Goodyear zaprojektował wytrzymałą oponę koncepcyjną dla Toyoty Aygo X prologue
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Toyota zaprezentowała swój najnowszy pojazd koncepcyjny, Aygo X prologue, na oponach Goodyear z indywidualnie przygotowanymi, laserowo rzeźbionymi ścianami bocznymi. Ten mały crossover jest odzwierciedleniem wizji Toyoty dotyczącej przyszłości segmentu A w nadchodzących latach i jest najnowszym z serii wspólnych projektów Toyoty i Goodyeara w zakresie nowatorskich koncepcji, których początki sięgają 2003 roku.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear w regionie EMEA, powiedział: „Goodyear jest dumny z kooperacji z pionierami, którzy kształtują przyszłość mobilności. Współpracujemy z Toyotą od około 18 lat przy projektach samochodów koncepcyjnych i cieszymy się, że możemy dostarczyć kolejną oponę szytą na miarę, która wesprze ich wizję przyszłości segmentu A.”
Crossovery stanowią coraz większą część europejskiego rynku samochodowego. Pojazdy te mają na celu uchwycenie tego, co najlepsze z obu światów, zapewniając zwinność i wszechstronność małych samochodów, ale oferując jednocześnie przestrzeń, komfort i wytrzymałość charakterystyczną dla większych pojazdów typu SUV.
Toyota Aygo X prologue jest doskonałą ilustracją tego trendu, wnosząc śmiałą wizję segmentu A. Odważny, przykuwający uwagę design Aygo X prologue to połączenie zabawy i ostrości. Wyraża postawę dzięki mocnej sylwetce i zwiększonemu prześwitowi w każdych warunkach drogowych.
Jedną z głównych cech konstrukcyjnych Aygo X prologue jest motyw sześciokąta, który nadaje nowy wyraz światłom przeciwmgielnym, dolnemu grillowi i tylnym lampom. Współpracując ściśle z projektantami Toyoty, Goodyear wprowadził ten styl również we wzorze bieżnika i ścianach bocznych opon, ale one wnoszą do Aygo X prologue znacznie więcej niż tylko efektowny wygląd.
Vrijsen dodał: „Na potrzeby modelu Aygo X prologue, Goodyear opracował specjalny laserowo rzeźbiony wzór ściany bocznej opony. W efekcie powstało ogumienie o mocnym wyglądzie i równie wytrzymałych osiągach, które pasuje do stylistyki i funkcjonalności tego nowatorskiego modelu Toyoty.”
Dzięki innowacyjnym sześciokątnym lamelom i laserowo rzeźbionej ścianie bocznej, która odzwierciedla sześciokątne DNA pojazdu, opona ma wygląd klasy premium i zapewnia spójność stylistyczną Aygo X prologue.
Lance Scott, dyrektor ds. projektowania w Toyota Europe Design Development, dodał: „Podobnie jak w poprzednich latach, mieliśmy przyjemność współpracować z zespołem projektowym Goodyear przy tworzeniu opon do naszego najnowszego samochodu koncepcyjnego. Dynamiczny wzór bieżnika i zaawansowane technologicznie detale ściany bocznej naprawdę oddają ducha Aygo X prologue, podkreślając postawę i dynamiczny ruch do przodu, jaki chcieliśmy uzyskać w tym projekcie.”
Model Aygo X prologue został stworzony w ED2, europejskiej siedzibie projektantów Toyoty. Z kolei projekt opony był specjalnym przedsięwzięciem opracowanym przez własne Studio Zaawansowanego Projektowania Goodyear.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.