Goodyear prezentuje EfficientGrip Cargo 2 dla lekkich pojazdów dostawczych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear poszerza swoją ofertę opon dla lekkich samochodów dostawczych, wprowadzając na rynek nowy model EfficientGrip Cargo. Opona EfficientGrip Cargo 2 oferuje większą trwałość bieżnika i lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni.
„EfficientGrip Cargo 2 to nowa opona letnia, która odpowiada na potrzeby klientów z szybko rozwijającego się segmentu lekkich pojazdów dostawczych” – wyjaśnił Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Dzięki nowej mieszance bieżnik opony jest jeszcze bardziej odporny na działanie wysokich temperatur i surowych warunków drogowych, co przekłada się na ogólny wzrost jego trwałości o 38% [1] w porównaniu z poprzednim modelem. Nowa żywica trakcyjna pomaga również w odkształcaniu bieżnika podczas manewrów hamowania na mokrej nawierzchni, co przekłada się na większą skuteczność hamowania, skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni o 8% w porównaniu z EfficientGrip Cargo [2].
„Konsumenci coraz chętniej korzystają z rozwiązań oferowanych przez sklepy internetowe, a przedsiębiorstwa dostosowują swoje łańcuchy dostaw i budują nowe funkcjonalności, które odgrywają kluczową rolę na ostatnim odcinku drogi.” – podsumował Nagalski. „Wyposażając osiem z dziesięciu najlepiej sprzedających się lekkich samochodów dostawczych na rynku europejskim, Goodyear jest w stanie zareagować na tę ewolucję. Wprowadzenie na rynek tego nowego letniego produktu jest ważnym uzupełnieniem naszej wszechstronnej oferty dla samochodów dostawczych” – dodał.
Oferta Goodyear dla pojazdów dostawczych obejmuje również zimową oponę UltraGrip Cargo oraz całoroczne ogumienie Vector 4Seasons Cargo.
Linia asortymentowa EfficientGrip Cargo 2 składa się z 23 rozmiarów, na obręcze o średnicy od 14 do 17 cali, które będą systematycznie wprowadzane na rynek do października 2021 r. Wszystkie rozmiary są odpowiednie dla pojazdów elektrycznych.
[1] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
[2] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.