Goodyear EfficientGrip 2 SUV oferuje nadzwyczajny przebieg i mocne osiągi
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszej letniej opony dla pojazdów klasy SUV – EfficientGrip 2 SUV. Następczyni EfficientGrip SUV oferuje nadzwyczajny przebieg oraz dobre zachowanie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.
„SUV-y stanowią coraz większą część europejskiego parku samochodowego. Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek ten najnowszy produkt, który stawia kierowców SUV-ów na pierwszym miejscu, oferując im jednocześnie osiągi, których poszukują” – powiedział Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Przewiduje się, że do 2025 r. samochody typu SUV będą stanowiły 43% całkowitej sprzedaży nowych pojazdów w Europie, w porównaniu do 37% w roku 2020[1]. Jeśli chodzi o opony, dwa główne atrybuty, których poszukują kierowcy SUV-ów to doskonałe hamowanie i przyczepność na mokrych drogach[2].
Szereg innowacji pozwala na zwiększenie przebiegu EfficientGrip 2 SUV przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich osiągów:
- Wydłużenie przebiegu o 25% w porównaniu z EfficientGrip SUV [3], dzięki technologii Mileage Plus, która zapewnia wysoką elastyczność i sprężystość bieżnika, co przekłada się na mniejszą liczbę pęknięć spowodowanych nierównymi warunkami drogowymi w szerokim zakresie temperatur.
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach, dzięki zwiększonej liczbie dłuższych krawędzi chwytających w połączeniu z mniejszą sztywnością mieszanki, co poprawia odprowadzanie wody.
- Krótsza droga hamowania na suchych nawierzchniach, dzięki większej powierzchni styku i większym żebrom w centralnej części bieżnika.
Opona będzie dostępna w 52 nowych rozmiarach, na obręcze o średnicy od 16 do 22 cali, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek do lutego 2022 roku.
„Dzięki dodatkowemu przebiegowi i wielu rozmiarom o wysokim indeksie nośności, opony EfficientGrip 2 SUV są idealnie dostosowane nie tylko do potrzeb samochodów typu SUV, ale także do pojazdów elektrycznych” – dodał Nagalski.
[1] IHS Global Insights.
[2] Badanie IPSOS „Cechy i zalety“, grudzień 2018.
[3] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip SUV.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.