Komunikaty PR

Goodyear współpracuje z pionierem mobilności, firmą UFODRIVE

2021-04-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.24 MB )

Goodyear ogłosił nawiązanie strategicznej współpracy z firmą UFODRIVE, w pełni cyfrową wypożyczalnią samochodów elektrycznych. Celem współdziałania obu firm jest poprawa wydajności floty pojazdów elektrycznych.

Firmy będą wspólnie wykorzystywać możliwości integracji wzajemnie uzupełniających się rozwiązań w zakresie mobilności, w tym inteligentnego systemu monitorowania opon i pakietu rozwiązań proaktywnych Goodyear oraz zaawansowanego oprogramowania platformy usługowej UFODRIVE eMobility.

Goodyear i UFODRIVE będą także prowadzić badania mające na celu optymalizację użytkowania i serwisowania pojazdów, aby zmaksymalizować zużycie energii i zmniejszyć koszty wymiany opon oraz zminimalizować emisję dwutlenku węgla przez floty.

„Współpraca z UFODRIVE to dla nas wyjątkowa okazja do rozszerzenia naszych udanych rozwiązań Goodyear Total Mobility dla flot pojazdów użytkowych i autobusów na szybko rozwijającą się branżę flot pasażerskich z napędem elektrycznym” – powiedział Hakan Bayman, prezes biznesu opon osobowych Goodyear w Europie. „Przewidujemy, że w najbliższych latach popyt na usługi współdzielonej mobilności będzie nadal rósł, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania bezkontaktowe”.

Goodyear Total Mobility to kompleksowa oferta dla flot, wprowadzona na rynek w 2019 r., która łączy w sobie opony klasy premium oraz pakiet rozwiązań do monitorowania i analizy predykcyjnej oparty na danych, aby dostarczać operatorom flot informacji o parametrach opon w czasie rzeczywistym, w tym o ciśnieniu i temperaturze.

Firma UFODRIVE opracowała i sprawdziła swoją platformę eMobility, dostarczając zdecydowanie lepsze doświadczenia w zakresie wynajmu samochodów, w ośmiu krajach i 17 lokalizacjach w całej Europie, w ciągu niespełna dwóch lat.

„Współpraca z czołową firmą z branży mobilnej, jaką jest Goodyear, pozwala UFODRIVE realizować i rozwijać misję polegającą na zapewnieniu bezproblemowego przejścia współdzielonych flot na mobilność elektryczną" - powiedział Aidan McClean, dyrektor generalny UFODRIVE. „Rewolucja elektryczna nabiera tempa i cieszymy się, że możemy współpracować z Goodyearem w celu wprowadzenia unikalnych funkcji SaaS, takich jak maksymalizacja wykorzystania floty, oszczędność energii i optymalizacja tras elektrycznych dla właścicieli flot”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.