Krzysztof Hołowczyc stawia na technologiczne produkty Mannol
Najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol Polska. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem wysokiej klasy oleje silnikowe z innowacyjną technologią SCT ESTER.
Kampania ma przekonać kierowców do podjęcia technologicznego wyboru produktów motoryzacyjnych sygnowanych marką uznanego niemieckiego producenta, który znany jest z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.
Mannol jest pionierem w produkcji olejów z nowoczesną technologią SCT ESTER, wykorzystywaną wcześniej w przemyśle lotniczym, która spełnia najwyższe standardy ochrony silnika. Naszym celem jest zadowolenie klienta oraz maksymalny profesjonalizm w doborze i zastosowaniu środków smarnych. Mimo zaawansowania technologicznego i wysokiej jakości nasze produkty są w zasięgu każdego kierowcy, dzięki konkurencyjnej cenie i dobrej dystrybucji – dodaje Krystian Pietrzykowski, CEO Mannol Polska.
Krzysztof Hołowczyc nieprzypadkowo został ambasadorem marki. Jak sam dodaje: Chętnie wpieram rozwiązania, które są przyszłością motoryzacji i wyznaczają kierunek jej rozwoju, takie jak zastosowanie technologii estrowej w olejach silnikowych. Mannol to porządny niemiecki olej, który będzie atakował cały świat, od Polski zaczynając…
Kampania online wystartowała 15 października i z każdym tygodniem rozpędza się coraz bardziej. Banery reklamowe oraz materiały video promujące szeroką gamę produktów – od olejów po kosmetyki i chemię do samochodów, pojawiły się w największych portalach i na stronach motoryzacyjnych. Stworzone zostały nowe profile marki w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn). W programach Grupy TVN są emitowane billboardy sponsorskie. Dodatkowo odświeżona została strona internetowa marki. Materiały reklamowe będą obecne podczas rajdów samochodowych i innych wydarzeń branżowych.
Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja MK GROUP we współpracy z kooki.To koordynującym działania online.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.