Komunikaty PR

Limitowana edycja Mazdy dla patronów Radia 357

2021-06-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Mazda Motor Poland przygotowała limitowaną edycję swoich modeli dla patronów Radia 357. Każdy, kto wspiera stację przez serwis Patronite i do końca czerwca kupi dowolny model Mazdy wykończony jednym z 6 wskazanych lakierów, otrzyma kluczyk w kolorze nadwozia samochodu wraz z autografem wybranego dziennikarza Radia 357 oraz zestaw doświadczeń obejmujący wizytę w ulubionej stacji radiowej i możliwość przyjrzenia się jak powstają programy „od kuchni”.

„Zastanawialiśmy się jak sprawić, by patroni radia poczuli się docenieni za swój wkład w budowanie tak wyjątkowego przedsięwzięcia. Sami jesteśmy częścią społeczności liczącej ponad 30 tys. osób i chcemy pokazać, że z naszej współpracy z Radiem 357 może powstać nowa wartość. Wspólnie z dziennikarzami radia postanowiliśmy stworzyć pakiet, którego nie można dostać nigdzie indziej, za żadne pieniądze” – powiedział Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.

„Mazda Polska wspiera nas od samego początku i pomogła w starcie Radia 357. Jesteśmy finansowani przez społeczność patronów, nie mamy reklam, ale tą akcją pokazujemy, że możemy realizować inne ciekawe formy współpracy z markami” - dodała Julia Kohman, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia 357.

Patroni Radia 357, którzy zdecydują się w czerwcu na zakup dowolnego modelu Mazdy, oprócz personalizowanej obudowy kluczyka otrzymają zaproszenie do wizyty w stacji wraz z pamiątkową, profesjonalną sesją zdjęciową. Wizytę w stolicy urozmaici pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Westin z kolacją, śniadaniem i miejscem dla Mazdy w garażu podziemnym. Oferta ważna jest tylko do końca czerwca i ograniczona jest do 10 samochodów.

Informacje o akcji znajdują się na stronie http://pages.radio357.pl/mazda/ 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.