Mazda wprowadza edycję specjalną Nagisa dla Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30 z
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Mazda wprowadza do oferty Mazdy 3 i CX-30 z rocznika modelowego 2024 edycję specjalną Nagisa, dla której znakiem rozpoznawczym będą unikatowe rozwiązania stylistyczne i kolorystyczne.
Mazda jest szczególnie dumna z premiery nowej edycji specjalnej Nagisa w modelach Mazda3 hatchback oraz CX-30. Bazując na sukcesie wersji Homura oraz udoskonaleniach wprowadzonych w ramach aktualizacji rocznika modelowego 2024, Mazda dodała sportowe elementy modnej estetyki „retro modern" i stworzyła specjalną edycję Nagisa.
Nadwozie wersji Nagisa może być polakierowane na kolor Zircon Sand, który dołącza do lakierów obecnej palety Mazdy 3 hatchback i Mazdy CX-30 i zestawiony jest z czarnymi elementami stylistycznymi podkreślającymi nowoczesny wygląd samochodu. We wnętrzu zastosowano skórzaną tapicerkę siedzeń w kolorze Terracotta z czarnymi zamszowymi wstawkami Leganu®, które podkreślają wyrafinowane wykończenie kabiny.
Zircon Sand został wybrany jako wiodący lakier nadwozia wersji specjalnej Nagisa ze względu na swój wyjątkowy charakter. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to jednolity lakier, nadający oldschoolowy „sportowy" styl sylwetce samochodu. Jednak po bliższym przyjrzeniu się, metaliczne drobinki lakieru Zircon Sand stają się bardziej wyraziste, dopełniając subtelne i wielowymiarowe formy nadwozi Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30.
Gra światła i cienia uzyskana dzięki metalicznemu wykończeniu podkreśla sylwetki nadwozi, a mineralna twardość koloru, jak sugeruje jego nazwa, dodaje wyjątkowego charakteru. Oprócz czarnych felg i lusterek bocznych, wersja Nagisa może pochwalić się także charakterystycznym przednim skrzydłem w kolorze czarnym, co jest nowością w modelu CX-30. Nadaje to nadwoziu elegancki i opływowy wygląd, który kojarzy się ze sportem i zarazem emanuje subtelnością.
Wewnątrz samochodów w wersji specjalnej Nagisa głównym kolorem tapicerki foteli ze skóry syntetycznej jest terakota, nadająca kabinie charakter retro. W połączeniu z czarnym sztucznym zamszem w środkowej części siedzeń i na desce rozdzielczej, a także matowym szarym akcentem na elementach wnętrza, takich jak kratki nawiewu i klamki drzwi. W rezultacie w kabinie panuje nowoczesna, a zarazem sportowa atmosfera retro. Skomplikowane detale, w tym czarne akcenty zamszowe na środkach siedzeń i przeszycia w kolorze terakoty na desce rozdzielczej, dopełniają wystroju wnętrza. Mazda3 ma również wykończenia zamszem Leganu® na panelach drzwiowych, co dodatkowo podkreśla wyrafinowaną stylistykę kabiny.
Mazda3 i CX-30 na rok 2024 są wyposażone w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, wyróżniają je artystycznie dopracowane wnętrza i innowacyjna gama jednostek napędowych. Oba modele mają zaktualizowany system informacyjno-rozrywkowy z ekranem systemu Mazda Connect powiększonym do 10,25 cala, ulepszony system wykrywania pieszych i unikania kolizji oraz zmodernizowane funkcje łączności. Zarówno Mazda3, jak i CX-30 oferują zelektryfikowane układy napędowe z wolnossącym silnikiem benzynowym e-Skyactiv G i przełomowym silnikiem e-Skyactiv X.
Polscy dealerzy Mazdy już przyjmują zamówienia na Mazdę 3 hatchback i Mazdę CX-30 w edycji specjalnej Nagisa. Mazda3 Nagisa z silnikiem 2,0 e-Skyactiv G kosztuje od 123 900 zł, a Mazda CX-30 Nagisa z tą samą jednostką napędową wyceniona jest od 137 500 zł.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.