Komunikaty PR

Integracja aplikacji Goodyear DriverHub z Mercedes-Benz Truck App Portal

2023-10-04  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear zintegrował swoją aplikację mobilną DriverHub z portalem Mercedes-Benz Truck App, dzięki czemu kierowcy i floty korzystający z samochodów ciężarowych Mercedes-Benz uzyskają dostęp do danych o stanie opon w pojeździe w czasie rzeczywistym. Ta wiedza pozwoli zwiększyć wydajność operacyjną i konkurencyjność flot poprzez optymalizację prac konserwacyjnych, a także pomoże w realizacji celów zrównoważonego rozwoju.

Aplikacja Goodyear DriverHub została zaprojektowana tak, aby w jednym miejscu zapewnić kierowcom i operatorom flot dostęp do dokładnych danych o stanie opon w czasie rzeczywistym. Dane są zbierane przez inne systemy Goodyear, w tym m.in. Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint i Goodyear DrivePoint. Posiadanie kompletnych danych pozwala lepiej planować prace konserwacyjne oraz wymianę opon.

W przypadku wykrycia anomalii w odczytach poziomów ciśnienia i temperatury w oponach, kierowcy otrzymają natychmiastowe alerty i powiadomienia z precyzyjnymi informacjami na temat uszkodzonej opony oraz stopnia pilności naprawy. Technologia predykcyjna Goodyear jest na tyle precyzyjna, że nie tylko wykrywa, ale i rozróżnia szybkie i powolne ubytki ciśnienia, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa na drodze. Proaktywne powiadomienia pozwalają kierowcom na podjęcie natychmiastowych i odpowiednich działań, co pomaga zmniejszyć prawdopodobieństwo incydentów związanych z oponami.

„Goodyear jest dumny z roli lidera w opracowywaniu rozwiązań do kontroli opon, czego dowodem jest integracja aplikacji Goodyear DriverHub z portalem Mercedes-Benz Truck App Portal” - powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Goodyear ds. rozwiązań proaktywnych i flot w Europie. „To przykład naszego zaangażowania w zwiększanie wydajności, konkurencyjności i zrównoważonego rozwoju w branży transportu drogowego. Płynnie integrując nasze dane dotyczące opon z portalem aplikacji Mercedes-Benz Truck, umożliwiamy kierowcom i operatorom flot podejmowanie świadomych decyzji, które wspierają optymalizację działalności ich flot i przyczyniają się do bardziej zrównoważonej przyszłości”.

„Cieszymy się, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z Goodyear w zakresie rozwoju aplikacji Goodyear DriverHub na Mercedes-Benz Truck App Portal. Wspólnie rewolucjonizujemy sposób, w jaki kierowcy ciężarówek doświadczają jazdy, łącząc najnowocześniejsze technologie i innowacje, aby zapewnić wszystkim bezpieczniejsze i bardziej wydajne podróże,” dodał Antonio Argentieri, menedżer produktu ds. łączności, Mercedes-Benz Trucks UK.

Więcej informacji o portalu aplikacji Mercedes-Benz Truck dostępnych jest na stronie:

https://www.mercedes-benz-trucks.com/en_GB/buy/connectivity/truck-app-portal.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.