Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi lokalizacjami

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
BMW Inchcape rozwija w Polsce innowacyjny koncept punktów przyjęć serwisowych, poszerzając dostępność swoich usług. Pierwszy punkt już działa w Varso Place, przy ul. Chmielnej w Warszawie. Od teraz wystarczy, że klienci BMW Inchcape pozostawią samochód na wskazanym miejscu parkingowym, umieszczając kluczyk w skrytce - kluczykomacie, a auto zostanie odebrane i przekazane do punktu serwisowego BMW Inchcape. Co więcej, klienci każdorazowo otrzymają film z naprawy samochodu. To rozwiązanie wpisujące się w trendy elastyczności i niezależności, które coraz mocniej cenią sobie konsumenci.
Zdalny serwis samochodowy? To możliwe!
Klienci coraz bardziej przyzwyczajeni są do nowoczesnych rozwiązań usprawniających ich życie, które znaleźć można w innych branżach. Takie trendy jak "click and collect", zamawianie zakupów, czy też jedzenia bez wychodzenia z domu za pomocą prostych aplikacji, stały się już standardem. Teraz oczekują oni podobnej wygody i komfortu także w przypadku usług serwisowych. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie niezależność, elastyczność i poszukują rozwiązań oszczędzających ich czas, BMW Inchcape rozwija nową sieć przyjęć serwisowych poza swoimi salonami.
Pierwszą lokalizacją jest Varso Place w Warszawie przy ul. Chmielnej 69/73 – jeden z trzech budynków Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej. Aby skorzystać z usługi punktu serwisowego wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
1. Zostawić auto na wyznaczonym bezpłatnym miejscu parkingowym na terenie Varso Place.
2. Pozostawić kluczyk do auta w skrytce, tzw. kluczykomacie, dostępnym nie tylko dla pracowników Varso, ale wszystkich osób, które będą chciały skorzystać z usługi.
3. Czekać na wiadomość z serwisu Inchcape na temat planowanego przebiegu prac serwisowych i z wyznaczonym terminem odbioru auta po wykonaniu usługi serwisowej.
Dla konsumentów nadrzędną wartość stanowią dziś niezależność i elastyczność. Podobnie sytuacja wygląda w branży motoryzacyjnej. Klienci, niezależnie od swojego wieku, coraz częściej oczekują usług serwisowych dostępnych w bardziej wygodny sposób, dlatego ważne jest, aby dostosowywać się do tych oczekiwań. Istotne znaczenie ma więc wdrażanie innowacji przygotowanych w myśl idei convenience, które są z powodzeniem realizowane w innych branżach. Przykładem takiego rozwiązania jest właśnie kluczykomat, który podobnie jak online check in przed wylotem, pozwala na pełną wygodę i niezależność. Dane wskazują, że coraz większa liczba klientów serwisu Inchcape korzysta z rozwiązania oddawania i odbioru samochodu za pośrednictwem kluczykomatu – obecnie jest to już ponad 40%. Dane świadczą o tym, że to unikatowe rozwiązanie wpisuje się w potrzeby konsumentów z różnych segmentów rynkowych, dla których wspólnym mianownikiem jest potrzeba elastycznego zarządzania czasem. Dlatego pozostawianie lub odbiór samochodu w Varso będą możliwe przez całą dobę i dzięki temu klienci nie będą musieli dostosowywać się do godzin pracy serwisu.
Kluczykomat to również niezwykle wygodna alternatywa dla pracowników budynku Varso Place – aż 10 tys. osób może w dowolnym momencie wygodnie przekazać auto do serwisu.
- To działanie w pełni zgodne z naszą strategią rozwoju obszaru aftersales. Stawiamy klienta i jego potrzeby w centrum uwagi i naszych działań. Oferujemy mu komfort i to, co dziś dla niego najważniejsze: oszczędność czasu. Jednak nie tylko reagujemy, ale też kreujemy. Rozwijamy usługi odpowiadające oczekiwaniom coraz młodszych klientów, którzy kierując się przyzwyczajeniami z innych branż i segmentów runku, coraz rzadziej chcą osobiście przyjeżdżać do serwisów. Dlatego w Inchcape niemal każda usługa odbywa się całkowicie zdalnie i wygodnie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie do nas. Chcemy rozwijać nasz nowy projekt, dlatego weryfikujemy i analizujemy kolejne możliwe lokalizacje. Pracujemy też nad innymi rozwiązaniami mającymi na celu podniesienie poziomu wygody naszych klientów – komentuje Wojciech Dopierala, Country Marketing Manager Inchcape Polska.
Zdalna naprawa, zdalny kontakt
Inchcape dostosowuje się do rynkowych trendów stawiając na jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie.
Zanim serwis rozpocznie prace, klient otrzyma materiał video prezentujący rzeczywisty stan techniczny samochodu oraz usługi konieczne do wykonania, aby pojazd był bezpieczny a komfort jazdy wysoki. Kolejnym krokiem jest akceptacja kosztorysu proponowanych usług serwisowych. Po wykonaniu niezbędnych napraw auto wróci na parking w Varso Place, skąd będzie mógł odebrać je klient.
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Pragnący
Marketing and PR Projects Manager
mobile: +48 502 123 112
aleksandra.pragnacy@bmw-imp.pl
Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w ponad 30 krajach na 5. kontynentach.
W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.
W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł najbardziej innowacyjnego autoryzowanego serwisu BMW w 2022 roku czy wyróżnienia dealer BMW roku afetrsales.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.