Goodyear wprowadza na rynek oponę POWERLOAD®
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Większa trwałość i przyczepność dla kompaktowych ładowarek kołowych i równiarek.
- Opracowana z myślą o wyjątkowych potrzebach kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek.
- Nowy produkt wykorzystuje opatentowaną technologię SMOOTH GUARD TECHNOLOGY™.
Goodyear wprowadza nową linię POWERLOAD®, aby wspierać wydajność, trwałość i ekonomiczność kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek, na które rośnie popyt w związku z rozwojem projektów budowlanych i inwestycyjnych na całym świecie.
Jest to konkurencyjny segment, na którym producenci OEM wprowadzają nowe technologie, kierując się zapotrzebowaniem rynku na bardziej wydajne operacje oraz względami ochrony środowiska. Wprowadzając oponę POWERLOAD, Goodyear oferuje gamę opon z ważnymi zaawansowanymi technologiami, zaprojektowanymi specjalnie na potrzeby kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek.
Te kompaktowe maszyny są zazwyczaj używane w budownictwie, przy załadunku materiałów, obsłudze logistycznej, w rolnictwie i kształtowaniu krajobrazu. Dlatego uniwersalność jest kluczową cechą opon. Komfort kierowcy jest równie ważnym czynnikiem ze względu na długi czas pracy, podobnie jak i trakcja oraz trwałość.
Technologia Smooth Guard Technology™ na czele innowacji
W oponie Goodyear POWERLOAD wykorzystano nową technologię Smooth Guard, obejmującą wyjątkowo grubą i gładką gumową warstwę ochronną w obszarze barku i ściany bocznej. To zaawansowane rozwiązanie zapewnia tej gamie opon większą wytrzymałość, zwiększając ich odporność na przecięcia i wzmacniając ochronę karkasu. Ponadto w nowej linii produktów zastosowano wzmocnioną konstrukcję ścian bocznych, która zapewnia większą stabilność i łatwiejsze manewrowanie. Montaż tego produktu w maszynie pozwala ograniczyć kołysanie łyżki podczas załadunku, a także zapewnia operatorom precyzję, pewność, komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.
Nacisk na wzmocnienie i ochronę jest widoczny także w obszarze osłony kołnierza. Jest to szczególnie ważne na placach budowy, gdzie ziemia, skały, kamienie i inne odłamki mogą uszkodzić tradycyjne opony. Nowa konstrukcja wycięcia na łopatki pomaga przyspieszyć montaż i demontaż opon, minimalizując czas przestojów maszyn.
Niekierunkowy wzór bieżnika jest kolejnym dowodem na to, że Goodyear koncentruje się na efektywności. Ułatwia on logistykę opon, pozwalając na rotację pozycji i upraszczając magazynowanie. Opona Goodyear POWERLOAD zapewnia lepszą trakcję w przód i w bok, która jest niezbędna na placach budowy. Właściwości samooczyszczające pomagają zminimalizować czas przestojów i zwiększyć wydajność. Wzór bieżnika jest inspirowany sprawdzoną oponą Goodyear TL-3A+ przeznaczoną do większych pojazdów (od obręczy 25 cali) i zoptymalizowany pod kątem opon w rozmiarach 18" i 20" z gamy POWERLOAD.
W oponie POWERLOAD Goodyear zwiększono też głębokość bieżnika na barku opony w porównaniu z poprzednimi konstrukcjami. Taki zabieg zwiększa trwałość opony, wydłużenia jej przebieg, a także pomaga obniżyć koszty eksploatacji w przeliczeniu na godzinę pracy.
W myśli filozofii Goodyear ELECTRIC DRIVE READY, najnowsze opony mogą być używane w pojazdach elektrycznych, hybrydowych, ale też z tradycyjnymi silnikami Diesla. To przyszłościowe podejście zmniejsza złożoność procesów dla operatorów, ponieważ wystarczy zaopatrzyć się tylko w jeden rodzaj opon, który pasuje do różnych układów napędowych.
„POWERLOAD koncentruje się na minimalizacji przestojów, optymalizacji kosztów w przeliczeniu na godzinę pracy, trwałości i wszechstronności w rozwijającym się sektorze rynku off-the-road. W Goodyearze pomyśleliśmy o przyszłych wymaganiach operatorów kompaktowych ładowarek kołowych i małych równiarek, aby zaoferować im technologie, które pomogą poruszać się w trudnym terenie, wykonać pracę i utrzymać wzrost produktywności” - powiedział Octavian Velcan, dyrektor zarządzający Goodyear w pionie OTR i Aviation w regionie EMEA.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.