Goodyear prezentuje EfficientGrip Cargo 2 dla lekkich pojazdów dostawczych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear poszerza swoją ofertę opon dla lekkich samochodów dostawczych, wprowadzając na rynek nowy model EfficientGrip Cargo. Opona EfficientGrip Cargo 2 oferuje większą trwałość bieżnika i lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni.
„EfficientGrip Cargo 2 to nowa opona letnia, która odpowiada na potrzeby klientów z szybko rozwijającego się segmentu lekkich pojazdów dostawczych” – wyjaśnił Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Dzięki nowej mieszance bieżnik opony jest jeszcze bardziej odporny na działanie wysokich temperatur i surowych warunków drogowych, co przekłada się na ogólny wzrost jego trwałości o 38% [1] w porównaniu z poprzednim modelem. Nowa żywica trakcyjna pomaga również w odkształcaniu bieżnika podczas manewrów hamowania na mokrej nawierzchni, co przekłada się na większą skuteczność hamowania, skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni o 8% w porównaniu z EfficientGrip Cargo [2].
„Konsumenci coraz chętniej korzystają z rozwiązań oferowanych przez sklepy internetowe, a przedsiębiorstwa dostosowują swoje łańcuchy dostaw i budują nowe funkcjonalności, które odgrywają kluczową rolę na ostatnim odcinku drogi.” – podsumował Nagalski. „Wyposażając osiem z dziesięciu najlepiej sprzedających się lekkich samochodów dostawczych na rynku europejskim, Goodyear jest w stanie zareagować na tę ewolucję. Wprowadzenie na rynek tego nowego letniego produktu jest ważnym uzupełnieniem naszej wszechstronnej oferty dla samochodów dostawczych” – dodał.
Oferta Goodyear dla pojazdów dostawczych obejmuje również zimową oponę UltraGrip Cargo oraz całoroczne ogumienie Vector 4Seasons Cargo.
Linia asortymentowa EfficientGrip Cargo 2 składa się z 23 rozmiarów, na obręcze o średnicy od 14 do 17 cali, które będą systematycznie wprowadzane na rynek do października 2021 r. Wszystkie rozmiary są odpowiednie dla pojazdów elektrycznych.
[1] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
[2] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.