Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 wygrywa w teście opon całorocznych Auto Bild
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear po raz drugi z rzędu został zwycięzcą testu opon całorocznych przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Auto Bild, wyprzedzając ponad 30 innych marek. W kompleksowym badaniu sprawdzano zachowanie opon m.in. na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni oraz pod względem przebiegu.
Test Auto Bild [1] polegał na ocenie sprawności 32 opon w rozmiarze 225/50 R17 na BMW serii 3, z czego 16 poddano szczegółowej kontroli, w tym najnowszą generację opon konkurencji [2].
W badaniu oceniano 16 różnych parametrów, w tym zachowanie na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni, a także przebieg, koszt i opory toczenia. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 była jedyną oponą, która otrzymała ocenę "zieloną" we wszystkich 16 kategoriach, w efekcie uzyskując bardzo dobre podsumowanie ogólne: „przekonujące zachowanie w każdych warunkach pogodowych, dynamiczne prowadzenie, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, bardzo dobra odporność na aquaplaning, długi przebieg i dobry stosunek ceny do jakości". Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała w teście przebiegu lepsze wyniki niż jakakolwiek inna opona w pierwszej piątce.
To już drugi raz, kiedy Vector 4Seasons Gen-3 zwyciężyła w prestiżowym teście opon całorocznych magazynu Auto Bild - podobny rezultat osiągnęła rok temu (numer 39-2020), wtedy też redakcja przyznała Goodyearowi prestiżowy tytuł producenta opon całorocznych roku (wydanie 41-2020).
Laurent Colantonio, Dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: „Konsumenci, którzy wybierają opony całoroczne, oczekują produktu, która łączy w sobie doskonałe hamowanie i przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych, od suchych dróg w lecie po mokre i zimowe nawierzchnie, zachowując przy tym bezpieczeństwo i komfort jazdy. Połączenie tych wszystkich wymagań, a także dostarczenie kierowcy wartości, jaką jest długi przebieg, nie jest łatwym zadaniem, dlatego jesteśmy dumni, że mamy więcej zwycięstw w testach opon całorocznych niż jakakolwiek inna marka [3]. Vector 4Seasons Gen-3 to najnowsza ewolucja naszej długoletniej rodziny opon Vector, która jest liderem w rozwoju technologii opon całorocznych od czasu, gdy 35 lat temu stworzyliśmy pierwszą oponę z tej serii.”
Najnowsza wersja opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia kierowcom lepszą przyczepność na śniegu niż jej poprzedniczka [4] dzięki dużej liczbie lameli w centralnej części bieżnika, które są tak ułożone, aby otwierały się i zatrzymywały w sobie śnieg, zapewniając lepszą przyczepność. Z kolei mocne bloki w szczytowej i barkowej części bieżnika opony poprawiają prowadzenie i skracają drogę hamowania na suchej nawierzchni [5]. Dla optymalnego bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni głębokie i szerokie rowki usprawniają odprowadzanie wody, zwiększając odporność na aquaplaning.
[1] Test został opublikowany w wydaniu z 30 września, nr 39-2021.
[2] Rozmiar testowanej opony: 225/50R17. Samochód testowy: BMW serii 3. Testowane opony: Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, Dunlop Sport All Season, Continental AllSeasonContact, Hankook Kinergy 4S2, Vredestein Quatrac Pro, Falken EuroAll Season AS210, Nokian Seasonproof, Michelin CrossClimate 2, Maxxis Premitra All Season AP3, Bridgestone Weather Control A005 Evo, Viking Four Tech, Kumho Solus 4S Multiseason, Firestone Multiseason SF2, Pirelli Cinturato All Season SF2, Nexen N'blue 4Season, Giti Allseason AS1
[3] Na podstawie 41 recenzji w czasopismach z okresu od listopada 2013 r. do września 2020 r., przeprowadzonych przez 16 wiodących i niezależnych europejskich magazynów oponiarskich. Obliczenia są oparte na liczbie zwycięstw testowych Goodyear w kategorii All-Season nad wszystkimi testowanymi konkurentami. Więcej informacji pod adresem: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html
[4] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen Golf.
[5] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen Golf.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.