Komunikaty PR

Mazda wprowadza edycję specjalną Nagisa dla Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30 z

2023-10-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania Nagisa ( 1 MB )

Mazda wprowadza do oferty Mazdy 3 i CX-30 z rocznika modelowego 2024 edycję specjalną Nagisa, dla której znakiem rozpoznawczym będą unikatowe rozwiązania stylistyczne i kolorystyczne.

Mazda jest szczególnie dumna z premiery nowej edycji specjalnej Nagisa w modelach Mazda3 hatchback oraz CX-30. Bazując na sukcesie wersji Homura oraz udoskonaleniach wprowadzonych w ramach aktualizacji rocznika modelowego 2024, Mazda dodała sportowe elementy modnej estetyki „retro modern" i stworzyła specjalną edycję Nagisa.

Nadwozie wersji Nagisa może być polakierowane na kolor Zircon Sand, który dołącza do lakierów obecnej palety Mazdy 3 hatchback i Mazdy CX-30 i zestawiony jest z czarnymi elementami stylistycznymi podkreślającymi nowoczesny wygląd samochodu. We wnętrzu zastosowano skórzaną tapicerkę siedzeń w kolorze Terracotta z czarnymi zamszowymi wstawkami Leganu®, które podkreślają wyrafinowane wykończenie kabiny.

Zircon Sand został wybrany jako wiodący lakier nadwozia wersji specjalnej Nagisa ze względu na swój wyjątkowy charakter. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to jednolity lakier, nadający oldschoolowy „sportowy" styl sylwetce samochodu. Jednak po bliższym przyjrzeniu się, metaliczne drobinki lakieru Zircon Sand stają się bardziej wyraziste, dopełniając subtelne i wielowymiarowe formy nadwozi Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30.

Gra światła i cienia uzyskana dzięki metalicznemu wykończeniu podkreśla sylwetki nadwozi, a mineralna twardość koloru, jak sugeruje jego nazwa, dodaje wyjątkowego charakteru. Oprócz czarnych felg i lusterek bocznych, wersja Nagisa może pochwalić się także charakterystycznym przednim skrzydłem w kolorze czarnym, co jest nowością w modelu CX-30. Nadaje to nadwoziu elegancki i opływowy wygląd, który kojarzy się ze sportem i zarazem emanuje subtelnością.

Wewnątrz samochodów w wersji specjalnej Nagisa głównym kolorem tapicerki foteli ze skóry syntetycznej jest terakota, nadająca kabinie charakter retro. W połączeniu z czarnym sztucznym zamszem w środkowej części siedzeń i na desce rozdzielczej, a także matowym szarym akcentem na elementach wnętrza, takich jak kratki nawiewu i klamki drzwi. W rezultacie w kabinie panuje nowoczesna, a zarazem sportowa atmosfera retro. Skomplikowane detale, w tym czarne akcenty zamszowe na środkach siedzeń i przeszycia w kolorze terakoty na desce rozdzielczej, dopełniają wystroju wnętrza. Mazda3 ma również wykończenia zamszem Leganu® na panelach drzwiowych, co dodatkowo podkreśla wyrafinowaną stylistykę kabiny.

Mazda3 i CX-30 na rok 2024 są wyposażone w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, wyróżniają je artystycznie dopracowane wnętrza i innowacyjna gama jednostek napędowych. Oba modele mają zaktualizowany system informacyjno-rozrywkowy z ekranem systemu Mazda Connect powiększonym do 10,25 cala, ulepszony system wykrywania pieszych i unikania kolizji oraz zmodernizowane funkcje łączności. Zarówno Mazda3, jak i CX-30 oferują zelektryfikowane układy napędowe z wolnossącym silnikiem benzynowym e-Skyactiv G i przełomowym silnikiem e-Skyactiv X.

Polscy dealerzy Mazdy już przyjmują zamówienia na Mazdę 3 hatchback i Mazdę CX-30 w edycji specjalnej Nagisa. Mazda3 Nagisa z silnikiem 2,0 e-Skyactiv G kosztuje od 123 900 zł, a Mazda CX-30 Nagisa z tą samą jednostką napędową wyceniona jest od 137 500 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.