Komunikaty PR

Goodyear po raz kolejny będzie partnerem zespołu De Rooy w Rajdzie Dakar

2022-12-28  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dakar ( 0.25 MB )

Sezon sportów motorowych 2023 roku zainauguruje jeden z najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie - Rajd Dakar, który rusza, gdy w wielu miejscach będą jeszcze trwały obchody Nowego Roku. Od 31 grudnia 2022 do 15 stycznia 2023 roku uczestnicy tej prestiżowej rywalizacji będą przeprawiać się przez góry i pustynię Arabii Saudyjskiej. Zespoły będą miały do pokonania liczącą prawie 5000 km trasę, podzieloną na 14 etapów, przecinającą kraj od Morza Czerwonego do Zatoki Arabskiej. Goodyear jest partnerem zespołu De Rooy Iveco, dostarczając zawodnikom opony oraz rozwiązania do zarządzania oponami na każdy etap.

Opony są ważnym elementem przygotowań zespołów do Rajdu Dakar. To jedyny punkt kontaktu pojazdów z ciągle zmieniającą się nawierzchnią z piasku i skał, a także stromymi wzniesieniami i zjazdami. Regulamin zawodów wymaga od zespołów stosowania standardowych opon, które są powszechnie dostępne w sprzedaży, więc czołowy holenderski zespół De Rooy po raz kolejny wybrał opony Goodyear Offroad. Ich konstrukcja charakteryzuje się specjalną terenową mieszanką, głębokim, antypoślizgowym bieżnikiem i zwiększoną odpornością na przecięcia - wszystko po to, aby wesprzeć kierowców w pokonywaniu różnych dróg.

W barwach zespołu De Rooy wystartują cztery ciężarówki Iveco PowerStar. Janus van Kasteren i Victor Versteijnen będą pilotować dwie ciężarówki Boss Machinery, odpowiednio z numerami 502 i 504, natomiast druga para pojazdów, sponsorowana przez Eurol Iveco, będzie prowadzona przez Martina van den Brinka (nr 506) i Mitchela van den Brinka (nr 511).

Wsparcie zespołu De Rooy w Dakarze jest ważną częścią cyklu rozwojowego opon i rozwiązań Goodyeara dla pojazdów użytkowych. Oprócz doświadczenia zdobytego podczas Goodyear FIA European Truck Racing Championship w roli wyłącznego dostawcy opon i partnera tytularnego, udział w takiej rywalizacji jak Rajd Dakar uzupełnia pracę wykonywaną na drodze, torze testowym i w laboratorium. Goodyear wykorzystuje informacje zebrane na wszystkich tych polach do opracowywania nowych technologii bieżnika i osnowy, które trafiają do produktów dostępnych dla flot w całej Europie. W rezultacie otrzymują oni ofertę, której istotą jest wydajność, zrównoważony rozwój i konkurencyjność.

Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach zlokalizowanych w 23 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie. Warto śledzić też profil Goodyear na LinkedIn.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.