Komunikaty PR

Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi lokalizacjami

2023-09-20  |  13:07
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

BMW Inchcape rozwija w Polsce innowacyjny koncept punktów przyjęć serwisowych, poszerzając dostępność swoich usług. Pierwszy punkt już działa w Varso Place, przy ul. Chmielnej w Warszawie. Od teraz wystarczy, że klienci BMW Inchcape pozostawią samochód na wskazanym miejscu parkingowym, umieszczając kluczyk w skrytce - kluczykomacie, a auto zostanie odebrane i przekazane do punktu serwisowego BMW Inchcape. Co więcej, klienci każdorazowo otrzymają film z naprawy samochodu. To rozwiązanie wpisujące się w trendy elastyczności i niezależności, które coraz mocniej cenią sobie konsumenci.  

Zdalny serwis samochodowy? To możliwe!

Klienci coraz bardziej przyzwyczajeni są do nowoczesnych rozwiązań usprawniających ich życie, które znaleźć można w innych branżach. Takie trendy jak "click and collect", zamawianie zakupów, czy też jedzenia bez wychodzenia z domu za pomocą prostych aplikacji, stały się już standardem. Teraz oczekują oni podobnej wygody i komfortu także w przypadku usług serwisowych. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie niezależność, elastyczność i poszukują rozwiązań oszczędzających ich czas, BMW Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi salonami.

Pierwszą lokalizacją jest Varso Place w Warszawie przy ul. Chmielnej 69/73 – jeden z trzech budynków Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej. Aby skorzystać z usługi punktu serwisowego wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

1.  Zostawić auto na wyznaczonym  bezpłatnym miejscu parkingowym na terenie Varso Place.

2. Pozostawić kluczyk do auta w skrytce, tzw. kluczykomacie, dostępnym nie tylko dla pracowników Varso, ale wszystkich osób, które będą chciały skorzystać z usługi.

3. Czekać na wiadomość z serwisu Inchcape na temat planowanego przebiegu prac serwisowych i z wyznaczonym terminem odbioru auta po wykonaniu usługi serwisowej.

Dla konsumentów nadrzędną wartość stanowią dziś niezależność i elastyczność. Podobnie sytuacja wygląda w branży motoryzacyjnej. Klienci, niezależnie od swojego wieku, coraz częściej oczekują usług serwisowych dostępnych w bardziej wygodny sposób, dlatego ważne jest, aby dostosowywać się do tych oczekiwań. Istotne znaczenie ma więc wdrażanie innowacji przygotowanych w myśl idei convenience, które są z powodzeniem realizowane w innych branżach. Przykładem takiego rozwiązania jest właśnie kluczykomat, który podobnie jak online check in przed wylotem, pozwala na pełną wygodę i niezależność. Dane wskazują, że coraz większa liczba klientów serwisu Inchcape korzysta z rozwiązania oddawania i odbioru samochodu za pośrednictwem kluczykomatu – obecnie jest to już ponad 40%. Dane świadczą o tym, że to unikatowe rozwiązanie wpisuje się w potrzeby konsumentów z różnych segmentów rynkowych, dla których wspólnym mianownikiem jest potrzeba elastycznego zarządzania czasem. Dlatego pozostawianie lub odbiór samochodu w Varso będą możliwe przez całą dobę i dzięki temu klienci nie będą musieli dostosowywać się do godzin pracy serwisu.

Kluczykomat to również niezwykle wygodna alternatywa dla pracowników budynku Varso Place – aż 10 tys. osób może w dowolnym momencie wygodnie przekazać auto do serwisu.

- To działanie w pełni zgodne z naszą strategią rozwoju obszaru aftersales. Stawiamy klienta i jego potrzeby w centrum uwagi i naszych działań. Oferujemy mu komfort i to, co dziś dla niego najważniejsze: oszczędność czasu. Jednak nie tylko reagujemy, ale też kreujemy. Rozwijamy usługi odpowiadające oczekiwaniom coraz młodszych klientów, którzy kierując się przyzwyczajeniami z innych branż i segmentów runku, coraz rzadziej chcą osobiście przyjeżdżać do serwisów. Dlatego w Inchcape niemal każda usługa odbywa się całkowicie zdalnie i wygodnie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie do nas. Chcemy rozwijać nasz nowy projekt, dlatego weryfikujemy i analizujemy kolejne możliwe lokalizacje. Pracujemy też nad innymi rozwiązaniami mającymi na celu podniesienie poziomu wygody naszych klientów – komentuje Wojciech Dopierala, Country Marketing Manager Inchcape Polska.

Zdalna naprawa, zdalny kontakt

Inchcape dostosowuje się do rynkowych trendów stawiając na jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie.

Zanim serwis rozpocznie prace, klient otrzyma materiał video prezentujący rzeczywisty stan techniczny samochodu oraz usługi konieczne do wykonania, aby pojazd był bezpieczny a komfort jazdy wysoki. Kolejnym krokiem jest akceptacja kosztorysu proponowanych usług serwisowych. Po wykonaniu niezbędnych napraw auto wróci na parking w Varso Place, skąd będzie mógł odebrać je klient.


Kontakt dla mediów:

Aleksandra Pragnący

Marketing and PR Projects Manager

mobile: +48 502 123 112

aleksandra.pragnacy@bmw-imp.pl


Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w ponad 30 krajach na 5. kontynentach.

W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł najbardziej innowacyjnego autoryzowanego serwisu BMW w 2022 roku czy wyróżnienia dealer BMW roku afetrsales.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.