Komunikaty PR

Goodyear EfficientGrip 2 SUV oferuje nadzwyczajny przebieg i mocne osiągi

2021-03-09  |  09:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.33 MB )

Goodyear ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszej letniej opony dla pojazdów klasy SUV – EfficientGrip 2 SUV. Następczyni EfficientGrip SUV oferuje nadzwyczajny przebieg oraz dobre zachowanie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.

„SUV-y stanowią coraz większą część europejskiego parku samochodowego. Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek ten najnowszy produkt, który stawia kierowców SUV-ów na pierwszym miejscu, oferując im jednocześnie osiągi, których poszukują” – powiedział Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.

Przewiduje się, że do 2025 r. samochody typu SUV będą stanowiły 43% całkowitej sprzedaży nowych pojazdów w Europie, w porównaniu do 37% w roku 2020[1]. Jeśli chodzi o opony, dwa główne atrybuty, których poszukują kierowcy SUV-ów to doskonałe hamowanie i przyczepność na mokrych drogach[2].

Szereg innowacji pozwala na zwiększenie przebiegu EfficientGrip 2 SUV przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich osiągów:

  • Wydłużenie przebiegu o 25% w porównaniu z EfficientGrip SUV [3], dzięki technologii Mileage Plus, która zapewnia wysoką elastyczność i sprężystość bieżnika, co przekłada się na mniejszą liczbę pęknięć spowodowanych nierównymi warunkami drogowymi w szerokim zakresie temperatur.​
  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach, dzięki zwiększonej liczbie dłuższych krawędzi chwytających w połączeniu z mniejszą sztywnością mieszanki, co poprawia odprowadzanie wody.
  • Krótsza droga hamowania na suchych nawierzchniach, dzięki większej powierzchni styku i większym żebrom w centralnej części bieżnika.

 

Opona będzie dostępna w 52 nowych rozmiarach, na obręcze o średnicy od 16 do 22 cali, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek do lutego 2022 roku.

„Dzięki dodatkowemu przebiegowi i wielu rozmiarom o wysokim indeksie nośności, opony EfficientGrip 2 SUV są idealnie dostosowane nie tylko do potrzeb samochodów typu SUV, ale także do pojazdów elektrycznych” – dodał Nagalski.

 


[1] IHS Global Insights.

[2] Badanie IPSOS „Cechy i zalety“, grudzień 2018.

[3] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip SUV.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.