Komunikaty PR

Maciej Zwiewka nowym Dyrektorem Sprzedaży Flotowej w VW FS

2023-03-17  |  11:35
Biuro prasowe

Z początkiem marca 2023 roku Maciej Zwiewka objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services. Będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój biznesu flotowego w organizacji. Maciej Zwiewka zastąpił na tym stanowisku Daniela Trzaskowskiego.

W nowej roli Maciej Zwiewka będzie odpowiadał za obszar flotowy. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. zarządzanie sprzedażą flotową, bliska i partnerska współpraca z dealerami i markami Grupy Volkswagen oraz kompleksowy nadzór nad pracami podległych zespołów. W Volkswagen Financial Services pracuje od 2007 roku.

– Objęcie funkcji Dyrektora Sprzedaży Flotowej jest dla mnie wyróżnieniem oraz dowodem na zaufanie ze strony Volkswagen Financial Services. Przez ostatnie lata m.in. współtworzyłem strategie rozwoju sprzedaży oparte na produktach leasingowych z rynkową wartością wykupu. Jednym z moich celów, jakie sobie stawiam w nowej roli, jest wzrost jakości obsługi oraz rozwijanie bliskich i partnerskich relacji z klientami, dealerami i markami Grupy Volkswagen powiedział Maciej Zwiewka.

Maciej Zwiewka to absolwent m.in. Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, HEC Paris i IESE Business School. Jest związany z branżą motoryzacyjną od 2004 roku. Doświadczenie zdobywał w Audi, DnB Nord Leasing i Volkswagen Bank Polska S.A. W VW Bank Polska odpowiadał także za rozwój programu finansowania samochodów używanych i leasingu pracowniczego dla spółek Grupy VW w Polsce. Od 2012 roku jako Brand Manager w Volkswagen Leasing rozwijał produkty finansowe dedykowane klientom flotowym i tworzył strategie sprzedaży. Współautor VW FS Fleet Management Academy. Od 2018 roku zarządza sprzedażą flotową w Volkswagen Financial Services, ma doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży i uczestniczy w strategicznych projektach VW FS i Volkswagen Group w Polsce.

Volkswagen Financial Services dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen, na 51 rynkach świata. Firma oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.