Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 zwycięzcą testu Tyre Reviews
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 została ogłoszona zwycięzcą testu opon letnich 2021 przeprowadzonego przez brytyjski Tyre Reviews w kategorii Ultra High Performance (UHP). Sprawdzono czternaście opon w najlepiej sprzedającym się rozmiarze 225/40 R18, a samochodem testowym był Volkswagen Golf GTI.
Tester Jon Benson podsumował: „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to opona praktycznie bez wad. Wyróżnia się znakomitą przyczepnością na suchej i mokrej nawierzchni, sportowym prowadzeniem, doskonałą odpornością na aquaplaning i niskimi oporami toczenia. W subiektywnym odczuciu opona Goodyear miała dość sportowy charakter, stabilne wyważenie i dobre parametry hamowania oraz skręcania. Asymmetric 5 to bardzo dobrze wyważona opona, zapewniająca dobrą przyczepność i przewidywalne prowadzenie we wszystkich warunkach.”
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to wysokiej jakości opona przeznaczona do samochodów sportowych i wyczynowych wszystkich rozmiarów. Mając w zamyśle stworzenie uniwersalnej opony letniej, Goodyear wykorzystał wiedzę technologiczną, aby ustanowić nowe standardy hamowania na mokrej nawierzchni i prowadzenia na suchej drodze, bez kompromisu w zakresie trwałości i komfortu jazdy. Udało się to osiągnąć dzięki opracowaniu wysoko uszlachetnionej mieszanki, która łączy w sobie dobre właściwości jezdne na mokrej nawierzchni bez pogorszenia wytrzymałości i sterowności na suchej drodze. Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 charakteryzuje się także niską elastycznością rzeźby bieżnika, co pozwala jej radzić sobie z oddziaływaniem znaczących sił bocznych.
Goodyear Eagle F1 SuperSport z oznaczeniem, „rekomendowana”
Oprócz ogólnego sukcesu Eagle F1 Asymmetric 5, Goodyear ma jeszcze jeden powód do dumy. W tym samym teście Tyre Reviews druga, jeszcze bardziej wyczynowa opona producenta, Eagle F1 SuperSport, została oceniona jako „rekomendowana”.
Inspirowana sportami motorowymi opona SuperSport zdobyła uznanie Bensona: „Goodyear Eagle F1 SuperSport okazała się mistrzynią okrążenia na suchej nawierzchni, oferując najlepszą reakcję układu kierowniczego i dobre sprzężenie zwrotne. Jest to prawdziwa opona szosowa, której można używać na torze. Doskonała dynamika kierowania, szybkie reakcje i dobre sprzężenie zwrotne, a także bardzo dobra odporność na wysokie temperatury jak na oponę szosową.”
Osiągi Eagle F1 SuperSport na torze zostały potwierdzone nie tylko najszybszym czasem okrążenia, ale także lepszym wynikiem niż w przypadku opon innej marki zamontowanych w tym samym samochodzie i przeznaczonych dla tego samego kierowcy – produkt marki Goodyear miał o ponad cztery sekundy lepszy czas. Ten wynik jest zasługą technologii stosowanych w motorsporcie, takich jak Goodyear Power Shoulder z masywnym, zamkniętym wzorem zewnętrznym, która zapewnia zwinność na suchej nawierzchni i w zakrętach.
Laurent Colantonio, dyrektor ds. technicznych biznesu opon osobowych Goodyear w Europie, chwali zespoły konstruktorów: „Zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 5 w ogólnym teście opon letnich i rekomendacja dla Eagle F1 SuperSport jako najlepszej opony wyczynowej świadczą o tym, że Goodyear koncentruje się na tworzeniu różnych produktów, które spełniają zróżnicowane potrzeby kierowców sportowych. Począwszy od zwycięskiej i dobrze wyważonej opony Eagle F1 Asymmetric 5, poprzez Eagle F1 SuperSport, aż po torowe SuperSport R i RS, Goodyear rzeczywiście ma w swojej ofercie opony do samochodów wyczynowych i aut o ultrawysokich osiągach.”
Uwagi:
Wszystkie cytaty i dane pochodzą z raportu opublikowanego 10 maja 2021 r., który jest dostępny na stronie: https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm
Pełna informacja o badaniu:
Test został przeprowadzony na torze Mireval we Francji w kwietniu 2021 r. przez Tyre Reviews przy użyciu samochodu VW Golf GTI. Testowane opony: Michelin Pilot Sport 4 S, Pirelli P Zero PZ4, Bridgestone Potenza Sport, Hankook Ventus S1 evo 3, Michelin Pilot Sport 4, Goodyear Eagle F1 SuperSport, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, Continental Premium Contact, Nokian PowerProof, Falken Azenis FK510, GT Radial SportActive 2, Vredestein Ultrac Vorti, Avon ZV7 i Altenzo Sports Comforter.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.