Komunikaty PR

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 uznana za "wybitną" w teście Auto Motor und Sport

2022-03-22  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania docx ( 0.25 MB )

Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport uznał nową oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "wybitną" w swoim najnowszym teście opon letnich. Model ten chwalono za wszechstronne osiągi i bezpieczeństwo.

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 w rozmiarze 245/45R19, testowana na Audi A6, została porównana z dziewięcioma konkurentami w kilku kategoriach, jak prowadzenie i hamowanie na suchej oraz mokrej nawierzchni, odporność na aquaplaning, opory toczenia i hałas drogowy [1]. Uzyskując średnią ocenę 9,0/10, była to jedyna opona, która otrzymała ocenę "überragend", czyli "wybitna".

Testerzy z redakcji Auto Motor und Sport chwalili Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "bardzo krótką drogę hamowania, znakomitą przyczepność, wysoką stabilność na zakrętach oraz sportową, ale łatwą kierowalność na suchej nawierzchni", dochodząc do wniosku, że "na mokrej nawierzchni zachowuje się w dużej mierze bezpiecznie, dynamicznie i bardzo pewnie " [2].

W porównaniu z poprzednim modelem, w oponie Eagle F1 Asymmetric 6 zastosowano nowe rozwiązania technologiczne, które poprawiają zachowanie na suchej nawierzchni, hamowanie i sterowność na mokrej drodze oraz są dopasowane do potrzeb pojazdów elektrycznych, dzięki czemu opona Goodyear jest gotowa na każdą sytuację  [3].

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wprowadzona do sprzedaży na początku 2022 roku w 28 rozmiarach. W ciągu roku linia ta zostanie rozszerzona o kolejne rozmiary. Do 2023 roku będzie dostępna w nie mniej niż 65 rozmiarach, na obręcze od 17 do 22 cali.

Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: "Cieszymy się, że opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wyróżniona w swoim pierwszym ważnym teście. Znakomita ocena wystawiona przez Auto Motor und Sport podkreśla wszechstronne zachowanie tego modelu na suchej i mokrej nawierzchni, co sprawia, że jest ona "gotowa na każdą sytuację". Nasz zespół konstruktorów z Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu (GIC*L) wprowadził nowe materiały i technologie, aby osiągnąć ten cel i stworzyć oponę, która dzięki dodatkowemu zmniejszeniu oporów toczenia i poziomu hałasu jest gotowa na potrzeby nowej generacji mobilności."

[1] Rozmiar testowy: 245/45R19. Samochód testowy: Audi A6. Wydanie: Auto Motor und Sport 7/2022. Testowane opony: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Bridgestone Turanza T005, Hankook Ventus S1 evo3, Continental PremiumContact 6, Nexen N'Fera Sport, Nokian Powerproof, Michelin Pilot Sport 4, Falken Azenis FK510, Maxxis Victra Sport 5, GT Radial Sportactive 2.

[2] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu zamieszczonego w niemieckim magazynie.

[3] W porównaniu z poprzednim modelem Eagle F1 Asymmetric 5. Testy wewnętrzne, rozmiar 225/45R17, samochód testowy: Volkswagen Golf 8, miejsce testów: Tor testowy Mireval.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.