Maserati Grecale na oponach Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Opony Goodyeara na wyposażeniu fabrycznym nowego SUV-a Maserati Grecale.
• Goodyear dostarczy ogumienie Eagle F1 Asymmetric 3 SUV w rozmiarze 235/55R19.
• Maserati Grecale to średniej wielkości SUV o imponujących osiągach.
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV zostały wybrane na oryginalne wyposażenie nowego modelu Maserati Grecale. Zapowiedziany w marcu samochód to kolejna generacja SUV-ów w rodzinie włoskiej marki.
Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV została wybrana ze względu na sportowy profil i wyjątkowe osiągi. Model ten został zaprojektowany i skonstruowany z myślą o mocnych osiągach SUV-ów, zapewniając doskonałą przyczepność i maksymalnie wykorzystując moc oraz mechaniczną przyczepność samochodu.
W oponie zastosowano szereg rozwiązań technologicznych, w tym ochronę obręczy i technologię SoundComfort. Biorąc pod uwagę rozmiary i moc samochodu, Eagle F1 Asymmetric 3 SUV zapewnia stabilne prowadzenie i osiągi zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Maserati Grecale będzie wyposażony w ogumienie Goodyear w rozmiarze 235/55R19 [1].
Opona Eagle F1 Asymmetric 3 SUV jest również przystosowana do użytku w terenie, gdzie daje kierowcy pewność prowadzenia.
„Maserati Grecale jest ekscytującym pojazdem, w którym zastosowano wiele zaawansowanych technologii. W Goodyearze potrzebowaliśmy opony, która przełożyłaby wszystkie udoskonalenia w zakresie prowadzenia i mocy na odczucia kierowcy podczas jazdy i to wszystko zapewnia Eagle F1 Asymmetric 3 SUV. Ta opona oferuje nawet więcej, w tym m.in. doskonałą przyczepność i funkcje bezpieczeństwa, takie jak skrócona droga hamowania na mokrej nawierzchni”, wyjaśnił Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia (Consumer OE) w regionie EMEA.
[1] 235/55R19 101Y EAG F1 ASY 3 SUV MGT MA.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.