Goodyear EfficientGrip 2 SUV oferuje nadzwyczajny przebieg i mocne osiągi
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszej letniej opony dla pojazdów klasy SUV – EfficientGrip 2 SUV. Następczyni EfficientGrip SUV oferuje nadzwyczajny przebieg oraz dobre zachowanie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.
„SUV-y stanowią coraz większą część europejskiego parku samochodowego. Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek ten najnowszy produkt, który stawia kierowców SUV-ów na pierwszym miejscu, oferując im jednocześnie osiągi, których poszukują” – powiedział Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Przewiduje się, że do 2025 r. samochody typu SUV będą stanowiły 43% całkowitej sprzedaży nowych pojazdów w Europie, w porównaniu do 37% w roku 2020[1]. Jeśli chodzi o opony, dwa główne atrybuty, których poszukują kierowcy SUV-ów to doskonałe hamowanie i przyczepność na mokrych drogach[2].
Szereg innowacji pozwala na zwiększenie przebiegu EfficientGrip 2 SUV przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich osiągów:
- Wydłużenie przebiegu o 25% w porównaniu z EfficientGrip SUV [3], dzięki technologii Mileage Plus, która zapewnia wysoką elastyczność i sprężystość bieżnika, co przekłada się na mniejszą liczbę pęknięć spowodowanych nierównymi warunkami drogowymi w szerokim zakresie temperatur.
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach, dzięki zwiększonej liczbie dłuższych krawędzi chwytających w połączeniu z mniejszą sztywnością mieszanki, co poprawia odprowadzanie wody.
- Krótsza droga hamowania na suchych nawierzchniach, dzięki większej powierzchni styku i większym żebrom w centralnej części bieżnika.
Opona będzie dostępna w 52 nowych rozmiarach, na obręcze o średnicy od 16 do 22 cali, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek do lutego 2022 roku.
„Dzięki dodatkowemu przebiegowi i wielu rozmiarom o wysokim indeksie nośności, opony EfficientGrip 2 SUV są idealnie dostosowane nie tylko do potrzeb samochodów typu SUV, ale także do pojazdów elektrycznych” – dodał Nagalski.
[1] IHS Global Insights.
[2] Badanie IPSOS „Cechy i zalety“, grudzień 2018.
[3] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip SUV.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.