Komunikaty PR

Jakub Jaczewski nowym szefem ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych Mazd

2021-10-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania JJ_MMP ( 0.35 MB )

Jakub Jaczewski dołącza od początku października do zespołu działu handlowego Mazda Motor Poland i obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych.

Jakub Jaczewski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Transportu. Od początku swojej kariery związany jest mocno z branżą motoryzacyjną. Swoją pracę zawodową rozpoczynał 15 lat temu w zespole sprzedaży firmy Carsed i zajmował się obsługą klientów flotowych. Następnie, w latach 2013 – 2016, realizował politykę flotową Hyundai Motor Poland, a potem od 2016 do 2018 roku był odpowiedzialny za obsługę klientów flotowych marki Opel w General Motors Poland.

Ostatnie dwa lata, do września bieżącego roku, Jakub Jaczewski odpowiadał za obsługę handlową i flotową marek Opel, Peugeot, Citroën i DS w polskim przedstawicielstwie Stellantis na stanowisku Head of Key Account / Rental / CFM. Zarządzał sprzedażą korporacyjną, sprzedażą do firm wynajmu krótkoterminowego oraz współpracą z firmami wynajmu długoterminowego.

W strukturach Mazda Motor Poland Jakub Jaczewski obejmuje stanowisko Managera ds. Sprzedaży Flotowej i Samochodów Używanych w zespole Działu Sprzedaży. Do jego zadań będzie należeć obsługa klientów biznesowych oraz ścisła współpraca z przedstawicielami działów sprzedaży flotowej oraz sprzedaży samochodów używanych w sieci dealerskiej. „Moim celem jest umocnienie marki Mazda na rynku flotowym, rozwój programu samochodów używanych oraz wsparcie sieci dealerskiej w celu zapewnienia naszym klientom kompleksowej oferty.” – zapowiada Jaczewski.

„Cieszymy się bardzo, że tak doświadczony manager zasila nasz zespół. Skupienie na sprzedaży flotowej i podniesienie poziomu innowacyjności w ramach obsługi klientów biznesowych jest jednym z podstawowych priorytetów rozwoju Mazdy w Polsce. Dzięki Jakubowi zamierzamy też mocniej wspierać naszych dealerów w rozwoju sprzedaży samochodów używanych, które mogą stać się istotnym filarem w ich działalności” – powiedział Piotr Nowak – Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland.

Jakub Jaczewski jest żonaty i ma dwoje dzieci, a wolne chwile spędza na podróżowaniu z rodziną oraz poszerzaniu swoich zainteresowań w dziedzinie budownictwa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.