Goodyear UltraGrip Performance+ SUV uznana za wzorową w dużym teście opon
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opona Goodyear uzyskała najwyższe oceny w teście opon zimowych przeprowadzonym przez niemiecki magazyn Auto Bild allrad, otrzymując ocenę "wzorową". W badaniu sprawdzano zachowanie dziesięciu marek.
Eksperci czasopisma Auto Bild allrad porównywali marki w 14 różnych kategoriach, od trakcji i przyczepności na zakrętach po drogę hamowania, na śniegu oraz mokrej i suchej nawierzchni. W testach wykorzystano opony w rozmiarze 235/55 R18 [1].
Goodyear UltraGrip Performance+ SUV okazała się najlepiej sprawdzającą się oponą na mokrej nawierzchni. Zachowanie w takich warunkach, w połączeniu z doskonałymi właściwościami na śniegu, dowodzi wszechstronności najnowszej opony Goodyear.
Redakcja magazynu Auto Bild Allrad chwaliła możliwości opony UltraGrip Performance+ SUV. “To nowa opona zimowa o najlepszych właściwościach jezdnych na zaśnieżonych i mokrych trasach, precyzyjnym zachowaniu w zakrętach, oraz dynamicznym prowadzeniu i krótkiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni”.
Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: “Opona UltraGrip Performance+ SUV wykorzystuje nasz innowacyjny pakiet technologii zimowych i dostosowuje je do potrzeb użytkowników SUV-ów. Cieszymy się, że redakcja magazynu Auto Bild allrad doceniła jej osiągi, oceniając je jako wzorowe”.
Wprowadzając na rynek oponę UltraGrip Performance+ SUV, Goodyear uzyskał o 13% dłuższy przebieg i lepsze osiągi we wszystkich warunkach zimowych [2]. Droga do takich właściwości wiedzie przez innowacje. Technologia Mileage Plus zastosowana w tej oponie charakteryzuje się wysoką elastycznością bieżnika. Przekłada się to na większą odporność na zużycie, co w efekcie skutkuje wyższą trwałością i dłuższym przebiegiem.
Z kolei dzięki technologii Winter Grip, w której zastosowano nową mieszankę, zwiększono elastyczność gumy w niskich temperaturach, co przekłada się na lepszą przyczepność w warunkach zimowych. To, w połączeniu z technologią Traction Protect, pomaga skrócić drogę hamowania dzięki zastosowaniu zaawansowanej żywicy.
[1] Wydanie z 7 października, numer 11/2021. Testowany rozmiar opony: 235/55 R18. Samochód testowy: VW Tiguan. Testowane opony: Goodyear UltraGrip Performance + SUV, Michelin Pilot Alpin 5 SUV, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac Pro 104H, Continental WinterContact TS850P, Hankook Winter i*cept evo 3X, Toyo Snowprox S954 SUV 104H , Nokian WR SUV 4, Falken Eurowinter HS01 SUV i Tristar Snowpower UHP.
[2] Test wewnętrzny w porównaniu z poprzednim modelem.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.