Komunikaty PR

Goodyear wprowadza na rynek oponę POWERLOAD®

2022-04-07  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Większa trwałość i przyczepność dla kompaktowych ładowarek kołowych i równiarek.

  • Opracowana z myślą o wyjątkowych potrzebach kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek.
  • Nowy produkt wykorzystuje opatentowaną technologię SMOOTH GUARD TECHNOLOGY™.

 

Goodyear wprowadza nową linię POWERLOAD®, aby wspierać wydajność, trwałość i ekonomiczność kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek, na które rośnie popyt w związku z rozwojem projektów budowlanych i inwestycyjnych na całym świecie.

Jest to konkurencyjny segment, na którym producenci OEM wprowadzają nowe technologie, kierując się zapotrzebowaniem rynku na bardziej wydajne operacje oraz względami ochrony środowiska. Wprowadzając oponę POWERLOAD, Goodyear oferuje gamę opon z ważnymi zaawansowanymi technologiami, zaprojektowanymi specjalnie na potrzeby kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek.

Te kompaktowe maszyny są zazwyczaj używane w budownictwie, przy załadunku materiałów, obsłudze logistycznej, w rolnictwie i kształtowaniu krajobrazu. Dlatego uniwersalność jest kluczową cechą opon. Komfort kierowcy jest równie ważnym czynnikiem ze względu na długi czas pracy, podobnie jak i trakcja oraz trwałość.

Technologia Smooth Guard Technology™ na czele innowacji

W oponie Goodyear POWERLOAD wykorzystano nową technologię Smooth Guard, obejmującą wyjątkowo grubą i gładką gumową warstwę ochronną w obszarze barku i ściany bocznej. To zaawansowane rozwiązanie zapewnia tej gamie opon większą wytrzymałość, zwiększając ich odporność na przecięcia i wzmacniając ochronę karkasu. Ponadto w nowej linii produktów zastosowano wzmocnioną konstrukcję ścian bocznych, która zapewnia większą stabilność i łatwiejsze manewrowanie. Montaż tego produktu w maszynie pozwala ograniczyć kołysanie łyżki podczas załadunku, a także zapewnia operatorom precyzję, pewność, komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

Nacisk na wzmocnienie i ochronę jest widoczny także w obszarze osłony kołnierza. Jest to szczególnie ważne na placach budowy, gdzie ziemia, skały, kamienie i inne odłamki mogą uszkodzić tradycyjne opony. Nowa konstrukcja wycięcia na łopatki pomaga przyspieszyć montaż i demontaż opon, minimalizując czas przestojów maszyn.

Niekierunkowy wzór bieżnika jest kolejnym dowodem na to, że Goodyear koncentruje się na efektywności. Ułatwia on logistykę opon, pozwalając na rotację pozycji i  upraszczając magazynowanie. Opona Goodyear POWERLOAD zapewnia lepszą trakcję w przód i w bok, która jest niezbędna na placach budowy. Właściwości samooczyszczające pomagają zminimalizować czas przestojów i zwiększyć wydajność. Wzór bieżnika jest inspirowany sprawdzoną oponą Goodyear TL-3A+ przeznaczoną do większych pojazdów (od obręczy 25 cali) i zoptymalizowany pod kątem opon w rozmiarach 18" i 20" z gamy POWERLOAD.

W oponie POWERLOAD Goodyear zwiększono też głębokość bieżnika na barku opony w porównaniu z poprzednimi konstrukcjami. Taki zabieg zwiększa trwałość opony, wydłużenia jej przebieg, a także pomaga obniżyć koszty eksploatacji w przeliczeniu na godzinę pracy.

W myśli filozofii Goodyear ELECTRIC DRIVE READY, najnowsze opony mogą być używane w pojazdach elektrycznych, hybrydowych, ale też z tradycyjnymi silnikami Diesla. To przyszłościowe podejście zmniejsza złożoność procesów dla operatorów, ponieważ wystarczy zaopatrzyć się tylko w jeden rodzaj opon, który pasuje do różnych układów napędowych.

„POWERLOAD koncentruje się na minimalizacji przestojów, optymalizacji kosztów w przeliczeniu na godzinę pracy, trwałości i wszechstronności w rozwijającym się sektorze rynku off-the-road. W Goodyearze pomyśleliśmy o przyszłych wymaganiach operatorów kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek, aby zaoferować im technologie, które pomogą poruszać się w trudnym terenie, wykonać pracę i utrzymać wzrost produktywności” - powiedział Octavian Velcan, dyrektor zarządzający Goodyear w pionie OTR i Aviation w regionie EMEA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.