Kup komplet opon marki Goodyear i zbuduj swoje własne sportowe auto z Lego!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Porsche, Ferrari, Lamborghini - te marki od lat wzbudzają zachwyt i powodują przyspieszone bicie serca u fanów motoryzacji. Dzięki nowej akcji promocyjnej Goodyeara, każdy będzie mógł mieć w swoim domu mini wersję jednego z wybranych modeli tych kultowych aut. Wystarczy kupić komplet opon Goodyear, aby odebrać swój zestaw z serii LEGO®️ Speed Champions inspirowanej wyścigami samochodowymi. Dodatkowo do wygrania jest także jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37.
Zasady promocji są proste. Wystarczy kupić komplet opon letnich lub całorocznych marki Goodyear w dowolnym rozmiarze, zarejestrować zakup na stronie promocyjnej www.goodyearpromocja.pl, zachowując paragon, a potem już tylko czekać na przesyłkę kurierską z wybranym modelem sportowego auta z serii LEGO®️ Speed Champions (Chevrolet, Porsche lub Ferrari). Akcja dotyczy opon do samochodów osobowych, typu 4x4/SUV oraz dostawczych.
Aby doświadczyć jeszcze większej dawki sportowych emocji, można wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania jest jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ modelu Lamborghini Sián FKP 37.
„Dostarczanie mocnych osiągów i niezapomnianych wrażeń z jazdy to cele, które przyświecają nam przy projektowaniu naszych opon. Inspirujemy się motorsportem, który jest wpisany w DNA marki Goodyear. Wiele z rozwiązań testowanych na torze i podczas wyścigów znajduje później zastosowanie w oponach do codziennej jazdy” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Polska.
„Poprzez nową kampanię z unikalnymi zestawami klocków LEGO®️ Speed Champions, chcieliśmy podzielić się z klientami naszą pasją do motoryzacji i jednocześnie zaprosić ich do magicznego świata motorsportu, do którego Goodyear powrócił po latach przerwy” – dodała Kosyra.
Promocja trwa od 22 marca do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów zestawów promocyjnych. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie www.goodyearpromocja.pl.
Akcję wspierają kampanie digitalowe i telewizyjne – prowadzone we wszystkich kanałach Eurosportu, a także w Discovery, TVN Turbo i HGTV, które potrwają do końca maja.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.