Komunikaty PR

Goodyear wprowadza do swojej oferty motocyklowej opony marki Avon Tyres

2023-03-31  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear wzmacnia swoją europejską ofertę o opony motocyklowe marki Avon Tyres, jednej z najdłużej obecnych w branży motocyklowej. Będą one oferowane w portfolio Goodyear obok wielokrotnie nagradzanych i sprawdzonych produktów Dunlopa, zwiększając wszechstronność oferty dla wszystkich segmentów rynku motocyklowego.

Nowa oferta Avon obejmuje oponę Cobra Chrome do motocykli typu cruiser i custom, a także popularny model Roadrider MKII, która dodatkowo wzmacnia  już silną ofertę Dunlopa do motocykli sportowych.

Ponadto Avon będzie nadal produkować model hypersportowy 3D SUPERSPORT, sportowe opony turystyczne Spirit ST i Streetrunner, Trailrider i Trekrider do zastosowań terenowych, klasyczne wzory Safety Mileage MKII i Speedmaster MKII oraz Viper Stryke do skuterów. Flagowe produkty tej marki w połączeniu z szeroką gamą opon Dunlop stanowią silną ofertę partnerską na rynku.

„Marki Dunlop i Avon mają wspaniałą historię i ekscytującą przyszłość przed sobą. Ich gamy są wysoce komplementarne i znacząco zróżnicowane, co daje nam możliwość oferowania motocyklistom szerszego wyboru opon w ramach jednego z najmłodszych portfeli produktów w branży. W kolejnych latach planujemy wdrożenie nowych linii opon oraz modernizacje technologii,” wyjaśnił Ben Hoge, General Manager Motorcycle Goodyear w Europie.

Długoterminowa strategia Goodyeara dla dwóch słynnych marek opon motocyklowych wiąże się z dalszym rozwojem centrum doskonalenia opon motocyklowych w Montlucon we Francji, gdzie obecnie powstaje wiele produktów klasy premium z gamy Dunlop, w tym m.in. opony wyścigowe dostarczane do mistrzostw świata Moto2™ i Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (WEC).

Marka Avon dołączyła do rodziny Goodyeara w 2022 roku, a włączenie opon motocyklowych do oferty to kolejny etap rozwoju portfolio Goodyeara, gdzie marka Avon pozostanie też obecna w segmencie opon do pojazdów osobowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.