Komunikaty PR

Kup komplet opon marki Goodyear i zbuduj swoje własne sportowe auto z Lego!

2021-03-22  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Porsche, Ferrari, Lamborghini - te marki od lat wzbudzają zachwyt i powodują przyspieszone bicie serca u fanów motoryzacji. Dzięki nowej akcji promocyjnej Goodyeara, każdy będzie mógł mieć w swoim domu mini wersję jednego z wybranych modeli tych kultowych aut. Wystarczy kupić komplet opon Goodyear, aby odebrać swój zestaw z serii LEGO®️ Speed Champions inspirowanej wyścigami samochodowymi. Dodatkowo do wygrania jest także jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37.

Zasady promocji są proste. Wystarczy kupić komplet opon letnich lub całorocznych marki Goodyear w dowolnym rozmiarze, zarejestrować zakup na stronie promocyjnej www.goodyearpromocja.pl, zachowując paragon, a  potem już tylko czekać na przesyłkę kurierską z wybranym modelem sportowego auta z serii LEGO®️ Speed Champions (Chevrolet, Porsche lub Ferrari). Akcja dotyczy opon do samochodów osobowych, typu 4x4/SUV oraz dostawczych.

Aby doświadczyć jeszcze większej dawki sportowych emocji, można wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania jest jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ modelu Lamborghini Sián FKP 37.

„Dostarczanie mocnych osiągów i niezapomnianych wrażeń z jazdy to cele, które przyświecają nam przy projektowaniu naszych opon. Inspirujemy się motorsportem, który jest wpisany w DNA marki Goodyear. Wiele z rozwiązań testowanych na torze i podczas wyścigów znajduje później zastosowanie w oponach do codziennej jazdy” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Polska.

„Poprzez nową kampanię z unikalnymi zestawami klocków LEGO®️ Speed Champions, chcieliśmy podzielić się z klientami naszą pasją do motoryzacji i jednocześnie zaprosić ich do magicznego świata motorsportu, do którego Goodyear powrócił po latach przerwy” – dodała Kosyra.

Promocja trwa od 22 marca do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów zestawów promocyjnych. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie www.goodyearpromocja.pl.

Akcję wspierają kampanie digitalowe i telewizyjne – prowadzone we wszystkich kanałach Eurosportu, a także w Discovery, TVN Turbo i HGTV, które potrwają do końca maja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.