Goodyear ponownie wyłącznym dostawcą opon dla najlepszych serii wyścigu NASCAR
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear Tire & Rubber Company i NASCAR ogłosiły kontynuację jednej z najdłużej trwających relacji w historii wyścigów motorsportowych. Firmy odnowiły trwającą już prawie 70 lat umowę, na mocy której Goodyear będzie wyłącznym dostawcą opon dla trzech najlepszych krajowych serii NASCAR.
Na mocy umowy produkty Goodyear utrzymają tytuł „oficjalnych opon NASCAR”, a marka miano sponsora tytularnego Goodyear 400, corocznego oficjalnego wyścigu NASCAR Throwback Weekend Cup Series rozgrywanego na torze Darlington Raceway.
„Wyścigi są częścią naszej kultury, od zakładów produkcyjnych po biura na całym świecie, a znaczenie naszej współpracy z NASCAR znajduje odzwierciedlenie w jakości, osiągach i rozwiązaniach technicznych, które dostarczamy w każdej oponie wyścigowej Goodyear Eagle” - mówi Richard J. Kramer, prezes i dyrektor generalny Goodyeara. „Wyniki osiągane na torach wyścigowych mają znaczenie wykraczające poza tę dyscyplinę sportu, bo inspirują także rozwój opon konsumenckich, podtrzymując nasze zobowiązanie do wprowadzania osiągów i innowacji na wyższy poziom”.
Od prawie 70 lat wyścigi NASCAR służą jako poligon doświadczalny dla pokoleń inżynierów z teamu Goodyear Racing, którzy wprowadzają innowacje, przygotowują i dostarczają opony zdolne sprostać najtrudniejszym warunkom panującym na torze. Unikalna technologia, która wytrzymuje i sprawdza się w warunkach wyścigowych, jest również wykorzystywana przy opracowywaniu opon Goodyeara przeznaczonych dla klientów indywidualnych.
„Goodyear jest zaufanym partnerem NASCAR od 1954 r. i odgrywa kluczową rolę w naszym wspólnym dążeniu do zapewnienia najlepszych wyścigów na świecie” - powiedział Steve Phelps, prezes NASCAR. „Od ponad 25 lat opony Goodyear Eagle są jedynym elementem łączącym samochód wyścigowy z torem. Nasza dalsza współpraca pozwoli nam przekraczać kolejne granice i wprowadzać innowacyjne produkty wyścigowe dla następnych pokoleń”.
Na przestrzeni prawie 70-letniej współpracy Goodyeara z organizacją NASCAR, opony wyścigowe Goodyear Eagle były konsekwetnie rozwijane i wzbogacane o nowe rozwiązania techniczne:
- opona wyścigowa typu slick w 1972 r.,
- opona radialna w 1989 r.,
- wielostrefowy wzór bieżnika w 2013 r.
- 18-calowe opony Goodyear Racing Eagle używane w samochodach Next Gen NASCAR.
Darlington Raceway, jeden z najstarszych czynnych torów serii pucharowej, jest miejscem rozgrywania wyścigu Goodyear 400 i zarazem punktem wielu przełomowych sukcesów Goodyeara w dziedzinie innowacji, w tym pierwszego oficjalnego testu opon NASCAR w 1954 r.
Goodyear produkuje rocznie ponad 100 000 opon dla trzech najlepszych serii NASCAR, a każda z nich jest ręcznie wytwarzana przez pracowników Goodyeara w Akron w stanie Ohio, globalnej siedzibie firmy. Aby dowiedzieć się więcej o Goodyear Racing, odwiedź stronę www.Goodyear.com/Racing.
O NASCAR
Narodowa Organizacja Wyścigów Samochodów Seryjnych (The National Association for Stock Car Auto Racing - NASCAR) jest organizatorem najpopularniejszych wyścigów motorowych w Stanach Zjednoczonych i właścicielem 16 głównych krajowych obiektów rozrywkowych dla sportów motorowych. NASCAR składa się z trzech serii krajowych (NASCAR Cup Series™, NASCAR Xfinity Series™ i NASCAR Camping World Truck Series™), czterech serii regionalnych (ARCA Menards Series, ARCA Menards Series East & West oraz NASCAR Whelen Modified Tour), jednej serii lokalnej i trzech serii międzynarodowych. International Motor Sports Association™ (IMSA®) zarządza IMSA WeatherTech SportsCar Championship™, najważniejszą amerykańską serią samochodów sportowych. NASCAR jest również właścicielem Motor Racing Network, Racing Electronics i ONE DAYTONA. NASCAR, z siedzibą w Daytona Beach na Florydzie i biurami w ośmiu miastach w Ameryce Północnej, organizuje ponad 1200 wyścigów w 12 krajach i w ponad 30 stanach USA. Więcej informacji można znaleźć na stronach www.NASCAR.com oraz www.IMSA.com, a także śledząc NASCAR na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Snapchacie ("NASCAR").
GOODYEAR
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na stronie www.news.goodyear.eu/pl-pl
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.