Komunikaty PR

Goodyear EfficientGrip Performance 2 wygrywa test opon ADAC

2022-03-03  |  12:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

• Najwyżej sklasyfikowana opona w teście 15-calowych opon letnich ADAC.

• Najbardziej wszechstronny model wśród 15 konkurentów.

• Najdłuższy przebieg potwierdzony "bardzo dobrą" oceną.

 

Opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 zwyciężyła w najnowszym teście opon letnich przeprowadzonym przez ADAC. W badaniu porównano 16 różnych opon w rozmiarze 15 cali, popularnym w segmencie małych samochodów osobowych.

ADAC, niemiecki urząd motoryzacyjny, opublikował test wraz z ÖAMTC i TCS, swoimi odpowiednikami w Austrii i Szwajcarii. Testowany rozmiar opony to 185/65R15 z indeksem prędkości H. W badaniu brano pod uwagę szereg kryteriów, w tym osiągi na suchej i mokrej nawierzchni, hałas, efektywność paliwową i trwałość opon.

W raporcie z testu eksperci ADAC zarekomendowali oponę Goodyear EfficientGrip Performance 2 dla "często jeżdżących kierowców", ponieważ uzyskała ona najwyższy przebieg spośród całego grona testowanych produktów. Dzięki dobrym wynikom we wszystkich kategoriach opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 zdobyła najlepszą ocenę ogólną, biorąc pod uwagę jej wyniki we wszystkich kryteriach testu.

Przebieg i trwałość to najważniejsze cechy opony Goodyear EfficientGrip Performance 2, która może się pochwalić o 50% dłuższym przebiegiem niż  poprzedni model [1] i o 20% dłuższym niż najbliższa konkurencyjna testowana opona [2]. Najnowszy test opon letnich przeprowadzony przez ADAC potwierdza imponujące przebiegi tego modelu, który otrzymał ocenę "bardzo dobrą" za trwałość i doskonałe wyniki we wszystkich innych testowanych kryteriach. W 2021 r. ADAC ogłosił oponę Goodyear EfficientGrip Performance 2 zwycięzcą pod względem przebiegu w intensywnym teście, w którym uzyskała ona ponad dwukrotnie lepszy wynik od niektórych konkurencyjnych produktów [3] [4].

W teście 2022 ADAC porównano opony o rozmiarze 185/65 R15, które są powszechnie montowane w wielu małych samochodach, takich jak Audi A1, Citroën C3, Fiat Panda, Renault Clio i Zoe oraz Volkswagen Polo.

Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: "Linia opon EfficientGrip Performance 2 została opracowana z myślą o kierowcach wielu różnych samochodów, którzy wymagają od opon doskonałego przebiegu i trwałości oraz niezawodnego zachowania na suchej I mokrej nawierzchni. Te cechy dowodzą, że ta wielokrotnie nagradzana linia produktów jest gotowa sprostać również wyzwaniom rozwijającego się ryneku samochodów elektrycznych. Są one także dowodem zaangażowania Goodyear w zrównoważony rozwój. Cieszymy się, że wyraźnie widać to w wynikach testu przeprowadzonego przez ADAC."

[1] Estymacje wewnętrzne. W porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Performance. Rozmiar opony: 205/55R16 91V; Samochód: VW Golf 7; Teren: otwarte drogi w Luksemburgu i Francji.

[2] Przebiegi dłuższe o 20%/11 000 km w porównaniu z najbliższym testowanym konkurentem. Przebieg (tj. zużycie bieżnika do minimalnej głębokości dopuszczonej przepisami) porównano z czterema najnowszymi modelami konkurencji w segmencie letnich opon o wysokich osiągach (Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 Blue). Próba przeprowadzona przez TÜV SÜD Product Service GmbH w listopadzie 2019 na zlecenie Goodyear. Testowany rozmiar opony: 205/55R16 91V. Samochód testowy: VW Golf Mk7. Miejsce testu: drogi publiczne w centralnych Niemczech. Numer sprawozdania: 713171748. Pełne sprawozdanie dostępne pod adresem: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/tire-test-reports/tire-test-reports-summer.html.

[3] Badanie przeprowadzone przez ADAC i opublikowane w dniu 23/2/21 przez ADAC (Niemcy) ÖAMTC (Austria) i TCS (Szwajcaria), samochód testowy VW Golf 7 1.5 TSI.

[4] Test trwałości ADAC opublikowany w dniu 23/2/21 wskazywał następujące wyniki przebiegu: Nokian Wetproof 24 800 km, Uniroyal RainSport 5 26 600 km, Pirelli Cinturato P7 C2 26 250 km i Goodyear EfficientGrip Performance 2 55 300 km.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.