Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki
Lexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis Feefo – brytyjską platformę zbierającą niezależne recenzje rzeczywistych użytkowników. Konsumenci docenili zarówno jakość samochodów Lexusa, jak i obsługę klienta oferowaną przez japońską markę.
Wysokie oceny w dwóch kategoriach
Wyróżnienie przyznano na podstawie recenzji właścicieli Lexusów. Użytkownicy Feefo ocenili swoje samochody na podstawie wyposażenia, poziomu wykonania, stosunku jakości do ceny czy oszczędności paliwa. Recenzje dotyczyły również wrażeń związanych z obsługą klienta w czasie zakupu i serwisowania auta.
Lexus zdobył bardzo wysokie oceny ze średnią 4,8 na 5 gwiazdek w obu kategoriach. Największą liczbę 5-gwiazdkowych recenzji zebrał model NX – ponad 150. Lexus NX, tak samo jak mniejszy UX otrzymały średnią notę na poziomie 4,8 gwiazdki, a Lexus RX został oceniony na 4,9/5. Feefo zebrało w sumie około 700 recenzji pozytywnych dla Lexusa, w tym ponad 90 dotyczących bezpośrednio jego pracowników.
Początek roku z nagrodami
Rok 2021 dopiero się rozpoczął, a Lexus ma już na koncie kilka istotnych nagród. Japońska marka okazała się producentem najbardziej niezawodnych aut w słynnym amerykańskim rankingu U.S. Vehicle Dependability Study. To już 9. raz w ciągu ostatnich 10 lat, kiedy Lexus wygrywa w zestawieniu. W tej samej kategorii Producent z Kraju Kwitnącej Wiśni został również nagrodzony w ramach What Car? Awards. A Lexus LC Convertible otrzymał tytuł najlepszego kabrioletu 2021 roku zdaniem uznanego brytyjskiego portalu Carwow.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.