Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi lokalizacjami

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
BMW Inchcape rozwija w Polsce innowacyjny koncept punktów przyjęć serwisowych, poszerzając dostępność swoich usług. Pierwszy punkt już działa w Varso Place, przy ul. Chmielnej w Warszawie. Od teraz wystarczy, że klienci BMW Inchcape pozostawią samochód na wskazanym miejscu parkingowym, umieszczając kluczyk w skrytce - kluczykomacie, a auto zostanie odebrane i przekazane do punktu serwisowego BMW Inchcape. Co więcej, klienci każdorazowo otrzymają film z naprawy samochodu. To rozwiązanie wpisujące się w trendy elastyczności i niezależności, które coraz mocniej cenią sobie konsumenci.
Zdalny serwis samochodowy? To możliwe!
Klienci coraz bardziej przyzwyczajeni są do nowoczesnych rozwiązań usprawniających ich życie, które znaleźć można w innych branżach. Takie trendy jak "click and collect", zamawianie zakupów, czy też jedzenia bez wychodzenia z domu za pomocą prostych aplikacji, stały się już standardem. Teraz oczekują oni podobnej wygody i komfortu także w przypadku usług serwisowych. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie niezależność, elastyczność i poszukują rozwiązań oszczędzających ich czas, BMW Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi salonami.
Pierwszą lokalizacją jest Varso Place w Warszawie przy ul. Chmielnej 69/73 – jeden z trzech budynków Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej. Aby skorzystać z usługi punktu serwisowego wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
1. Zostawić auto na wyznaczonym bezpłatnym miejscu parkingowym na terenie Varso Place.
2. Pozostawić kluczyk do auta w skrytce, tzw. kluczykomacie, dostępnym nie tylko dla pracowników Varso, ale wszystkich osób, które będą chciały skorzystać z usługi.
3. Czekać na wiadomość z serwisu Inchcape na temat planowanego przebiegu prac serwisowych i z wyznaczonym terminem odbioru auta po wykonaniu usługi serwisowej.
Dla konsumentów nadrzędną wartość stanowią dziś niezależność i elastyczność. Podobnie sytuacja wygląda w branży motoryzacyjnej. Klienci, niezależnie od swojego wieku, coraz częściej oczekują usług serwisowych dostępnych w bardziej wygodny sposób, dlatego ważne jest, aby dostosowywać się do tych oczekiwań. Istotne znaczenie ma więc wdrażanie innowacji przygotowanych w myśl idei convenience, które są z powodzeniem realizowane w innych branżach. Przykładem takiego rozwiązania jest właśnie kluczykomat, który podobnie jak online check in przed wylotem, pozwala na pełną wygodę i niezależność. Dane wskazują, że coraz większa liczba klientów serwisu Inchcape korzysta z rozwiązania oddawania i odbioru samochodu za pośrednictwem kluczykomatu – obecnie jest to już ponad 40%. Dane świadczą o tym, że to unikatowe rozwiązanie wpisuje się w potrzeby konsumentów z różnych segmentów rynkowych, dla których wspólnym mianownikiem jest potrzeba elastycznego zarządzania czasem. Dlatego pozostawianie lub odbiór samochodu w Varso będą możliwe przez całą dobę i dzięki temu klienci nie będą musieli dostosowywać się do godzin pracy serwisu.
Kluczykomat to również niezwykle wygodna alternatywa dla pracowników budynku Varso Place – aż 10 tys. osób może w dowolnym momencie wygodnie przekazać auto do serwisu.
- To działanie w pełni zgodne z naszą strategią rozwoju obszaru aftersales. Stawiamy klienta i jego potrzeby w centrum uwagi i naszych działań. Oferujemy mu komfort i to, co dziś dla niego najważniejsze: oszczędność czasu. Jednak nie tylko reagujemy, ale też kreujemy. Rozwijamy usługi odpowiadające oczekiwaniom coraz młodszych klientów, którzy kierując się przyzwyczajeniami z innych branż i segmentów runku, coraz rzadziej chcą osobiście przyjeżdżać do serwisów. Dlatego w Inchcape niemal każda usługa odbywa się całkowicie zdalnie i wygodnie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie do nas. Chcemy rozwijać nasz nowy projekt, dlatego weryfikujemy i analizujemy kolejne możliwe lokalizacje. Pracujemy też nad innymi rozwiązaniami mającymi na celu podniesienie poziomu wygody naszych klientów – komentuje Wojciech Dopierala, Country Marketing Manager Inchcape Polska.
Zdalna naprawa, zdalny kontakt
Inchcape dostosowuje się do rynkowych trendów stawiając na jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie.
Zanim serwis rozpocznie prace, klient otrzyma materiał video prezentujący rzeczywisty stan techniczny samochodu oraz usługi konieczne do wykonania, aby pojazd był bezpieczny a komfort jazdy wysoki. Kolejnym krokiem jest akceptacja kosztorysu proponowanych usług serwisowych. Po wykonaniu niezbędnych napraw auto wróci na parking w Varso Place, skąd będzie mógł odebrać je klient.
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Pragnący
Marketing and PR Projects Manager
mobile: +48 502 123 112
aleksandra.pragnacy@bmw-imp.pl
Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w ponad 30 krajach na 5. kontynentach.
W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.
W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł najbardziej innowacyjnego autoryzowanego serwisu BMW w 2022 roku czy wyróżnienia dealer BMW roku afetrsales.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.