Komunikaty PR

Mercedes-Benz na Kongresie Nowej Mobilności 2023

2023-09-26  |  10:00
Biuro prasowe

Podczas zbliżającego się Kongresu Nowej Mobilności 2023, który odbędzie się w Łodzi w dniach 26-28 września, liderzy, praktycy i eksperci z całej Europy wspólnie udowodnią, że elektromobilność nie jest już wyłącznie wizją przyszłości, ale stanowi teraźniejszość, gotową do zrewolucjonizowania rynku transportowego. Nie zabraknie też marki Mercedes-Benz, która jako lider w tej dziedzinie, nie tylko podąża za trendami, ale aktywnie je kształtuje, mając na koncie pełną gamę aż 8 osobowych modeli elektrycznych oraz kompleksową ofertę elektrycznych samochodów wielozadaniowych. Dwa najnowsze z gamy pojazdów osobowych i dostawczych będzie można obejrzeć na stoisku Mercedes-Benz – model eCitan oraz najnowszy EQE w wersji SUV.

Kongres Nowej Mobilności (wcześniej Kongres Elektromobilności) to prestiżowe wydarzenie, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA). Co roku eksperci i praktycy otrzymują możliwość wymiany wiedzy, ale przede wszystkim okazję do inspirujących dyskusji, które wpłyną na kształt przyszłości elektromobilności w Polsce i Europie. Nie mogło zabraknąć tam również marki Mercedes-Benz, która jako jeden z liderów branży, będzie aktywnym uczestnikiem tegorocznej edycji.

Szeroka oferta elektrycznych modeli

Producent bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma skupia się na reorganizacji swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności.

- Mercedes-Benz oferuje najszerszą na rynku gamę osobowych i dostawczych modeli elektrycznych, które pokrywają najważniejsze segmenty w których obecna jest marka. W ekspresowym tempie koncern wprowadził do oferty aż 8 zróżnicowanych sylwetek osobowych aut elektrycznych od kompaktowego EQA po flagowego EQS. Mercedes-Benz nie tylko stawia na zrównoważoną przyszłość, ale również dostarcza innowacyjne rozwiązania, spełniające oczekiwania zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców – wyjaśnia Tomasz Mucha, Head of Corporate and Product Communication w Mercedes-Benz Polska.

Obecna oferta pojazdów osobowych obejmuje 8 elektrycznych modeli w kluczowych segmentach rynku. Dla klientów ceniących kompaktowe rozwiązania dostępny jest elektryczny crossover EQA, który charakteryzuje się zarówno atrakcyjnym designem, jak i średniej wielkości rozmiarami, co czyni go doskonałym wyborem zarówno w miejskim ruchu, jak i na dłuższe trasy. Natomiast przestronny EQB spełnia oczekiwania tych, którzy potrzebują więcej miejsca zarówno dla pasażerów ( w wersji 7-osobowej), jak i bagażu. W ofercie znajdują się ponadto komfortowy SUV EQC, elektryczna limuzyna EQE, uniwersalny EQE SUV oraz luksusowe EQS w wersji limuzyna i EQS SUV. Całość oferty dopełnia elektryczny van EQV, który łączy przestronność z oszczędnością i przyjaznością dla środowiska.

Elektryczne vany – dla biznesu i środowiska

Obecnie elektryczne vany stają się nie tylko rozwiązaniem biznesowym, ale również proekologicznym. Modele takie jak eVito, eSprinter czy EQV są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na wprowadzanie zrównoważonych rozwiązań w transporcie miejskim - osobowym i dostawczym. Podczas Kongresu z bliska można będzie obejrzeć także najnowszy model ze stajni Mercedesa – model eCitan, który w salonach sprzedaży pojawił się we wrześniu 2023 roku.

- eCitan został zaprojektowany tak, aby spełniać oczekiwania zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i tych, które poszukują wydajnych i przyjaznych środowisku rozwiązań transportowych. Pojawienie się na rynku nowego eCitana to kolejny etap strategii pełnej elektryfikacji firmy – wyjaśnia Piotr Seroka, Koordynator ds. PR i Komunikacji Marketingowej w Mercedes-Benz Polska. – Naszą misją nie jest tylko sprzedaż, ale także partnerskie podejście do klientów, którzy mogą liczyć na wsparcie zarówno przed, jak i po zakupie wybranego modelu. W myśl idei zrównoważonej mobilności, dokładamy wszelkich starań, by ułatwić klientom wybór i zakup pojazdu elektrycznego, zgodnego z ich potrzebami. W najbliższych latach coraz więcej z nich stanie przed decyzją o zmianie, dlatego podczas wydarzeń takich jak Kongres Nowej Mobilności, mamy szansę porozmawiać z potencjalnymi klientami i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom – dodaje Tomasz Mucha, Head of Corporate and Product Communication w Mercedes-Benz Polska.

Pełne wsparcie na każdej płaszczyźnie – ekosystem usług ładowania

Mercedes-Benz oferuje pełen ekosystem usług ładowania, który obejmuje zarówno ładowanie w domu poprzez specjalne ładowarki typu Wallbox, jak i dostęp do publicznych stacji ładowania na terenie całej Europy dzięki zintegrowanym usługom Mercedes me Charge. Dodatkowo, marka udostępnia aplikacje mobilne oraz usługi online, umożliwiając użytkownikom znalezienie najbliższych stacji ładowania, monitorowanie postępu ładowania i zarządzanie ustawieniami. Ponadto w szerokiej ofercie dostępne są rozwiązania do zarządzania energią, które pozwalają zoptymalizować proces ładowania, uwzględniając dostępność energii odnawialnej i koszty. W razie problemów z ładowaniem możliwe jest wsparcie techniczne i serwis na miejscu, aby szybko rozwiązać ewentualne kłopoty.

Podczas Kongresu Nowej Mobilności firma zaprezentuje 2 modele – osobowy EQE SUV oraz najnowszy w ofercie – dostawczy eCitan.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do
Motoryzacja Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
2024-06-19 | 09:10

Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA

Zespół Goodyear Racing EMEA uzyskał najwyższą, 3-gwiazdkową ocenę w programie akredytacji środowiskowej FIA. Wyróżnienie to przyznano za długoterminowe plany
Motoryzacja Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
2024-06-12 | 08:00

Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive

Universal Robots, duńska firma zajmująca się projektowaniem i produkcją robotów współpracujących (cobotów), wraz ze swoimi partnerami coraz śmielej wkracza w przemysł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.