Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki
Lexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis Feefo – brytyjską platformę zbierającą niezależne recenzje rzeczywistych użytkowników. Konsumenci docenili zarówno jakość samochodów Lexusa, jak i obsługę klienta oferowaną przez japońską markę.
Wysokie oceny w dwóch kategoriach
Wyróżnienie przyznano na podstawie recenzji właścicieli Lexusów. Użytkownicy Feefo ocenili swoje samochody na podstawie wyposażenia, poziomu wykonania, stosunku jakości do ceny czy oszczędności paliwa. Recenzje dotyczyły również wrażeń związanych z obsługą klienta w czasie zakupu i serwisowania auta.
Lexus zdobył bardzo wysokie oceny ze średnią 4,8 na 5 gwiazdek w obu kategoriach. Największą liczbę 5-gwiazdkowych recenzji zebrał model NX – ponad 150. Lexus NX, tak samo jak mniejszy UX otrzymały średnią notę na poziomie 4,8 gwiazdki, a Lexus RX został oceniony na 4,9/5. Feefo zebrało w sumie około 700 recenzji pozytywnych dla Lexusa, w tym ponad 90 dotyczących bezpośrednio jego pracowników.
Początek roku z nagrodami
Rok 2021 dopiero się rozpoczął, a Lexus ma już na koncie kilka istotnych nagród. Japońska marka okazała się producentem najbardziej niezawodnych aut w słynnym amerykańskim rankingu U.S. Vehicle Dependability Study. To już 9. raz w ciągu ostatnich 10 lat, kiedy Lexus wygrywa w zestawieniu. W tej samej kategorii Producent z Kraju Kwitnącej Wiśni został również nagrodzony w ramach What Car? Awards. A Lexus LC Convertible otrzymał tytuł najlepszego kabrioletu 2021 roku zdaniem uznanego brytyjskiego portalu Carwow.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.