Komunikaty PR

Goodyear stworzył wyjątkową oponę koncepcyjną dla nowego modelu Lancia Pu+Ra HPE

2023-04-17  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear został wybrany na dostawcę opon do nowego samochodu koncepcyjnego Lancia Pu+Ra HPE. Producent opracował dla tego pojazdu wyjątkową oponę koncepcyjną, która charakteryzuje się niestandardowym wzorem ściany bocznej, zapewniającym bezproblemową integrację obręczy z oponą, co jeszcze bardziej podkreśla luksusowy i ekskluzywny wygląd tego modelu auta.

Ściana boczna opony zapewnia bardzo wysoki poziom aerodynamiki, co zwiększa efektywność energetyczną. Ma również specyficzną konstrukcję pozwalającą błyskawicznie przenosić moment obrotowy samochodu elektrycznego.

Nowa opona to wyraz nieszablonowego myślenie inżynierów Goodyeara o aerodynamice i takim projektowaniu, by opona była spójna z filozofią marki Lancia i jej nowego rynkowego otwarcia. Pierwszy w 100% elektryczny,  koncepcyjny model Lancii, zaprezentowany przez markę w miniony weekend, rozpoczyna nowy rozdział w historii tej firmy, prezentując jej wizję futurystycznego wzornictwa, zrównoważonego rozwoju, elektryfikacji i technologii.

„Goodyear obchodzi w tym roku 125. rocznicę powstania, jest to więc doskonały moment na współpracę z Lancią przy odrodzeniu ich kultowej marki. Jesteśmy zachwyceni, że mogliśmy pracować nad oponą koncepcyjną, która zmotywowała nas do nieszablonowego myślenia o adaptacji, aerodynamice i projektowaniu. W tym projekcie istotne było połączenie naszej wiedzy technicznej z wiedzą Lancii, aby stworzyć spójną kombinację opony i felgi, która zwiększa wydajność energetyczną, a jednocześnie wnosi walory estetyczne,” wyjaśnił Laurent Colantonio, starszy dyrektor Goodyear ds. technologii w oponach osobowych w regionie EMEA. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.