MADOGZ przygotował kampanię radiową dla marki 321Sprzedane.pl
Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Za ideę kreatywną i produkcję spotów w formie audiobooków odpowiada agencja MADOGZ. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.
Marka 321Sprzedane.pl wystartowała z niestandardową kampanią radiową. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Każdy z minutowych spotów czerpie z innego gatunku literackiego. Cechą łączącą historie bohaterów przedstawione w spotach jest problem ze sprzedażą auta. W przypadku horroru przejawia się on w postaci koszmarów dręczących sprzedającego, a w historii obyczajowej jako skłonność bohatera do odkładania rzeczy na później.
W przypadku obu historii punktem zwrotnym i remedium na problemy bohaterów jest usługa 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu.
Aby nadać produkcjom wyjątkowy charakter, do współpracy przy projekcie został zaproszony jeden z najbardziej charakterystycznych polskich aktorów filmowych, teatralnych i radiowych - Wiktor Zborowski, który wciela się w rolę lektora serii opowiadań sygnowanych marką 321Sprzedane.pl.
Przygotowując kampanię dla marki 321Sprzedane.pl, przeanalizowaliśmy obecne trendy w reklamach radiowych. To, co nas uderzyło, to fakt, że możemy wyróżnić się, wychodząc poza schemat krzykliwego spotu. Na zasadzie kontrastu postawiliśmy na wolniejsze tempo, uspokojenie odbiorcy i treści, których po prostu chce się słuchać. Idealnie pasował do tego format popularnych słuchowisk radiowych. Na tej bazie stworzyliśmy reklamy-audiobooki, które nawiązują do różnych gatunków literackich,i których zwyczajnie miło się słucha - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director MADOGZ.
Po sukcesie ostatniej kampanii digitalowej postanowiliśmy pójść za ciosem i po raz kolejny oddaliśmy przygotowanie projektu w ręce agencji MADOGZ. Pomysł na niestandardowe radiówki w stylu audiobooków bez wątpienia pozwoli wyróżnić 321Sprzedane.pl na tle innych produkcji reklamowych. Co ważne, oprócz nieszablonowej kreacji i wysokiej jakości produkcji, agencja zapewniła nam wsparcie strategiczne przy wyborze formatu kampanii pod kątem realizacji naszych celów biznesowych - mówi Tomasz Wierzbicki, Head of Marketing 321Sprzedane.pl.
W pierwszej odsłonie kampanii emitowane będą dwa minutowe spoty zrealizowane w formie audiobooków. Kampanię będzie można usłyszeć już na jesieni w kilkudzisięciu stacjach radiowych m.in. z Grup RMF i Time.
Za ideę kreatywną kampanii i produkcję spotów radiowych odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Concept.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.