MADOGZ przygotował kampanię radiową dla marki 321Sprzedane.pl
Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Za ideę kreatywną i produkcję spotów w formie audiobooków odpowiada agencja MADOGZ. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.
Marka 321Sprzedane.pl wystartowała z niestandardową kampanią radiową. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Każdy z minutowych spotów czerpie z innego gatunku literackiego. Cechą łączącą historie bohaterów przedstawione w spotach jest problem ze sprzedażą auta. W przypadku horroru przejawia się on w postaci koszmarów dręczących sprzedającego, a w historii obyczajowej jako skłonność bohatera do odkładania rzeczy na później.
W przypadku obu historii punktem zwrotnym i remedium na problemy bohaterów jest usługa 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu.
Aby nadać produkcjom wyjątkowy charakter, do współpracy przy projekcie został zaproszony jeden z najbardziej charakterystycznych polskich aktorów filmowych, teatralnych i radiowych - Wiktor Zborowski, który wciela się w rolę lektora serii opowiadań sygnowanych marką 321Sprzedane.pl.
Przygotowując kampanię dla marki 321Sprzedane.pl, przeanalizowaliśmy obecne trendy w reklamach radiowych. To, co nas uderzyło, to fakt, że możemy wyróżnić się, wychodząc poza schemat krzykliwego spotu. Na zasadzie kontrastu postawiliśmy na wolniejsze tempo, uspokojenie odbiorcy i treści, których po prostu chce się słuchać. Idealnie pasował do tego format popularnych słuchowisk radiowych. Na tej bazie stworzyliśmy reklamy-audiobooki, które nawiązują do różnych gatunków literackich,i których zwyczajnie miło się słucha - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director MADOGZ.
Po sukcesie ostatniej kampanii digitalowej postanowiliśmy pójść za ciosem i po raz kolejny oddaliśmy przygotowanie projektu w ręce agencji MADOGZ. Pomysł na niestandardowe radiówki w stylu audiobooków bez wątpienia pozwoli wyróżnić 321Sprzedane.pl na tle innych produkcji reklamowych. Co ważne, oprócz nieszablonowej kreacji i wysokiej jakości produkcji, agencja zapewniła nam wsparcie strategiczne przy wyborze formatu kampanii pod kątem realizacji naszych celów biznesowych - mówi Tomasz Wierzbicki, Head of Marketing 321Sprzedane.pl.
W pierwszej odsłonie kampanii emitowane będą dwa minutowe spoty zrealizowane w formie audiobooków. Kampanię będzie można usłyszeć już na jesieni w kilkudzisięciu stacjach radiowych m.in. z Grup RMF i Time.
Za ideę kreatywną kampanii i produkcję spotów radiowych odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Concept.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.