Goodyear stworzył wyjątkową oponę koncepcyjną dla nowego modelu Lancia Pu+Ra HPE
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear został wybrany na dostawcę opon do nowego samochodu koncepcyjnego Lancia Pu+Ra HPE. Producent opracował dla tego pojazdu wyjątkową oponę koncepcyjną, która charakteryzuje się niestandardowym wzorem ściany bocznej, zapewniającym bezproblemową integrację obręczy z oponą, co jeszcze bardziej podkreśla luksusowy i ekskluzywny wygląd tego modelu auta.
Ściana boczna opony zapewnia bardzo wysoki poziom aerodynamiki, co zwiększa efektywność energetyczną. Ma również specyficzną konstrukcję pozwalającą błyskawicznie przenosić moment obrotowy samochodu elektrycznego.
Nowa opona to wyraz nieszablonowego myślenie inżynierów Goodyeara o aerodynamice i takim projektowaniu, by opona była spójna z filozofią marki Lancia i jej nowego rynkowego otwarcia. Pierwszy w 100% elektryczny, koncepcyjny model Lancii, zaprezentowany przez markę w miniony weekend, rozpoczyna nowy rozdział w historii tej firmy, prezentując jej wizję futurystycznego wzornictwa, zrównoważonego rozwoju, elektryfikacji i technologii.
„Goodyear obchodzi w tym roku 125. rocznicę powstania, jest to więc doskonały moment na współpracę z Lancią przy odrodzeniu ich kultowej marki. Jesteśmy zachwyceni, że mogliśmy pracować nad oponą koncepcyjną, która zmotywowała nas do nieszablonowego myślenia o adaptacji, aerodynamice i projektowaniu. W tym projekcie istotne było połączenie naszej wiedzy technicznej z wiedzą Lancii, aby stworzyć spójną kombinację opony i felgi, która zwiększa wydajność energetyczną, a jednocześnie wnosi walory estetyczne,” wyjaśnił Laurent Colantonio, starszy dyrektor Goodyear ds. technologii w oponach osobowych w regionie EMEA.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.