Komunikaty PR

Limitowana edycja Mazdy dla patronów Radia 357

2021-06-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Mazda Motor Poland przygotowała limitowaną edycję swoich modeli dla patronów Radia 357. Każdy, kto wspiera stację przez serwis Patronite i do końca czerwca kupi dowolny model Mazdy wykończony jednym z 6 wskazanych lakierów, otrzyma kluczyk w kolorze nadwozia samochodu wraz z autografem wybranego dziennikarza Radia 357 oraz zestaw doświadczeń obejmujący wizytę w ulubionej stacji radiowej i możliwość przyjrzenia się jak powstają programy „od kuchni”.

„Zastanawialiśmy się jak sprawić, by patroni radia poczuli się docenieni za swój wkład w budowanie tak wyjątkowego przedsięwzięcia. Sami jesteśmy częścią społeczności liczącej ponad 30 tys. osób i chcemy pokazać, że z naszej współpracy z Radiem 357 może powstać nowa wartość. Wspólnie z dziennikarzami radia postanowiliśmy stworzyć pakiet, którego nie można dostać nigdzie indziej, za żadne pieniądze” – powiedział Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.

„Mazda Polska wspiera nas od samego początku i pomogła w starcie Radia 357. Jesteśmy finansowani przez społeczność patronów, nie mamy reklam, ale tą akcją pokazujemy, że możemy realizować inne ciekawe formy współpracy z markami” - dodała Julia Kohman, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia 357.

Patroni Radia 357, którzy zdecydują się w czerwcu na zakup dowolnego modelu Mazdy, oprócz personalizowanej obudowy kluczyka otrzymają zaproszenie do wizyty w stacji wraz z pamiątkową, profesjonalną sesją zdjęciową. Wizytę w stolicy urozmaici pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Westin z kolacją, śniadaniem i miejscem dla Mazdy w garażu podziemnym. Oferta ważna jest tylko do końca czerwca i ograniczona jest do 10 samochodów.

Informacje o akcji znajdują się na stronie http://pages.radio357.pl/mazda/ 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie Biuro prasowe
2024-08-21 | 10:00

PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie

Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w
Motoryzacja Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów
2024-08-19 | 12:00

Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów

W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Clarios posiada 13 zakładów produkcyjnych oraz dwa centra recyclingu. Inwestycje te są częścią globalnej strategii Clarios,
Motoryzacja Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro
2024-08-13 | 14:45

Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro

Liczba rejestrowanych w Polsce motocykli jest w tym roku wyższa o ponad ⅓ względem ubiegłego roku. O ponad ¼ wzrosła także liczba jednośladów sprowadzanych z zagranicy. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.