Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zwycięża w teście opon całorocznych Auto Bild
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Produkt Goodyeara zwyciężył zarówno w ogólnym teście wydajności, jak i w kategorii „Green tire 2022”.
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zajęła pierwsze miejsce w teście opon całorocznych Auto Bild, pokonując konkurencyjne produkty 14 innych marek [1]. Opona Goodyeara okazała się najlepsza pod względem osiągów, wydajności, ale także zrównoważonego charakteru, za co uzyskał ocenę „wzorową” oraz tytuł „Green Tire 2022”. To już trzeci rok z rzędu, kiedy Goodyear triumfuje w rankingu opon całorocznych tego niemieckiego magazynu [2].
„Jesteśmy zachwyceni tak wyraźnym zwycięstwem w teście Auto Bild. Projektując oponę Vector 4Seasons Gen-3, chcieliśmy stworzyć produkt, który sprawdzi się w różnych warunkach, a jednocześnie będzie trwały i wygodny dla kierowców. Cieszymy się, że testach w warunkach rzeczywistych nasza opona całoroczna trzeci rok z rzędu znalazła się na prowadzeniu, a do tego zdobyła jeszcze pierwszą w historii ‘zieloną’ nagrodę przyznawaną przez Auto Bild”, powiedział Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.
Opona Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała wyróżnienie za prowadzenie na suchej nawierzchni. W tej kategorii tylko model Goodyeara i Dunlop Sport All Season otrzymały łącznie najwyższą notę. Trakcja, hamowanie i prowadzenie okazały się szczególnie mocnymi stronami opony Vector 4Seasons Gen-3 podczas jazdy na mokrej, suchej i ośnieżonej nawierzchni.
Eksperci Auto Bild stwierdzili, że na mokrej nawierzchni model Goodyeara oferuje kierowcom „przekonujące osiągi” w każdym zestawie warunków.
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 także z tytułem „Green tire 2022”
Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała najwyższą ocenę nie tylko w teście osiągów. Testerzy Auto Bild stwierdzili również, że zapewnia ona znakomite przebiegi i niski współczynnik ścieralności, a do tego ma niższą wagę i jest cichsza podczas jazdy niż jej testowani konkurenci.
Zdaniem ekspertów Auto Bild, Goodyear udowodnił, że „najwyższe osiągi w zakresie dynamiki jazdy oraz zaangażowanie w ochronę środowiska nie wykluczają się wzajemnie” 4.
Auto Bild przetestował opony w rozmiarze 195/55R16 do małych samochodów osobowych. Vector 4Seasons Gen-3 jest jedną z dwóch opon, która otrzymała ocenę „wzorową”.
[1] Auto Bild, wydanie 39/2022. Samochód testowy: Volkswagen Polo. Rozmiar testowy: 195/55R16. Testowane marki: Goodyear, Dunlop, Bridgestone, Continental, Falken, Firestone, Hankook, Maxxis, Michelin, Nexen, Nokian, Kleber, Kumho, Toyo, Vredestein. Łącznie 35 przetestowanych opon 15 marek.
[2] Wydania Auto Bild 39-2020 i 39-2021.
[3] Auto Bild: Im Test: Ganzjahresreifen für Kleinwagen https://www.autobild.de/artikel/ganzjahresreifen-test-2022-195-55-r-16-22172405.html
[4] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu w języku niemieckim.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.