Komunikaty PR

Jakub Jaczewski nowym szefem ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych Mazd

2021-10-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania JJ_MMP ( 0.35 MB )

Jakub Jaczewski dołącza od początku października do zespołu działu handlowego Mazda Motor Poland i obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych.

Jakub Jaczewski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Transportu. Od początku swojej kariery związany jest mocno z branżą motoryzacyjną. Swoją pracę zawodową rozpoczynał 15 lat temu w zespole sprzedaży firmy Carsed i zajmował się obsługą klientów flotowych. Następnie, w latach 2013 – 2016, realizował politykę flotową Hyundai Motor Poland, a potem od 2016 do 2018 roku był odpowiedzialny za obsługę klientów flotowych marki Opel w General Motors Poland.

Ostatnie dwa lata, do września bieżącego roku, Jakub Jaczewski odpowiadał za obsługę handlową i flotową marek Opel, Peugeot, Citroën i DS w polskim przedstawicielstwie Stellantis na stanowisku Head of Key Account / Rental / CFM. Zarządzał sprzedażą korporacyjną, sprzedażą do firm wynajmu krótkoterminowego oraz współpracą z firmami wynajmu długoterminowego.

W strukturach Mazda Motor Poland Jakub Jaczewski obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych w zespole Działu Sprzedaży. Do jego zadań będzie należeć obsługa klientów biznesowych oraz ścisła współpraca z przedstawicielami działów sprzedaży flotowej oraz sprzedaży samochodów używanych w sieci dealerskiej. „Moim celem jest umocnienie marki Mazda na rynku flotowym, rozwój programu samochodów używanych oraz wsparcie sieci dealerskiej w celu zapewnienia naszym klientom kompleksowej oferty.” – zapowiada Jaczewski.

„Cieszymy się bardzo, że tak doświadczony manager zasila nasz zespół. Skupienie na sprzedaży flotowej i podniesienie poziomu innowacyjności w ramach obsługi klientów biznesowych jest jednym z podstawowych priorytetów rozwoju Mazdy w Polsce. Dzięki Jakubowi zamierzamy też mocniej wspierać naszych dealerów w rozwoju sprzedaży samochodów używanych, które mogą stać się istotnym filarem w ich działalności” – powiedział Piotr Nowak – Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland.

Jakub Jaczewski jest żonaty i ma dwoje dzieci, a wolne chwile spędza na podróżowaniu z rodziną oraz poszerzaniu swoich zainteresowań w dziedzinie budownictwa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.