Komunikaty PR

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zwycięzcą testu Auto Bild

2023-03-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Redakcja magazynu Auto Bild przyznała oponie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 najwyższe wyróżnienie oraz tytuł Eco-Master w najnowszym teście opon letnich [1]. W drodze na szczyt opona Goodyeara pokonała 49 innych konkurencyjnych produktów i była jedyną, która otrzymała wyłącznie pozytywne opinie. Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika - badacze stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.

Badaniu poddano 50 różnych modeli opon w rozmiarze 225/45R18, które zamontowano w BMW serii 3. W teście oceniano zachowanie opon na suchych i mokrych nawierzchniach, ze szczególnym uwzględnieniem trwałości. Testerzy przeprowadzili zaawansowany test ścieralności w  laboratorium, aby zbadać zachowanie opon w czasie.

Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zajęła pierwsze miejsce lub była w ścisłej czołówce w 10 z 12 pomiarów testowych, co dało jej zwycięstwo w ogólnym zestawieniu. Testerzy Auto Bild zauważyli, że opona ma „pierwszorzędną rzeźbę bieżnika, która zapewnia wzorcowe osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach oraz znakomite przebiegi [2].” Eagle F1 Asymmetric 6 szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – eksperci stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.

„To kolejne zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 6 w testach opon letnich, które potwierdza, że stworzyliśmy niezwykle zrównoważoną oponę. Ponieważ kierowcy coraz bardziej zwracają uwagę na efektywność i zasięg, tytuł Eco-Master, przyznawany oponie najbardziej ekonomicznej w użytkowaniu, jest dziś cenniejszy niż kiedykolwiek. Goodyear kontynuuje prace nad rozwojem opon. Jesteśmy dumni, że możemy polecić nasz produkt UHP także właścicielom pojazdów elektrycznych,” powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.

 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 gotowa na wszystko

Wprowadzona na rynek w ubiegłym roku opona Eagle F1 Asymmetric 6 to krok naprzód w zakresie osiągów, bezpieczeństwa i wydajności w porównaniu z poprzednim modelem. Technologia Dry Contact Plus pozwala zwiększyć powierzchnię styku z podłożem, gdy pojazd doświadcza ekstremalnych przeciążeń, co zapewnia spójne i przewidywalne osiągi. Z kolei technologia Wet Braking Pro, wykorzystująca innowacyjną żywicę, zapewnia kierowcom zwiększoną przyczepność na mokrych drogach. W oponie tej zastosowano również technologie opracowane na potrzeby wyczynowej jazdy. Dzięki temu Eagle F1 Asymmetric 6 nadaje się równie dobrze do wyczynowych samochodów z silnikiem spalinowym, jak i większych SUV-ów oraz aut elektrycznych.

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 posiada szereg cech, które czynią ją pierwszą oponą UHP w pełni przystosowaną do potrzeb pojazdów elektrycznych. Bardziej aerodynamiczna ściana boczna zmniejsza opory powietrza i zwiększa przebieg. Z kolei zróżnicowany wzór lameli tłumi hałas drogowy. Opona posiada również wyższy indeks nośności, dzięki czemu nadaje się do montażu w cięższych pojazdach elektrycznych.

[1] Auto Bild: 50 testowanych opon letnich, rozmiar 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3. Wydanie 3/2023.

[2] Tłumaczone z oryginalnego tekstu niemieckiego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.