Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki
Lexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis Feefo – brytyjską platformę zbierającą niezależne recenzje rzeczywistych użytkowników. Konsumenci docenili zarówno jakość samochodów Lexusa, jak i obsługę klienta oferowaną przez japońską markę.
Wysokie oceny w dwóch kategoriach
Wyróżnienie przyznano na podstawie recenzji właścicieli Lexusów. Użytkownicy Feefo ocenili swoje samochody na podstawie wyposażenia, poziomu wykonania, stosunku jakości do ceny czy oszczędności paliwa. Recenzje dotyczyły również wrażeń związanych z obsługą klienta w czasie zakupu i serwisowania auta.
Lexus zdobył bardzo wysokie oceny ze średnią 4,8 na 5 gwiazdek w obu kategoriach. Największą liczbę 5-gwiazdkowych recenzji zebrał model NX – ponad 150. Lexus NX, tak samo jak mniejszy UX otrzymały średnią notę na poziomie 4,8 gwiazdki, a Lexus RX został oceniony na 4,9/5. Feefo zebrało w sumie około 700 recenzji pozytywnych dla Lexusa, w tym ponad 90 dotyczących bezpośrednio jego pracowników.
Początek roku z nagrodami
Rok 2021 dopiero się rozpoczął, a Lexus ma już na koncie kilka istotnych nagród. Japońska marka okazała się producentem najbardziej niezawodnych aut w słynnym amerykańskim rankingu U.S. Vehicle Dependability Study. To już 9. raz w ciągu ostatnich 10 lat, kiedy Lexus wygrywa w zestawieniu. W tej samej kategorii Producent z Kraju Kwitnącej Wiśni został również nagrodzony w ramach What Car? Awards. A Lexus LC Convertible otrzymał tytuł najlepszego kabrioletu 2021 roku zdaniem uznanego brytyjskiego portalu Carwow.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.