Komunikaty PR

Goodyear EfficientGrip 2 SUV zwycięzcą testu magazynu Auto Bild allrad

2021-03-10  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.34 MB )
  • Czołowy niemiecki magazyn motoryzacyjny pochwalił nową oponę Goodyear do samochodów klasy SUV.

•           EfficientGrip 2 SUV zwyciężyła w szczegółowym teście dziesięciu marek.

•           Badanie obejmowało piętnaście kryteriów, w tym pięć testów terenowych.

•           Innowacje zapewniają wydajność w zróżnicowanych warunkach.

Opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV otrzymała najwyższe noty po wyczerpującym teście przeprowadzonym przez jeden z czołowych niemieckich magazynów motoryzacyjnych. Eksperci Auto Bild allrad skoncentrowali się szczególnie na segmencie SUV-ów, crossoverów i samochodów z napędem na cztery koła. W szczegółowym teście, obejmującym piętnaście różnych kryteriów zachowania, porównano dziesięć marek opon do samochodów typu SUV[1].

Potwierdzając szerokie możliwości, opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV nie tylko uzyskała najwyższy wynik ogólny, ale także jako jedyna znalazła się w ścisłej czołówce w każdej z badanych kategorii. Odzwierciedlający zróżnicowane potrzeby kierowców SUV-ów, test obejmował zachowanie na mokrej i suchej nawierzchni, a także pomiar trakcji na różnych nawierzchniach terenowych, takich jak piasek, żwir, trawa i błoto.

Na przykładzie Jeepa Renegade, badacze renomowanego czasopisma opisali opony Goodyear jako wzorowe pod względem właściwości jezdnych na wszystkich nawierzchniach, wskazując na sportowe prowadzenie, precyzyjne zachowanie kierownicy oraz krótką drogę hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Testerzy Auto Bild allrad ocenili produkt Goodyear jako oponę o bardzo niskich oporach toczenia, pozwalającą oszczędzać paliwo.

Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie, powiedział: „Segment aut typu SUV jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Kierowcy oczekują od swoich pojazdów wszechstronności, a my postanowiliśmy stworzyć oponę, która zapewnia doskonałe osiągi w każdych warunkach. Uznanie opony EfficientGrip 2 SUV za zwycięzcę testu i osiągnięcie wysokich wyników w każdej z wymagających prób jest dowodem na to, że zrealizowaliśmy nasz cel, jakim było stworzenie opony do samochodów typu SUV, która nie zmusza kierowcy do kompromisów.“

Stałe utrzymywanie się na najwyższym poziomie we wszystkich piętnastu kategoriach testu jest wynikiem szeregu innowacji zastosowanych w konstrukcji opony EfficientGrip 2 SUV. Technologia Mileage Plus, opracowana przez inżynierów Goodyear, zapewnia dłuższy przebieg przy jednoczesnym utrzymaniu wysokich osiągów dzięki elastyczności i sprężystości bieżnika. Ta technologia sprawia, że w szerokim zakresie temperatur opona rzadziej ulega uszkodzeniom pod wpływem trudnych warunków drogowych.

Wyjątkowa skuteczność hamowania opony EfficientGrip 2 SUV na mokrej nawierzchni jest wynikiem zastosowania dużej liczby dłuższych krawędzi chwytających w połączeniu z mniejszą sztywnością mieszanki, co poprawia odprowadzanie wody. Szersze żebra w centralnej części bieżnika zapewniają większą powierzchnię styku opony z podłożem, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na suchej nawierzchni.

Opona EfficientGrip 2 SUV jest dostępna w rozmiarach na obręcze od 16 do 22 cali i pasuje do szerokiej gamy samochodów typu SUV dostępnych na europejskim rynku.

 


[1] Test przeprowadzony przez Auto Bild allrad i opublikowany 4 marca 2021 r. Opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV 96V została ogłoszona ogólnym zwycięzcą testu, w którym brały udział następujące produkty: Michelin Primacy 4 96V, Bridgestone Turanza T005 96V, Continental PremiumContact 6 96V, Nokian Wetproof SUV 100V, Falken ZIEX ZE310 EcoRun 96V, Maxxis Premitra 5 HP5 96H, BF Goodrich Advantage SUV 96V, Toyo Proxes Comfort 100V oraz Imperial EcoSport SUV 100V.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.