Goodyear współpracuje z pionierem mobilności, firmą UFODRIVE

Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear ogłosił nawiązanie strategicznej współpracy z firmą UFODRIVE, w pełni cyfrową wypożyczalnią samochodów elektrycznych. Celem współdziałania obu firm jest poprawa wydajności floty pojazdów elektrycznych.
Firmy będą wspólnie wykorzystywać możliwości integracji wzajemnie uzupełniających się rozwiązań w zakresie mobilności, w tym inteligentnego systemu monitorowania opon i pakietu rozwiązań proaktywnych Goodyear oraz zaawansowanego oprogramowania platformy usługowej UFODRIVE eMobility.
Goodyear i UFODRIVE będą także prowadzić badania mające na celu optymalizację użytkowania i serwisowania pojazdów, aby zmaksymalizować zużycie energii i zmniejszyć koszty wymiany opon oraz zminimalizować emisję dwutlenku węgla przez floty.
„Współpraca z UFODRIVE to dla nas wyjątkowa okazja do rozszerzenia naszych udanych rozwiązań Goodyear Total Mobility dla flot pojazdów użytkowych i autobusów na szybko rozwijającą się branżę flot pasażerskich z napędem elektrycznym” – powiedział Hakan Bayman, prezes biznesu opon osobowych Goodyear w Europie. „Przewidujemy, że w najbliższych latach popyt na usługi współdzielonej mobilności będzie nadal rósł, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania bezkontaktowe”.
Goodyear Total Mobility to kompleksowa oferta dla flot, wprowadzona na rynek w 2019 r., która łączy w sobie opony klasy premium oraz pakiet rozwiązań do monitorowania i analizy predykcyjnej oparty na danych, aby dostarczać operatorom flot informacji o parametrach opon w czasie rzeczywistym, w tym o ciśnieniu i temperaturze.
Firma UFODRIVE opracowała i sprawdziła swoją platformę eMobility, dostarczając zdecydowanie lepsze doświadczenia w zakresie wynajmu samochodów, w ośmiu krajach i 17 lokalizacjach w całej Europie, w ciągu niespełna dwóch lat.
„Współpraca z czołową firmą z branży mobilnej, jaką jest Goodyear, pozwala UFODRIVE realizować i rozwijać misję polegającą na zapewnieniu bezproblemowego przejścia współdzielonych flot na mobilność elektryczną" - powiedział Aidan McClean, dyrektor generalny UFODRIVE. „Rewolucja elektryczna nabiera tempa i cieszymy się, że możemy współpracować z Goodyearem w celu wprowadzenia unikalnych funkcji SaaS, takich jak maksymalizacja wykorzystania floty, oszczędność energii i optymalizacja tras elektrycznych dla właścicieli flot”.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.