Goodyear stworzył wyjątkową oponę koncepcyjną dla nowego modelu Lancia Pu+Ra HPE
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear został wybrany na dostawcę opon do nowego samochodu koncepcyjnego Lancia Pu+Ra HPE. Producent opracował dla tego pojazdu wyjątkową oponę koncepcyjną, która charakteryzuje się niestandardowym wzorem ściany bocznej, zapewniającym bezproblemową integrację obręczy z oponą, co jeszcze bardziej podkreśla luksusowy i ekskluzywny wygląd tego modelu auta.
Ściana boczna opony zapewnia bardzo wysoki poziom aerodynamiki, co zwiększa efektywność energetyczną. Ma również specyficzną konstrukcję pozwalającą błyskawicznie przenosić moment obrotowy samochodu elektrycznego.
Nowa opona to wyraz nieszablonowego myślenie inżynierów Goodyeara o aerodynamice i takim projektowaniu, by opona była spójna z filozofią marki Lancia i jej nowego rynkowego otwarcia. Pierwszy w 100% elektryczny, koncepcyjny model Lancii, zaprezentowany przez markę w miniony weekend, rozpoczyna nowy rozdział w historii tej firmy, prezentując jej wizję futurystycznego wzornictwa, zrównoważonego rozwoju, elektryfikacji i technologii.
„Goodyear obchodzi w tym roku 125. rocznicę powstania, jest to więc doskonały moment na współpracę z Lancią przy odrodzeniu ich kultowej marki. Jesteśmy zachwyceni, że mogliśmy pracować nad oponą koncepcyjną, która zmotywowała nas do nieszablonowego myślenia o adaptacji, aerodynamice i projektowaniu. W tym projekcie istotne było połączenie naszej wiedzy technicznej z wiedzą Lancii, aby stworzyć spójną kombinację opony i felgi, która zwiększa wydajność energetyczną, a jednocześnie wnosi walory estetyczne,” wyjaśnił Laurent Colantonio, starszy dyrektor Goodyear ds. technologii w oponach osobowych w regionie EMEA.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.