Goodyear EfficientGrip 2 SUV oferuje nadzwyczajny przebieg i mocne osiągi
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszej letniej opony dla pojazdów klasy SUV – EfficientGrip 2 SUV. Następczyni EfficientGrip SUV oferuje nadzwyczajny przebieg oraz dobre zachowanie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.
„SUV-y stanowią coraz większą część europejskiego parku samochodowego. Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek ten najnowszy produkt, który stawia kierowców SUV-ów na pierwszym miejscu, oferując im jednocześnie osiągi, których poszukują” – powiedział Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Przewiduje się, że do 2025 r. samochody typu SUV będą stanowiły 43% całkowitej sprzedaży nowych pojazdów w Europie, w porównaniu do 37% w roku 2020[1]. Jeśli chodzi o opony, dwa główne atrybuty, których poszukują kierowcy SUV-ów to doskonałe hamowanie i przyczepność na mokrych drogach[2].
Szereg innowacji pozwala na zwiększenie przebiegu EfficientGrip 2 SUV przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich osiągów:
- Wydłużenie przebiegu o 25% w porównaniu z EfficientGrip SUV [3], dzięki technologii Mileage Plus, która zapewnia wysoką elastyczność i sprężystość bieżnika, co przekłada się na mniejszą liczbę pęknięć spowodowanych nierównymi warunkami drogowymi w szerokim zakresie temperatur.
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach, dzięki zwiększonej liczbie dłuższych krawędzi chwytających w połączeniu z mniejszą sztywnością mieszanki, co poprawia odprowadzanie wody.
- Krótsza droga hamowania na suchych nawierzchniach, dzięki większej powierzchni styku i większym żebrom w centralnej części bieżnika.
Opona będzie dostępna w 52 nowych rozmiarach, na obręcze o średnicy od 16 do 22 cali, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek do lutego 2022 roku.
„Dzięki dodatkowemu przebiegowi i wielu rozmiarom o wysokim indeksie nośności, opony EfficientGrip 2 SUV są idealnie dostosowane nie tylko do potrzeb samochodów typu SUV, ale także do pojazdów elektrycznych” – dodał Nagalski.
[1] IHS Global Insights.
[2] Badanie IPSOS „Cechy i zalety“, grudzień 2018.
[3] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip SUV.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.