Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 uznana za "wybitną" w teście Auto Motor und Sport
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport uznał nową oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "wybitną" w swoim najnowszym teście opon letnich. Model ten chwalono za wszechstronne osiągi i bezpieczeństwo.
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 w rozmiarze 245/45R19, testowana na Audi A6, została porównana z dziewięcioma konkurentami w kilku kategoriach, jak prowadzenie i hamowanie na suchej oraz mokrej nawierzchni, odporność na aquaplaning, opory toczenia i hałas drogowy [1]. Uzyskując średnią ocenę 9,0/10, była to jedyna opona, która otrzymała ocenę "überragend", czyli "wybitna".
Testerzy z redakcji Auto Motor und Sport chwalili Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "bardzo krótką drogę hamowania, znakomitą przyczepność, wysoką stabilność na zakrętach oraz sportową, ale łatwą kierowalność na suchej nawierzchni", dochodząc do wniosku, że "na mokrej nawierzchni zachowuje się w dużej mierze bezpiecznie, dynamicznie i bardzo pewnie " [2].
W porównaniu z poprzednim modelem, w oponie Eagle F1 Asymmetric 6 zastosowano nowe rozwiązania technologiczne, które poprawiają zachowanie na suchej nawierzchni, hamowanie i sterowność na mokrej drodze oraz są dopasowane do potrzeb pojazdów elektrycznych, dzięki czemu opona Goodyear jest gotowa na każdą sytuację [3].
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wprowadzona do sprzedaży na początku 2022 roku w 28 rozmiarach. W ciągu roku linia ta zostanie rozszerzona o kolejne rozmiary. Do 2023 roku będzie dostępna w nie mniej niż 65 rozmiarach, na obręcze od 17 do 22 cali.
Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: "Cieszymy się, że opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wyróżniona w swoim pierwszym ważnym teście. Znakomita ocena wystawiona przez Auto Motor und Sport podkreśla wszechstronne zachowanie tego modelu na suchej i mokrej nawierzchni, co sprawia, że jest ona "gotowa na każdą sytuację". Nasz zespół konstruktorów z Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu (GIC*L) wprowadził nowe materiały i technologie, aby osiągnąć ten cel i stworzyć oponę, która dzięki dodatkowemu zmniejszeniu oporów toczenia i poziomu hałasu jest gotowa na potrzeby nowej generacji mobilności."
[1] Rozmiar testowy: 245/45R19. Samochód testowy: Audi A6. Wydanie: Auto Motor und Sport 7/2022. Testowane opony: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Bridgestone Turanza T005, Hankook Ventus S1 evo3, Continental PremiumContact 6, Nexen N'Fera Sport, Nokian Powerproof, Michelin Pilot Sport 4, Falken Azenis FK510, Maxxis Victra Sport 5, GT Radial Sportactive 2.
[2] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu zamieszczonego w niemieckim magazynie.
[3] W porównaniu z poprzednim modelem Eagle F1 Asymmetric 5. Testy wewnętrzne, rozmiar 225/45R17, samochód testowy: Volkswagen Golf 8, miejsce testów: Tor testowy Mireval.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.