Komunikaty PR

Goodyear EfficientGrip 2 SUV zwycięzcą testu magazynu Auto Bild allrad

2021-03-10  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.34 MB )
  • Czołowy niemiecki magazyn motoryzacyjny pochwalił nową oponę Goodyear do samochodów klasy SUV.

•           EfficientGrip 2 SUV zwyciężyła w szczegółowym teście dziesięciu marek.

•           Badanie obejmowało piętnaście kryteriów, w tym pięć testów terenowych.

•           Innowacje zapewniają wydajność w zróżnicowanych warunkach.

Opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV otrzymała najwyższe noty po wyczerpującym teście przeprowadzonym przez jeden z czołowych niemieckich magazynów motoryzacyjnych. Eksperci Auto Bild allrad skoncentrowali się szczególnie na segmencie SUV-ów, crossoverów i samochodów z napędem na cztery koła. W szczegółowym teście, obejmującym piętnaście różnych kryteriów zachowania, porównano dziesięć marek opon do samochodów typu SUV[1].

Potwierdzając szerokie możliwości, opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV nie tylko uzyskała najwyższy wynik ogólny, ale także jako jedyna znalazła się w ścisłej czołówce w każdej z badanych kategorii. Odzwierciedlający zróżnicowane potrzeby kierowców SUV-ów, test obejmował zachowanie na mokrej i suchej nawierzchni, a także pomiar trakcji na różnych nawierzchniach terenowych, takich jak piasek, żwir, trawa i błoto.

Na przykładzie Jeepa Renegade, badacze renomowanego czasopisma opisali opony Goodyear jako wzorowe pod względem właściwości jezdnych na wszystkich nawierzchniach, wskazując na sportowe prowadzenie, precyzyjne zachowanie kierownicy oraz krótką drogę hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Testerzy Auto Bild allrad ocenili produkt Goodyear jako oponę o bardzo niskich oporach toczenia, pozwalającą oszczędzać paliwo.

Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie, powiedział: „Segment aut typu SUV jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Kierowcy oczekują od swoich pojazdów wszechstronności, a my postanowiliśmy stworzyć oponę, która zapewnia doskonałe osiągi w każdych warunkach. Uznanie opony EfficientGrip 2 SUV za zwycięzcę testu i osiągnięcie wysokich wyników w każdej z wymagających prób jest dowodem na to, że zrealizowaliśmy nasz cel, jakim było stworzenie opony do samochodów typu SUV, która nie zmusza kierowcy do kompromisów.“

Stałe utrzymywanie się na najwyższym poziomie we wszystkich piętnastu kategoriach testu jest wynikiem szeregu innowacji zastosowanych w konstrukcji opony EfficientGrip 2 SUV. Technologia Mileage Plus, opracowana przez inżynierów Goodyear, zapewnia dłuższy przebieg przy jednoczesnym utrzymaniu wysokich osiągów dzięki elastyczności i sprężystości bieżnika. Ta technologia sprawia, że w szerokim zakresie temperatur opona rzadziej ulega uszkodzeniom pod wpływem trudnych warunków drogowych.

Wyjątkowa skuteczność hamowania opony EfficientGrip 2 SUV na mokrej nawierzchni jest wynikiem zastosowania dużej liczby dłuższych krawędzi chwytających w połączeniu z mniejszą sztywnością mieszanki, co poprawia odprowadzanie wody. Szersze żebra w centralnej części bieżnika zapewniają większą powierzchnię styku opony z podłożem, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na suchej nawierzchni.

Opona EfficientGrip 2 SUV jest dostępna w rozmiarach na obręcze od 16 do 22 cali i pasuje do szerokiej gamy samochodów typu SUV dostępnych na europejskim rynku.

 


[1] Test przeprowadzony przez Auto Bild allrad i opublikowany 4 marca 2021 r. Opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV 96V została ogłoszona ogólnym zwycięzcą testu, w którym brały udział następujące produkty: Michelin Primacy 4 96V, Bridgestone Turanza T005 96V, Continental PremiumContact 6 96V, Nokian Wetproof SUV 100V, Falken ZIEX ZE310 EcoRun 96V, Maxxis Premitra 5 HP5 96H, BF Goodrich Advantage SUV 96V, Toyo Proxes Comfort 100V oraz Imperial EcoSport SUV 100V.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.