Komunikaty PR

Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki

2021-02-26  |  15:00
Biuro prasowe

Lexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis Feefo – brytyjską platformę zbierającą niezależne recenzje rzeczywistych użytkowników. Konsumenci docenili zarówno jakość samochodów Lexusa, jak i obsługę klienta oferowaną przez japońską markę.
 

Wysokie oceny w dwóch kategoriach

Wyróżnienie przyznano na podstawie recenzji właścicieli Lexusów. Użytkownicy Feefo ocenili swoje samochody na podstawie wyposażenia, poziomu wykonania, stosunku jakości do ceny czy oszczędności paliwa. Recenzje dotyczyły również wrażeń związanych z obsługą klienta w czasie zakupu i serwisowania auta.

Lexus zdobył bardzo wysokie oceny ze średnią 4,8 na 5 gwiazdek w obu kategoriach. Największą liczbę 5-gwiazdkowych recenzji zebrał model NX – ponad 150. Lexus NX, tak samo jak mniejszy UX otrzymały średnią notę na poziomie 4,8 gwiazdki, a Lexus RX został oceniony na 4,9/5. Feefo zebrało w sumie około 700 recenzji pozytywnych dla Lexusa, w tym ponad 90 dotyczących bezpośrednio jego pracowników.

Początek roku z nagrodami

Rok 2021 dopiero się rozpoczął, a Lexus ma już na koncie kilka istotnych nagród. Japońska marka okazała się producentem najbardziej niezawodnych aut w słynnym amerykańskim rankingu U.S. Vehicle Dependability Study. To już 9. raz w ciągu ostatnich 10 lat, kiedy Lexus wygrywa w zestawieniu. W tej samej kategorii Producent z Kraju Kwitnącej Wiśni został również nagrodzony w ramach What Car? Awards. A Lexus LC Convertible otrzymał tytuł najlepszego kabrioletu 2021 roku zdaniem uznanego brytyjskiego portalu Carwow.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.