Komunikaty PR

Krzysztof Hołowczyc stawia na technologiczne produkty Mannol

2022-11-18  |  14:00
Biuro prasowe

Najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol Polska. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem wysokiej klasy oleje silnikowe z innowacyjną technologią SCT ESTER.

Kampania ma przekonać kierowców do podjęcia technologicznego wyboru produktów motoryzacyjnych sygnowanych marką uznanego niemieckiego producenta, który znany jest z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. 

Mannol jest pionierem w produkcji olejów z nowoczesną technologią SCT ESTER, wykorzystywaną wcześniej w przemyśle lotniczym, która spełnia najwyższe standardy ochrony silnika. Naszym celem jest zadowolenie klienta oraz maksymalny profesjonalizm w doborze i zastosowaniu środków smarnych. Mimo zaawansowania technologicznego i wysokiej jakości nasze produkty są w zasięgu każdego kierowcy, dzięki konkurencyjnej cenie i dobrej dystrybucji – dodaje Krystian Pietrzykowski, CEO Mannol Polska.

Krzysztof Hołowczyc nieprzypadkowo został ambasadorem marki. Jak sam dodaje: Chętnie wpieram rozwiązania, które są przyszłością motoryzacji i wyznaczają kierunek jej rozwoju, takie jak zastosowanie technologii estrowej w olejach silnikowych. Mannol to porządny niemiecki olej, który będzie atakował cały świat, od Polski zaczynając

Kampania online wystartowała 15 października i z każdym tygodniem rozpędza się coraz bardziej. Banery reklamowe oraz materiały video promujące szeroką gamę produktów – od olejów po kosmetyki i chemię do samochodów, pojawiły się w największych portalach i na stronach motoryzacyjnych. Stworzone zostały nowe profile marki w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn). W programach Grupy TVN są emitowane billboardy sponsorskie. Dodatkowo odświeżona została strona internetowa marki. Materiały reklamowe będą obecne podczas rajdów samochodowych i innych wydarzeń branżowych.

Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja MK GROUP we współpracy z kooki.To koordynującym działania online. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.