Komunikaty PR

Jakub Jaczewski nowym szefem ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych Mazd

2021-10-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania JJ_MMP ( 0.35 MB )

Jakub Jaczewski dołącza od początku października do zespołu działu handlowego Mazda Motor Poland i obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych.

Jakub Jaczewski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Transportu. Od początku swojej kariery związany jest mocno z branżą motoryzacyjną. Swoją pracę zawodową rozpoczynał 15 lat temu w zespole sprzedaży firmy Carsed i zajmował się obsługą klientów flotowych. Następnie, w latach 2013 – 2016, realizował politykę flotową Hyundai Motor Poland, a potem od 2016 do 2018 roku był odpowiedzialny za obsługę klientów flotowych marki Opel w General Motors Poland.

Ostatnie dwa lata, do września bieżącego roku, Jakub Jaczewski odpowiadał za obsługę handlową i flotową marek Opel, Peugeot, Citroën i DS w polskim przedstawicielstwie Stellantis na stanowisku Head of Key Account / Rental / CFM. Zarządzał sprzedażą korporacyjną, sprzedażą do firm wynajmu krótkoterminowego oraz współpracą z firmami wynajmu długoterminowego.

W strukturach Mazda Motor Poland Jakub Jaczewski obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych w zespole Działu Sprzedaży. Do jego zadań będzie należeć obsługa klientów biznesowych oraz ścisła współpraca z przedstawicielami działów sprzedaży flotowej oraz sprzedaży samochodów używanych w sieci dealerskiej. „Moim celem jest umocnienie marki Mazda na rynku flotowym, rozwój programu samochodów używanych oraz wsparcie sieci dealerskiej w celu zapewnienia naszym klientom kompleksowej oferty.” – zapowiada Jaczewski.

„Cieszymy się bardzo, że tak doświadczony manager zasila nasz zespół. Skupienie na sprzedaży flotowej i podniesienie poziomu innowacyjności w ramach obsługi klientów biznesowych jest jednym z podstawowych priorytetów rozwoju Mazdy w Polsce. Dzięki Jakubowi zamierzamy też mocniej wspierać naszych dealerów w rozwoju sprzedaży samochodów używanych, które mogą stać się istotnym filarem w ich działalności” – powiedział Piotr Nowak – Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland.

Jakub Jaczewski jest żonaty i ma dwoje dzieci, a wolne chwile spędza na podróżowaniu z rodziną oraz poszerzaniu swoich zainteresowań w dziedzinie budownictwa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia

Arval Service Lease Polska, lider polskiego rynku wynajmu pojazdów, kontynuuje współpracę z Hop.City, dostawcą rowerów i skuterów dla firm kurierskich. Arval
Motoryzacja Wynajem długoterminowy Arval dostępny w salonach Ford
2024-04-25 | 15:33

Wynajem długoterminowy Arval dostępny w salonach Ford

Klienci salonów Forda mogą korzystać z kolejnej opcji finansowania pojazdów tej marki – wynajmu długoterminowego z pełną obsługą. To efekt współpracy Ford Polska
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.