Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zwycięzcą testu Auto Bild
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Redakcja magazynu Auto Bild przyznała oponie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 najwyższe wyróżnienie oraz tytuł Eco-Master w najnowszym teście opon letnich [1]. W drodze na szczyt opona Goodyeara pokonała 49 innych konkurencyjnych produktów i była jedyną, która otrzymała wyłącznie pozytywne opinie. Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika - badacze stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.
Badaniu poddano 50 różnych modeli opon w rozmiarze 225/45R18, które zamontowano w BMW serii 3. W teście oceniano zachowanie opon na suchych i mokrych nawierzchniach, ze szczególnym uwzględnieniem trwałości. Testerzy przeprowadzili zaawansowany test ścieralności w laboratorium, aby zbadać zachowanie opon w czasie.
Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zajęła pierwsze miejsce lub była w ścisłej czołówce w 10 z 12 pomiarów testowych, co dało jej zwycięstwo w ogólnym zestawieniu. Testerzy Auto Bild zauważyli, że opona ma „pierwszorzędną rzeźbę bieżnika, która zapewnia wzorcowe osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach oraz znakomite przebiegi [2].” Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – eksperci stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.
„To kolejne zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 6 w testach opon letnich, które potwierdza, że stworzyliśmy niezwykle zrównoważoną oponę. Ponieważ kierowcy coraz bardziej zwracają uwagę na efektywność i zasięg, tytuł Eco-Master, przyznawany oponie najbardziej ekonomicznej w użytkowaniu, jest dziś cenniejszy niż kiedykolwiek. Goodyear kontynuuje prace nad rozwojem opon. Jesteśmy dumni, że możemy polecić nasz produkt UHP także właścicielom pojazdów elektrycznych,” powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 gotowa na wszystko
Wprowadzona na rynek w ubiegłym roku opona Eagle F1 Asymmetric 6 to krok naprzód w zakresie osiągów, bezpieczeństwa i wydajności w porównaniu z poprzednim modelem. Technologia Dry Contact Plus pozwala zwiększyć powierzchnię styku z podłożem, gdy pojazd doświadcza ekstremalnych przeciążeń, co zapewnia spójne i przewidywalne osiągi. Z kolei technologia Wet Braking Pro, wykorzystująca innowacyjną żywicę, zapewnia kierowcom zwiększoną przyczepność na mokrych drogach. W oponie tej zastosowano również technologie opracowane na potrzeby wyczynowej jazdy. Dzięki temu Eagle F1 Asymmetric 6 nadaje się równie dobrze do wyczynowych samochodów z silnikiem spalinowym, jak i większych SUV-ów oraz aut elektrycznych.
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 posiada szereg cech, które czynią ją pierwszą oponą UHP w pełni przystosowaną do potrzeb pojazdów elektrycznych. Bardziej aerodynamiczna ściana boczna zmniejsza opory powietrza i zwiększa przebieg. Z kolei zróżnicowany wzór lameli tłumi hałas drogowy. Opona posiada również wyższy indeks nośności, dzięki czemu nadaje się do montażu w cięższych pojazdach elektrycznych.
[1] Auto Bild: 50 testowanych opon letnich, rozmiar 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3. Wydanie 3/2023.
[2] Tłumaczone z oryginalnego tekstu niemieckiego.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.