Komunikaty PR

MADOGZ przygotował kampanię radiową dla marki 321Sprzedane.pl

2022-09-07  |  10:24
Biuro prasowe

Na początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Za ideę kreatywną i produkcję spotów w formie audiobooków odpowiada agencja MADOGZ. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.

Marka 321Sprzedane.pl wystartowała z niestandardową kampanią radiową. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Każdy z minutowych spotów czerpie z innego gatunku literackiego. Cechą łączącą historie bohaterów przedstawione w spotach jest problem ze sprzedażą auta. W przypadku horroru przejawia się on w postaci koszmarów dręczących sprzedającego, a w historii obyczajowej jako skłonność bohatera do odkładania rzeczy na później.

W przypadku obu historii punktem zwrotnym i remedium na problemy bohaterów jest usługa 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu.

Aby nadać produkcjom wyjątkowy charakter, do współpracy przy projekcie został zaproszony jeden z najbardziej charakterystycznych polskich aktorów filmowych, teatralnych i radiowych - Wiktor Zborowski, który wciela się w rolę lektora serii opowiadań sygnowanych marką 321Sprzedane.pl.

Przygotowując kampanię dla marki 321Sprzedane.pl, przeanalizowaliśmy obecne trendy w reklamach radiowych. To, co nas uderzyło, to fakt, że możemy wyróżnić się, wychodząc poza schemat krzykliwego spotu. Na zasadzie kontrastu postawiliśmy na wolniejsze tempo, uspokojenie odbiorcy i treści, których po prostu chce się słuchać. Idealnie pasował do tego format popularnych słuchowisk radiowych. Na tej bazie stworzyliśmy reklamy-audiobooki, które nawiązują do różnych gatunków literackich,i których zwyczajnie miło się słucha - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director MADOGZ.

Po sukcesie ostatniej kampanii digitalowej postanowiliśmy pójść za ciosem i po raz kolejny oddaliśmy przygotowanie projektu w ręce agencji MADOGZ. Pomysł na niestandardowe radiówki w stylu audiobooków bez wątpienia pozwoli wyróżnić 321Sprzedane.pl na tle innych produkcji reklamowych. Co ważne, oprócz nieszablonowej kreacji i wysokiej jakości produkcji, agencja zapewniła nam wsparcie strategiczne przy wyborze formatu kampanii pod kątem realizacji naszych celów biznesowych - mówi Tomasz Wierzbicki, Head of Marketing 321Sprzedane.pl.

W pierwszej odsłonie kampanii emitowane będą dwa minutowe spoty zrealizowane w formie audiobooków. Kampanię będzie można usłyszeć już na jesieni w kilkudzisięciu stacjach radiowych m.in. z Grup RMF i Time.

Za ideę kreatywną kampanii i produkcję spotów radiowych odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Concept.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.