczepność, szczególnie na suchej nawierzchni. Oferuje też doskonałą stabilnością na zakrętach, którą zapewniają mostki w wewnętrznym rowku bieżnika, zmniejszające deformacje bloków bieżnika powstające pod wpływem ekstremalnych sił działających na zakrętach. Eagle F1 SuperSport R wyróżnia się też doskonałą precyzją kierowania i sprzężeniem zwrotnym, które uzyskano dzięki optymalizacji śladu opony, co przełożyło się na bardziej równomierny rozkład ciśnienia.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear, powiedział: „Doświadczenie Goodyear w motorsporcie odegrało ważną rolę w rozwoju naszych opon UUHP. Opony Goodyear Eagle F1 SuperSport zostały zaprojektowane z myślą o poprawie właściwości jezdnych samochodów, które już dziś osiągają najlepsze wyniki na drogach, a także z myślą o przyszłych, ekscytujących projektach, które są w planach rozwojowych producentów pojazdów.”
„W SuperSport R zastosowano innowacyjne technologie i mieszanki, które spełniają najbardziej wyśrubowane wymagania dotyczące drogi hamowania i czasu okrążenia, a jednocześnie zapewniają bardziej ekscytujące wrażenia z jazdy. Dzięki temu SuperSport R idealnie pasuje do Porsche 911 GT3."
Opona Goodyear Eagle F1 SuperSport R będzie montowana w nowym Porsche 911 GT3 w rozmiarach 255/35ZR20 z przodu i 315/30ZR21 i z tyłu.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.