Goodyear prezentuje kulisy motorsportu w drugiej edycji e-magazynu GoRacing
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W najnowszym wydaniu e-magazynu GoRacing Goodyear odkrywa sekrety kultowych imprez motorsportowych na świecie. Obok ciekawostek i informacji technicznych na czytelników czekają też wywiady, m.in. z inżynierem z zaplecza technicznego wyścigów, oraz bogata galeria zdjęć, grafik i filmów.
Najnowsza edycja skupia się na wyścigach samochodów turystycznych i ciężarówek, ze szczególnym uwzględnieniem mistrzostw, takich jak PURE ETCR, WTCR – (FIA World Touring Car Cup), BTCC (British Touring Car Championship) i ETCR (FIA European Truck Racing Championship).
Od Le Mans po Nürburgring, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe, dzięki Goodyear GoRacing można na bieżąco śledzić najważniejsze doniesienia z torów wyścigowych.
„Za nami pierwsze wyścigi sezonu 2021 zaliczane do najważniejszych kategorii mistrzostw. Pokazały one jak niewielkie różnice mogą decydować o zwycięstwie oraz jak ważną rolę odgrywa dobrze dopracowana strategia wyścigowa, uwzględniająca także właściwy dobór opon. Oczywiście tych elementów decydujących o sukcesie jest znacznie więcej, można o nich przeczytać w najnowszym wydaniu GoRacing.” – powiedział Paweł Jezierski, Group Communications Manager EEN.
Druga edycja e-magazynu jest dostępna pod linkiem https://cloud.3dissue.net/32529/32436/33353/56089/index.html.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.