Goodyear wprowadza do swojej oferty motocyklowej opony marki Avon Tyres
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear wzmacnia swoją europejską ofertę o opony motocyklowe marki Avon Tyres, jednej z najdłużej obecnych w branży motocyklowej. Będą one oferowane w portfolio Goodyear obok wielokrotnie nagradzanych i sprawdzonych produktów Dunlopa, zwiększając wszechstronność oferty dla wszystkich segmentów rynku motocyklowego.
Nowa oferta Avon obejmuje oponę Cobra Chrome do motocykli typu cruiser i custom, a także popularny model Roadrider MKII, która dodatkowo wzmacnia już silną ofertę Dunlopa do motocykli sportowych.
Ponadto Avon będzie nadal produkować model hypersportowy 3D SUPERSPORT, sportowe opony turystyczne Spirit ST i Streetrunner, Trailrider i Trekrider do zastosowań terenowych, klasyczne wzory Safety Mileage MKII i Speedmaster MKII oraz Viper Stryke do skuterów. Flagowe produkty tej marki w połączeniu z szeroką gamą opon Dunlop stanowią silną ofertę partnerską na rynku.
„Marki Dunlop i Avon mają wspaniałą historię i ekscytującą przyszłość przed sobą. Ich gamy są wysoce komplementarne i znacząco zróżnicowane, co daje nam możliwość oferowania motocyklistom szerszego wyboru opon w ramach jednego z najmłodszych portfeli produktów w branży. W kolejnych latach planujemy wdrożenie nowych linii opon oraz modernizacje technologii,” wyjaśnił Ben Hoge, General Manager Motorcycle Goodyear w Europie.
Długoterminowa strategia Goodyeara dla dwóch słynnych marek opon motocyklowych wiąże się z dalszym rozwojem centrum doskonalenia opon motocyklowych w Montlucon we Francji, gdzie obecnie powstaje wiele produktów klasy premium z gamy Dunlop, w tym m.in. opony wyścigowe dostarczane do mistrzostw świata Moto2™ i Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (WEC).
Marka Avon dołączyła do rodziny Goodyeara w 2022 roku, a włączenie opon motocyklowych do oferty to kolejny etap rozwoju portfolio Goodyeara, gdzie marka Avon pozostanie też obecna w segmencie opon do pojazdów osobowych.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.