Legendarny sterowiec Goodyear Blimp zawita do Polski!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
- Sterowiec Goodyear ponownie pojawi się na europejskim niebie po zeszłorocznym powrocie na Stary Kontynent.
- Sterowiec zapewni relacje z powietrza z najważniejszych imprez motorsportowych, w tym m.in. wyścigów WTCR na torze Nürburgring, PURE ETCR i BTCC oraz 24-godzinnych zmagań na torze Le Mans.
- 7 lokalizacji w Europie, w tym loty nad Londynem, Mediolanem i w okolicach Wrocławia.
W zeszłym roku sterowiec Goodyear Blimp powrócił na europejskie niebo. W tym roku będzie go można zobaczyć w jeszcze większej liczbie miejsc, w tym nad legendarnym torem Nürburgring, gdzie z powietrza będzie nadawać relację z wyścigów WTCR – Pucharu Świata FIA Samochodów Turystycznych. Sterowiec pojawi się również nad Londynem, Le Mans i w bliskich okolicach Wrocławia. Legendarna ikona Goodyear zagości w pobliżu stolicy Dolnego Śląska aż przez trzy dni.
Latający nad Europą sterowiec Goodyear Blimp to półsztywny Zeppelin NT, który jest największym tego typu modelem na świecie. Ten międzynarodowy symbol, widoczny w przestworzach od 1910 r. jako ambasador marki Goodyear, nie tylko zapewnia niepowtarzalne wrażenia, ale jest także wykorzystywany do relacjonowania najważniejszych imprez sportowych, w tym 24-godzinnego wyścigu Le Mans.
W 2021 roku sterowiec Goodyear Blimp odwiedzi wiele miast i imprez wyścigowych, dzięki czemu fani motorsportu w całej Europie będą mogli go zobaczyć na niebie. Podobną szansę dostaną też mieszkańcy miast znajdujących się na trasie lotów transferowych do kultowych miejsc, takich jak Londyn, Mediolan i Wrocław. Na czas tournée sterowca po Europie, w wybranych miejscach zaplanowano szereg specjalnych wydarzeń, aby uczcić jego przybycie.
Po raz pierwszy sterowiec Goodyear Blimp pojawi się na europejskim niebie już 5 czerwca na torze Nürburgring, gdzie będzie transmitował z powietrza wyścigi WTCR – relacja do obejrzenia na kanale Eurosport. Goodyear został oficjalnym dostawcą opon dla WTCR w zeszłym roku. Następnie, w dniach 24-25 czerwca, sterowiec poleci z Bonn do Londynu, gdzie weźmie udział w rundzie Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (BTCC) na torze Brands Hatch. Podczas tego wydarzenia również zapewni transmisję telewizyjną z powietrza, dzięki czemu fani motorsportu będą mogli obejrzeć wyścig z nowej perspektywy. Dodatkową atrakcją będzie możliwość uczestnictwa w niezapomnianych lotach pasażerskich nad brytyjską stolicą.
W lipcu legendarny symbol Goodyear odwiedzi Mediolan, gdzie będzie towarzyszył 6-godzinnemu wyścigowi na torze Monza w ramach Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA (WEC), rozgrywanemu w dniach 16-18 lipca. Następnie odwiedzi słoweńską stolicę Lublanę (21 lipca), a także okolice Wrocławia, mijając po drodze czeską Pragę (30 lipca - 2 sierpnia). Sterowiec Goodyear pojawi się także w Kopenhadze, gdzie będzie towarzyszył odbywającym się tam zmaganiom w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek z serii PURE ETCR. Ostatnim przystankiem na trasie przelotów będzie 24-godzinny wyścig Le Mans (21-22 sierpnia), podczas którego sterowiec Goodyear zapewni obszerną relację telewizyjną na żywo nadawaną przez Eurosport.
Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Goodyear w Europie, powiedział: „Pasja odkrywania to istotny aspekt marki Goodyear. Po spektakularnym powrocie na europejskie niebo w 2020 r., w tym sezonie sterowiec Goodyear poleci do większej liczby miast i odwiedzi więcej wydarzeń, mijając po drodze światowej sławy zabytki. Loty w Niemczech, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Danii i Słowenii będą wspierały ducha Goodyear wyrażonego hasłem Go Further.”
Pełna trasa przelotu sterowca Goodyear Blimp w 2021
Data | Miasto/wydarzenie | Mijane miasta |
5 czerwca | WTCR Nürburgring | 3 czerwca Friedrichshafen, Stuttgart, Mannheim, Wiesbaden, Koblenz, Bonn |
26 - 30 czerwca | Londyn i BTCC na Brands Hatch | 24 - 25 czerwca Friedrichshafen, Bonn, Aachen, Waterloo, Kortrijk, Calais, Folkestone, Ashford, Rochester |
16 - 18 lipca | Mediolan i 6-godzinny wyścig na torze Monza (WEC) | 13 - 15 lipca Friedrichshafen, Bazylea, Besançon, Dole, Chalons-sur-Saône, Lyon, Valence, Avignon, Nîmes, Marsylia, Cannes, Monaco, Genua |
21 lipca | Lublana | 20 lipca Werona, Padwa, Wenecja, Triest 22-23 lipca Graz, Wiener Neustadt, Wels, Monachium, Memmingen |
31 lipca - 2 sierpnia | Wrocław | 29-30 lipca Memminger, Augsburg, Regensburg, Pilzno, Praga, Trutnow |
6 - 8 sierpnia | Kopenhaga i PURE ETCR | 3-4 sierpnia Grünberg, Frankfurt nad Odrą, Berlin, Schwerin, Lubeka, Fehmarn 9-10 sierpnia Fehmarn, Lubeka, Hamburg, Hildesheim, Kassel, Frankfurt, Mannheim, Stuttgart |

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.