Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 uznana za "wybitną" w teście Auto Motor und Sport
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport uznał nową oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "wybitną" w swoim najnowszym teście opon letnich. Model ten chwalono za wszechstronne osiągi i bezpieczeństwo.
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 w rozmiarze 245/45R19, testowana na Audi A6, została porównana z dziewięcioma konkurentami w kilku kategoriach, jak prowadzenie i hamowanie na suchej oraz mokrej nawierzchni, odporność na aquaplaning, opory toczenia i hałas drogowy [1]. Uzyskując średnią ocenę 9,0/10, była to jedyna opona, która otrzymała ocenę "überragend", czyli "wybitna".
Testerzy z redakcji Auto Motor und Sport chwalili Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "bardzo krótką drogę hamowania, znakomitą przyczepność, wysoką stabilność na zakrętach oraz sportową, ale łatwą kierowalność na suchej nawierzchni", dochodząc do wniosku, że "na mokrej nawierzchni zachowuje się w dużej mierze bezpiecznie, dynamicznie i bardzo pewnie " [2].
W porównaniu z poprzednim modelem, w oponie Eagle F1 Asymmetric 6 zastosowano nowe rozwiązania technologiczne, które poprawiają zachowanie na suchej nawierzchni, hamowanie i sterowność na mokrej drodze oraz są dopasowane do potrzeb pojazdów elektrycznych, dzięki czemu opona Goodyear jest gotowa na każdą sytuację [3].
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wprowadzona do sprzedaży na początku 2022 roku w 28 rozmiarach. W ciągu roku linia ta zostanie rozszerzona o kolejne rozmiary. Do 2023 roku będzie dostępna w nie mniej niż 65 rozmiarach, na obręcze od 17 do 22 cali.
Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: "Cieszymy się, że opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wyróżniona w swoim pierwszym ważnym teście. Znakomita ocena wystawiona przez Auto Motor und Sport podkreśla wszechstronne zachowanie tego modelu na suchej i mokrej nawierzchni, co sprawia, że jest ona "gotowa na każdą sytuację". Nasz zespół konstruktorów z Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu (GIC*L) wprowadził nowe materiały i technologie, aby osiągnąć ten cel i stworzyć oponę, która dzięki dodatkowemu zmniejszeniu oporów toczenia i poziomu hałasu jest gotowa na potrzeby nowej generacji mobilności."
[1] Rozmiar testowy: 245/45R19. Samochód testowy: Audi A6. Wydanie: Auto Motor und Sport 7/2022. Testowane opony: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Bridgestone Turanza T005, Hankook Ventus S1 evo3, Continental PremiumContact 6, Nexen N'Fera Sport, Nokian Powerproof, Michelin Pilot Sport 4, Falken Azenis FK510, Maxxis Victra Sport 5, GT Radial Sportactive 2.
[2] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu zamieszczonego w niemieckim magazynie.
[3] W porównaniu z poprzednim modelem Eagle F1 Asymmetric 5. Testy wewnętrzne, rozmiar 225/45R17, samochód testowy: Volkswagen Golf 8, miejsce testów: Tor testowy Mireval.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.