Jak sprawdzić historię pojazdu przed zakupem?
Kupno samochodu używanego to ważna inwestycja i często decyzja, która ma wpływ na nasze codzienne życie i budżet. Aby uniknąć potencjalnych problemów i niespodzianek, warto dowiedzieć się jak najwięcej o historii pojazdu przed jego zakupem. Gdzie uzyskać wiarygodne informacje?
Eksperci z portalu bidcar.pl przekonują, że kluczem do udanego zakupu jest korzystanie z profesjonalnych raportów dotyczących historii pojazdów. Dostęp do dokładnych i rzetelnych informacji na temat historii danego samochodu jest nieoceniony, pomagając uniknąć ukrytych wad i problemów, które mogą wyjść na jaw dopiero po zakupie.
„Raporty pojazdowe to narzędzie, które może oszczędzić potencjalnym nabywcom wiele kłopotów i kosztów. Dzięki nim można poznać historię techniczną i prawno-administracyjną pojazdu, sprawdzić czy auto nie jest skradzione, czy nie ma na nim obciążenia komunikacyjnego czy też nie uczestniczyło w wypadkach.”, mówi Łucja Kałos z bidcar.pl.
5 kluczowych faktów z raportu
W raporcie znajdziesz szczegółowy raport, zawierający informacje na temat:
- Historii technicznej pojazdu, w tym przeglądów i napraw
- Danych prawno-administracyjnych, takich jak ważność ubezpieczenia i przeglądów technicznych
- Historii własności oraz ewentualnych zmian w rejestracji pojazdu
- Potwierdzenia czy pojazd nie figuruje jako skradziony
- Informacji na temat wypadków, kolizji czy uszkodzeń
Dostęp do takich informacji pozwala nabywcy dokładnie ocenić stan pojazdu i daje pewność i poczucie bezpieczeństwa.
Zakup samochodu to często jedna z ważniejszych inwestycji w życiu, dlatego warto się do niej dobrze przygotować. Raport pojazdowy to narzędzie, które pomaga w podjęciu świadomej decyzji i zminimalizowaniu ryzyka. Warto z niego skorzystać przed finalizacją zakupu.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.