Goodyear prezentuje kulisy motorsportu w drugiej edycji e-magazynu GoRacing
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W najnowszym wydaniu e-magazynu GoRacing Goodyear odkrywa sekrety kultowych imprez motorsportowych na świecie. Obok ciekawostek i informacji technicznych na czytelników czekają też wywiady, m.in. z inżynierem z zaplecza technicznego wyścigów, oraz bogata galeria zdjęć, grafik i filmów.
Najnowsza edycja skupia się na wyścigach samochodów turystycznych i ciężarówek, ze szczególnym uwzględnieniem mistrzostw, takich jak PURE ETCR, WTCR – (FIA World Touring Car Cup), BTCC (British Touring Car Championship) i ETCR (FIA European Truck Racing Championship).
Od Le Mans po Nürburgring, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe, dzięki Goodyear GoRacing można na bieżąco śledzić najważniejsze doniesienia z torów wyścigowych.
„Za nami pierwsze wyścigi sezonu 2021 zaliczane do najważniejszych kategorii mistrzostw. Pokazały one jak niewielkie różnice mogą decydować o zwycięstwie oraz jak ważną rolę odgrywa dobrze dopracowana strategia wyścigowa, uwzględniająca także właściwy dobór opon. Oczywiście tych elementów decydujących o sukcesie jest znacznie więcej, można o nich przeczytać w najnowszym wydaniu GoRacing.” – powiedział Paweł Jezierski, Group Communications Manager EEN.
Druga edycja e-magazynu jest dostępna pod linkiem https://cloud.3dissue.net/32529/32436/33353/56089/index.html.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.