Komunikaty PR

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 wygrywa w teście opon całorocznych Auto Bild

2021-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Goodyear po raz drugi z rzędu został zwycięzcą testu opon całorocznych przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Auto Bild, wyprzedzając ponad 30 innych marek. W kompleksowym badaniu sprawdzano zachowanie opon m.in. na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni oraz pod względem przebiegu.

Test Auto Bild [1] polegał na ocenie sprawności 32 opon w rozmiarze 225/50 R17 na BMW serii 3, z czego 16 poddano szczegółowej kontroli, w tym najnowszą generację opon konkurencji [2].

W badaniu oceniano 16 różnych parametrów, w tym zachowanie na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni, a także przebieg, koszt i opory toczenia. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 była jedyną oponą, która otrzymała ocenę "zieloną" we wszystkich 16 kategoriach, w efekcie uzyskując bardzo dobre podsumowanie ogólne: „przekonujące zachowanie w każdych warunkach pogodowych, dynamiczne prowadzenie, krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, bardzo dobra odporność na aquaplaning, długi przebieg i dobry stosunek ceny do jakości". Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała w teście przebiegu lepsze wyniki niż jakakolwiek inna opona w pierwszej piątce.

To już drugi raz, kiedy Vector 4Seasons Gen-3 zwyciężyła w prestiżowym teście opon całorocznych magazynu Auto Bild - podobny rezultat osiągnęła rok temu (numer 39-2020), wtedy też redakcja przyznała Goodyearowi prestiżowy tytuł producenta opon całorocznych roku (wydanie 41-2020).

Laurent Colantonio, Dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: „Konsumenci, którzy wybierają opony całoroczne, oczekują produktu, która łączy w sobie doskonałe hamowanie i przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych, od suchych dróg w lecie po mokre i zimowe nawierzchnie, zachowując przy tym bezpieczeństwo i komfort jazdy. Połączenie tych wszystkich wymagań, a także dostarczenie kierowcy wartości, jaką jest długi przebieg, nie jest łatwym zadaniem, dlatego jesteśmy dumni, że mamy więcej zwycięstw w testach opon całorocznych niż jakakolwiek inna marka [3]. Vector 4Seasons Gen-3 to najnowsza ewolucja naszej długoletniej rodziny opon Vector, która jest liderem w rozwoju technologii opon całorocznych od czasu, gdy 35 lat temu stworzyliśmy pierwszą oponę z tej serii.”

Najnowsza wersja opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia kierowcom lepszą przyczepność na śniegu niż jej poprzedniczka [4] dzięki dużej liczbie lameli w centralnej części bieżnika, które są tak ułożone, aby otwierały się i zatrzymywały w sobie śnieg, zapewniając lepszą przyczepność. Z kolei mocne bloki w szczytowej i barkowej części bieżnika opony poprawiają prowadzenie i skracają drogę hamowania na suchej nawierzchni [5]. Dla optymalnego bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni głębokie i szerokie rowki usprawniają odprowadzanie wody, zwiększając odporność na aquaplaning.

[1] Test został opublikowany w wydaniu z 30 września, nr 39-2021.

[2] Rozmiar testowanej opony: 225/50R17. Samochód testowy: BMW serii 3. Testowane opony: Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, Dunlop Sport All Season, Continental AllSeasonContact, Hankook Kinergy 4S2, Vredestein Quatrac Pro, Falken EuroAll Season AS210, Nokian Seasonproof, Michelin CrossClimate 2, Maxxis Premitra All Season AP3, Bridgestone Weather Control A005 Evo, Viking Four Tech, Kumho Solus 4S Multiseason, Firestone Multiseason SF2, Pirelli Cinturato All Season SF2, Nexen N'blue 4Season, Giti Allseason AS1

[3] Na podstawie 41 recenzji w czasopismach z okresu od listopada 2013 r. do września 2020 r., przeprowadzonych przez 16 wiodących i niezależnych europejskich magazynów oponiarskich. Obliczenia są oparte na liczbie zwycięstw testowych Goodyear w kategorii All-Season nad wszystkimi testowanymi konkurentami. Więcej informacji pod adresem: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html

[4] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen Golf.

[5] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, Volkswagen  Golf.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.