Limitowana edycja Mazdy dla patronów Radia 357

Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Mazda Motor Poland przygotowała limitowaną edycję swoich modeli dla patronów Radia 357. Każdy, kto wspiera stację przez serwis Patronite i do końca czerwca kupi dowolny model Mazdy wykończony jednym z 6 wskazanych lakierów, otrzyma kluczyk w kolorze nadwozia samochodu wraz z autografem wybranego dziennikarza Radia 357 oraz zestaw doświadczeń obejmujący wizytę w ulubionej stacji radiowej i możliwość przyjrzenia się jak powstają programy „od kuchni”.
„Zastanawialiśmy się jak sprawić, by patroni radia poczuli się docenieni za swój wkład w budowanie tak wyjątkowego przedsięwzięcia. Sami jesteśmy częścią społeczności liczącej ponad 30 tys. osób i chcemy pokazać, że z naszej współpracy z Radiem 357 może powstać nowa wartość. Wspólnie z dziennikarzami radia postanowiliśmy stworzyć pakiet, którego nie można dostać nigdzie indziej, za żadne pieniądze” – powiedział Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.
„Mazda Polska wspiera nas od samego początku i pomogła w starcie Radia 357. Jesteśmy finansowani przez społeczność patronów, nie mamy reklam, ale tą akcją pokazujemy, że możemy realizować inne ciekawe formy współpracy z markami” - dodała Julia Kohman, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia 357.
Patroni Radia 357, którzy zdecydują się w czerwcu na zakup dowolnego modelu Mazdy, oprócz personalizowanej obudowy kluczyka otrzymają zaproszenie do wizyty w stacji wraz z pamiątkową, profesjonalną sesją zdjęciową. Wizytę w stolicy urozmaici pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Westin z kolacją, śniadaniem i miejscem dla Mazdy w garażu podziemnym. Oferta ważna jest tylko do końca czerwca i ograniczona jest do 10 samochodów.
Informacje o akcji znajdują się na stronie http://pages.radio357.pl/mazda/

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.