Komunikaty PR

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 wygrywa w teście opon całorocznych Auto Bild

2021-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Goodyear po raz drugi z rzędu został zwycięzcą testu opon całorocznych przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Auto Bild, wyprzedzając ponad 30 innych marek. W kompleksowym badaniu sprawdzano zachowanie opon m.in. na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni oraz pod względem przebiegu.

Test Auto Bild [1] polegał na ocenie sprawności 32 opon w rozmiarze 225/50 R17 na BMW serii 3, z czego 16 poddano szczegółowej kontroli, w tym najnowszą generację opon konkurencji [2].

W badaniu oceniano 16 różnych parametrów, w tym zachowanie na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni, a także przebieg, koszt i opory toczenia. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 była jedyną oponą, która otrzymała ocenę "zieloną" we wszystkich 16 kategoriach, w efekcie uzyskując bardzo dobre podsumowanie ogólne: „przekonujące zachowanie w każdych warunkach pogodowych, dynamiczne prowadzenie, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, bardzo dobra odporność na aquaplaning, długi przebieg i dobry stosunek ceny do jakości". Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała w teście przebiegu lepsze wyniki niż jakakolwiek inna opona w pierwszej piątce.

To już drugi raz, kiedy Vector 4Seasons Gen-3 zwyciężyła w prestiżowym teście opon całorocznych magazynu Auto Bild - podobny rezultat osiągnęła rok temu (numer 39-2020), wtedy też redakcja przyznała Goodyearowi prestiżowy tytuł producenta opon całorocznych roku (wydanie 41-2020).

Laurent Colantonio, Dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: „Konsumenci, którzy wybierają opony całoroczne, oczekują produktu, która łączy w sobie doskonałe hamowanie i przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych, od suchych dróg w lecie po mokre i zimowe nawierzchnie, zachowując przy tym bezpieczeństwo i komfort jazdy. Połączenie tych wszystkich wymagań, a także dostarczenie kierowcy wartości, jaką jest długi przebieg, nie jest łatwym zadaniem, dlatego jesteśmy dumni, że mamy więcej zwycięstw w testach opon całorocznych niż jakakolwiek inna marka [3]. Vector 4Seasons Gen-3 to najnowsza ewolucja naszej długoletniej rodziny opon Vector, która jest liderem w rozwoju technologii opon całorocznych od czasu, gdy 35 lat temu stworzyliśmy pierwszą oponę z tej serii.”

Najnowsza wersja opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia kierowcom lepszą przyczepność na śniegu niż jej poprzedniczka [4] dzięki dużej liczbie lameli w centralnej części bieżnika, które są tak ułożone, aby otwierały się i zatrzymywały w sobie śnieg, zapewniając lepszą przyczepność. Z kolei mocne bloki w szczytowej i barkowej części bieżnika opony poprawiają prowadzenie i skracają drogę hamowania na suchej nawierzchni [5]. Dla optymalnego bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni głębokie i szerokie rowki usprawniają odprowadzanie wody, zwiększając odporność na aquaplaning.

[1] Test został opublikowany w wydaniu z 30 września, nr 39-2021.

[2] Rozmiar testowanej opony: 225/50R17. Samochód testowy: BMW serii 3. Testowane opony: Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, Dunlop Sport All Season, Continental AllSeasonContact, Hankook Kinergy 4S2, Vredestein Quatrac Pro, Falken EuroAll Season AS210, Nokian Seasonproof, Michelin CrossClimate 2, Maxxis Premitra All Season AP3, Bridgestone Weather Control A005 Evo, Viking Four Tech, Kumho Solus 4S Multiseason, Firestone Multiseason SF2, Pirelli Cinturato All Season SF2, Nexen N'blue 4Season, Giti Allseason AS1

[3] Na podstawie 41 recenzji w czasopismach z okresu od listopada 2013 r. do września 2020 r., przeprowadzonych przez 16 wiodących i niezależnych europejskich magazynów oponiarskich. Obliczenia są oparte na liczbie zwycięstw testowych Goodyear w kategorii All-Season nad wszystkimi testowanymi konkurentami. Więcej informacji pod adresem: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html

[4] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen Golf.

[5] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen  Golf.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.