Komunikaty PR

Goodyear współpracuje z pionierem mobilności, firmą UFODRIVE

2021-04-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.24 MB )

Goodyear ogłosił nawiązanie strategicznej współpracy z firmą UFODRIVE, w pełni cyfrową wypożyczalnią samochodów elektrycznych. Celem współdziałania obu firm jest poprawa wydajności floty pojazdów elektrycznych.

Firmy będą wspólnie wykorzystywać możliwości integracji wzajemnie uzupełniających się rozwiązań w zakresie mobilności, w tym inteligentnego systemu monitorowania opon i pakietu rozwiązań proaktywnych Goodyear oraz zaawansowanego oprogramowania platformy usługowej UFODRIVE eMobility.

Goodyear i UFODRIVE będą także prowadzić badania mające na celu optymalizację użytkowania i serwisowania pojazdów, aby zmaksymalizować zużycie energii i zmniejszyć koszty wymiany opon oraz zminimalizować emisję dwutlenku węgla przez floty.

„Współpraca z UFODRIVE to dla nas wyjątkowa okazja do rozszerzenia naszych udanych rozwiązań Goodyear Total Mobility dla flot pojazdów użytkowych i autobusów na szybko rozwijającą się branżę flot pasażerskich z napędem elektrycznym” – powiedział Hakan Bayman, prezes biznesu opon osobowych Goodyear w Europie. „Przewidujemy, że w najbliższych latach popyt na usługi współdzielonej mobilności będzie nadal rósł, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania bezkontaktowe”.

Goodyear Total Mobility to kompleksowa oferta dla flot, wprowadzona na rynek w 2019 r., która łączy w sobie opony klasy premium oraz pakiet rozwiązań do monitorowania i analizy predykcyjnej oparty na danych, aby dostarczać operatorom flot informacji o parametrach opon w czasie rzeczywistym, w tym o ciśnieniu i temperaturze.

Firma UFODRIVE opracowała i sprawdziła swoją platformę eMobility, dostarczając zdecydowanie lepsze doświadczenia w zakresie wynajmu samochodów, w ośmiu krajach i 17 lokalizacjach w całej Europie, w ciągu niespełna dwóch lat.

„Współpraca z czołową firmą z branży mobilnej, jaką jest Goodyear, pozwala UFODRIVE realizować i rozwijać misję polegającą na zapewnieniu bezproblemowego przejścia współdzielonych flot na mobilność elektryczną" - powiedział Aidan McClean, dyrektor generalny UFODRIVE. „Rewolucja elektryczna nabiera tempa i cieszymy się, że możemy współpracować z Goodyearem w celu wprowadzenia unikalnych funkcji SaaS, takich jak maksymalizacja wykorzystania floty, oszczędność energii i optymalizacja tras elektrycznych dla właścicieli flot”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.