Goodyear współpracuje z pionierem mobilności, firmą UFODRIVE

Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear ogłosił nawiązanie strategicznej współpracy z firmą UFODRIVE, w pełni cyfrową wypożyczalnią samochodów elektrycznych. Celem współdziałania obu firm jest poprawa wydajności floty pojazdów elektrycznych.
Firmy będą wspólnie wykorzystywać możliwości integracji wzajemnie uzupełniających się rozwiązań w zakresie mobilności, w tym inteligentnego systemu monitorowania opon i pakietu rozwiązań proaktywnych Goodyear oraz zaawansowanego oprogramowania platformy usługowej UFODRIVE eMobility.
Goodyear i UFODRIVE będą także prowadzić badania mające na celu optymalizację użytkowania i serwisowania pojazdów, aby zmaksymalizować zużycie energii i zmniejszyć koszty wymiany opon oraz zminimalizować emisję dwutlenku węgla przez floty.
„Współpraca z UFODRIVE to dla nas wyjątkowa okazja do rozszerzenia naszych udanych rozwiązań Goodyear Total Mobility dla flot pojazdów użytkowych i autobusów na szybko rozwijającą się branżę flot pasażerskich z napędem elektrycznym” – powiedział Hakan Bayman, prezes biznesu opon osobowych Goodyear w Europie. „Przewidujemy, że w najbliższych latach popyt na usługi współdzielonej mobilności będzie nadal rósł, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania bezkontaktowe”.
Goodyear Total Mobility to kompleksowa oferta dla flot, wprowadzona na rynek w 2019 r., która łączy w sobie opony klasy premium oraz pakiet rozwiązań do monitorowania i analizy predykcyjnej oparty na danych, aby dostarczać operatorom flot informacji o parametrach opon w czasie rzeczywistym, w tym o ciśnieniu i temperaturze.
Firma UFODRIVE opracowała i sprawdziła swoją platformę eMobility, dostarczając zdecydowanie lepsze doświadczenia w zakresie wynajmu samochodów, w ośmiu krajach i 17 lokalizacjach w całej Europie, w ciągu niespełna dwóch lat.
„Współpraca z czołową firmą z branży mobilnej, jaką jest Goodyear, pozwala UFODRIVE realizować i rozwijać misję polegającą na zapewnieniu bezproblemowego przejścia współdzielonych flot na mobilność elektryczną" - powiedział Aidan McClean, dyrektor generalny UFODRIVE. „Rewolucja elektryczna nabiera tempa i cieszymy się, że możemy współpracować z Goodyearem w celu wprowadzenia unikalnych funkcji SaaS, takich jak maksymalizacja wykorzystania floty, oszczędność energii i optymalizacja tras elektrycznych dla właścicieli flot”.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.