Komunikaty PR

Goodyear zaprojektował wytrzymałą oponę koncepcyjną dla Toyoty Aygo X prologue

2021-03-23  |  09:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Toyota zaprezentowała swój najnowszy pojazd koncepcyjny, Aygo X prologue, na oponach Goodyear z indywidualnie przygotowanymi, laserowo rzeźbionymi ścianami bocznymi. Ten mały crossover jest odzwierciedleniem wizji Toyoty dotyczącej przyszłości segmentu A w nadchodzących latach i jest najnowszym z serii wspólnych projektów Toyoty i Goodyeara w zakresie nowatorskich koncepcji, których początki sięgają 2003 roku.

Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear w regionie EMEA, powiedział: „Goodyear jest dumny z kooperacji z pionierami, którzy kształtują przyszłość mobilności. Współpracujemy z Toyotą od około 18 lat przy projektach samochodów koncepcyjnych i cieszymy się, że możemy dostarczyć kolejną oponę szytą na miarę, która wesprze ich wizję przyszłości segmentu A.”

Crossovery stanowią coraz większą część europejskiego rynku samochodowego. Pojazdy te mają na celu uchwycenie tego, co najlepsze z obu światów, zapewniając zwinność i wszechstronność małych samochodów, ale oferując jednocześnie przestrzeń, komfort i wytrzymałość charakterystyczną dla większych pojazdów typu SUV.

Toyota Aygo X prologue jest doskonałą ilustracją tego trendu, wnosząc śmiałą wizję segmentu A. Odważny, przykuwający uwagę design Aygo X prologue to połączenie zabawy i ostrości. Wyraża postawę dzięki mocnej sylwetce i zwiększonemu prześwitowi w każdych warunkach drogowych.

Jedną z głównych cech konstrukcyjnych Aygo X prologue jest motyw sześciokąta, który nadaje nowy wyraz światłom przeciwmgielnym, dolnemu grillowi i tylnym lampom. Współpracując ściśle z projektantami Toyoty, Goodyear wprowadził ten styl również we wzorze bieżnika i ścianach bocznych opon, ale one wnoszą do Aygo X prologue znacznie więcej niż tylko efektowny wygląd.

Vrijsen dodał: „Na potrzeby modelu Aygo X prologue, Goodyear opracował specjalny laserowo rzeźbiony wzór ściany bocznej opony. W efekcie powstało ogumienie o mocnym wyglądzie i równie wytrzymałych osiągach, które pasuje do stylistyki i funkcjonalności tego nowatorskiego modelu Toyoty.”

Dzięki innowacyjnym sześciokątnym lamelom i laserowo rzeźbionej ścianie bocznej, która odzwierciedla sześciokątne DNA pojazdu, opona ma wygląd klasy premium i zapewnia spójność stylistyczną Aygo X prologue.

Lance Scott, dyrektor ds. projektowania w Toyota Europe Design Development, dodał: „Podobnie jak w poprzednich latach, mieliśmy przyjemność współpracować z zespołem projektowym Goodyear przy tworzeniu opon do naszego najnowszego samochodu koncepcyjnego. Dynamiczny wzór bieżnika i zaawansowane technologicznie detale ściany bocznej naprawdę oddają ducha Aygo X prologue, podkreślając postawę i dynamiczny ruch do przodu, jaki chcieliśmy uzyskać w tym projekcie.”

Model Aygo X prologue został stworzony w ED2, europejskiej siedzibie projektantów Toyoty. Z kolei projekt opony był specjalnym przedsięwzięciem opracowanym przez własne Studio Zaawansowanego Projektowania Goodyear.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.