Komunikaty PR

Jakub Jaczewski nowym szefem ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych Mazd

2021-10-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania JJ_MMP ( 0.35 MB )

Jakub Jaczewski dołącza od początku października do zespołu działu handlowego Mazda Motor Poland i obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych.

Jakub Jaczewski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Transportu. Od początku swojej kariery związany jest mocno z branżą motoryzacyjną. Swoją pracę zawodową rozpoczynał 15 lat temu w zespole sprzedaży firmy Carsed i zajmował się obsługą klientów flotowych. Następnie, w latach 2013 – 2016, realizował politykę flotową Hyundai Motor Poland, a potem od 2016 do 2018 roku był odpowiedzialny za obsługę klientów flotowych marki Opel w General Motors Poland.

Ostatnie dwa lata, do września bieżącego roku, Jakub Jaczewski odpowiadał za obsługę handlową i flotową marek Opel, Peugeot, Citroën i DS w polskim przedstawicielstwie Stellantis na stanowisku Head of Key Account / Rental / CFM. Zarządzał sprzedażą korporacyjną, sprzedażą do firm wynajmu krótkoterminowego oraz współpracą z firmami wynajmu długoterminowego.

W strukturach Mazda Motor Poland Jakub Jaczewski obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych w zespole Działu Sprzedaży. Do jego zadań będzie należeć obsługa klientów biznesowych oraz ścisła współpraca z przedstawicielami działów sprzedaży flotowej oraz sprzedaży samochodów używanych w sieci dealerskiej. „Moim celem jest umocnienie marki Mazda na rynku flotowym, rozwój programu samochodów używanych oraz wsparcie sieci dealerskiej w celu zapewnienia naszym klientom kompleksowej oferty.” – zapowiada Jaczewski.

„Cieszymy się bardzo, że tak doświadczony manager zasila nasz zespół. Skupienie na sprzedaży flotowej i podniesienie poziomu innowacyjności w ramach obsługi klientów biznesowych jest jednym z podstawowych priorytetów rozwoju Mazdy w Polsce. Dzięki Jakubowi zamierzamy też mocniej wspierać naszych dealerów w rozwoju sprzedaży samochodów używanych, które mogą stać się istotnym filarem w ich działalności” – powiedział Piotr Nowak – Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland.

Jakub Jaczewski jest żonaty i ma dwoje dzieci, a wolne chwile spędza na podróżowaniu z rodziną oraz poszerzaniu swoich zainteresowań w dziedzinie budownictwa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.