Komunikaty PR

MADOGZ przygotował kampanię radiową dla marki 321Sprzedane.pl

2022-09-07  |  10:24
Biuro prasowe

Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Za ideę kreatywną i produkcję spotów w formie audiobooków odpowiada agencja MADOGZ. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.

Marka 321Sprzedane.pl wystartowała z niestandardową kampanią radiową. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Każdy z minutowych spotów czerpie z innego gatunku literackiego. Cechą łączącą historie bohaterów przedstawione w spotach jest problem ze sprzedażą auta. W przypadku horroru przejawia się on w postaci koszmarów dręczących sprzedającego, a w historii obyczajowej jako skłonność bohatera do odkładania rzeczy na później.

W przypadku obu historii punktem zwrotnym i remedium na problemy bohaterów jest usługa 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu.

Aby nadać produkcjom wyjątkowy charakter, do współpracy przy projekcie został zaproszony jeden z najbardziej charakterystycznych polskich aktorów filmowych, teatralnych i radiowych - Wiktor Zborowski, który wciela się w rolę lektora serii opowiadań sygnowanych marką 321Sprzedane.pl.

Przygotowując kampanię dla marki 321Sprzedane.pl, przeanalizowaliśmy obecne trendy w reklamach radiowych. To, co nas uderzyło, to fakt, że możemy wyróżnić się, wychodząc poza schemat krzykliwego spotu. Na zasadzie kontrastu postawiliśmy na wolniejsze tempo, uspokojenie odbiorcy i treści, których po prostu chce się słuchać. Idealnie pasował do tego format popularnych słuchowisk radiowych. Na tej bazie stworzyliśmy reklamy-audiobooki, które nawiązują do różnych gatunków literackich,i których zwyczajnie miło się słucha - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director MADOGZ.

Po sukcesie ostatniej kampanii digitalowej postanowiliśmy pójść za ciosem i po raz kolejny oddaliśmy przygotowanie projektu w ręce agencji MADOGZ. Pomysł na niestandardowe radiówki w stylu audiobooków bez wątpienia pozwoli wyróżnić 321Sprzedane.pl na tle innych produkcji reklamowych. Co ważne, oprócz nieszablonowej kreacji i wysokiej jakości produkcji, agencja zapewniła nam wsparcie strategiczne przy wyborze formatu kampanii pod kątem realizacji naszych celów biznesowych - mówi Tomasz Wierzbicki, Head of Marketing 321Sprzedane.pl.

W pierwszej odsłonie kampanii emitowane będą dwa minutowe spoty zrealizowane w formie audiobooków. Kampanię będzie można usłyszeć już na jesieni w kilkudzisięciu stacjach radiowych m.in. z Grup RMF i Time.

Za ideę kreatywną kampanii i produkcję spotów radiowych odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Concept.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.