Goodyear EfficientGrip Compact 2 nowa opona letnia dla małych pojazdów
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Nowa opona letnia Goodyear EfficientGrip Compact 2 została zaprojektowana z myślą o optymalizacji osiągów w samochodach kompaktowych. Wprowadzając ten model na rynek, Goodyear uzupełnia bogatą ofertę opon na obręcze w rozmiarach 14 i 15 cali. Dzięki szerokiej gamie dostępnych rozmiarów, EfficientGrip Compact 2 jest w stanie obsłużyć ponad 75% obecnego rynku samochodów kompaktowych.
„Opona EfficientGrip Compact 2 wnosi jeszcze więcej osiągów do naszej oferty ogumienia letniego do samochodów kompaktowych. To dla branży nadal ważny segment rynku, w którym mamy najlepszą w historii linię produktów. Wielokrotnie nagradzana gama opon Goodyear EfficientGrip nadal rośnie w siłę, obsługując obecnie znacznie większą część rynku motoryzacyjnego niż kiedykolwiek wcześniej" - powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.
W nowym modelu zastosowano technologię Dry Stability, która maksymalizuje powierzchnię styku opony z podłożem. W połączeniu ze zoptymalizowanym wzorem w obszarze barku przekłada się to na lepsze osiągi. Z kolei technologia Wet Grip zapewnia optymalną przyczepność na mokrej nawierzchni dzięki dużej liczbie krawędzi chwytnych, które rozpraszają wodę na powierzchni. Lamele przecinające bieżnik odprowadzają wodę z obszaru styku opony z podłożem, zapewniając przyczepność na całej powierzchni.
Opona EfficientGrip Compact 2 to nowy członek wielokrotnie nagradzanej rodziny opon EfficientGrip, w skład której wchodzą EfficientGrip Performance 2, EfficientGrip 2 SUV i EfficientGrip Cargo 2. Segment opon premium stanowi 34% rynku letnich opon dla pojazdów kompaktowych [1].
[1] Źródło: Europool 2022, obręcze z oponami letnimi 16 cali i mniejszymi.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.