Mercedes-Benz ułatwia przejście na elektromobilność
Zakup auta elektrycznego – czy to do użytku prywatnego czy firmowego, dla wielu wciąż może być wyzwaniem. Najwięcej pytań pojawia się o zasięgi i możliwości ładowania, częstą barierą jest także koszt zakupu nowego modelu. Jednak gdy spojrzy się na pakiet oferowanych przez Mercedes-Benz Vans korzyści i wsparcie w przejściu na e-mobilność, sięgające dalej niż do momentu wyjechania autem z salonu – zdecydowanie warto zastanowić się nad tym wyborem. Na co mogą liczyć nabywcy modelu Mercedes EQV i eVito – odpowiada najnowsza oferta lidera lokalnie bezemisyjnej mobilności.
Mercedes-Benz bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma stawia na reorganizację swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności w sektorze vanów. Dodatkowo jest to zbieżne z przyjętym przez UE porozumieniem, mówiącym o tym, że od 2035 roku, redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma spać do zera, a do 2030 producenci powinni zredukować emisyjność samochodów osobowych o 55% i vanów o 50%. Oznacza to, że elektryków na polskich drogach z roku na rok będzie coraz więcej. Niestety istnieje kilka mocno zakorzenionych mitów na temat pojazdów zasilanych prądem, przez co część klientów ostrożnie podchodzi do wymiany swojego spalinowego auta na elektryka. Tegoroczna oferta modelu EQV i eVito ma rozwiać wątpliwości i zapewnić użytkownika, że rozwiązania technologiczne i pakiet usług serwisowych pozwolą zagwarantować spokój, zarówno w momencie podejmowania decyzji o zakupie, jak i w trakcie codziennego użytkowania.
Korzyści, które przekonają niezdecydowanych
Model Mercedes-Benz EQV to duży van, w którym można mieć aż 8 miejsc siedzących – idealny układ np. dla kilkuosobowej rodziny, kochającej weekendowe i wakacyjne podróże. Jednocześnie auto świetnie odnajdzie się na miejskich ulicach, może także posłużyć jako luksusowy przejazd VIP, nawet w najdłuższych służbowych podróżach. Komfortowe i przestronne wnętrze to gwarancja udanej jazdy, a pojemny bagażnik sprawdzi się nawet wtedy, gdy musimy spakować całą rodzinę, psa i sprzęt do uprawiania sportu. Benefitów jest wiele, co zwiększa kompleksowość oferty i jest gwarancją satysfakcji i bezpieczeństwa. Na jakie dodatkowe korzyści można liczyć przy jego zakupie?
Warto wiedzieć o możliwości skorzystania z dopłaty aż do 55 tys. zł brutto przy zakupie nowego EQV 300. Dodatkowym atutem znajdującym się w pakiecie korzyści jest możliwość wyboru udoskonalonej ładowarki ściennej Wallbox 2.0 czy przenośnego zestawu ładującego, który pasuje do większości instalacji elektrycznych. Wybór ładowarki jest możliwy już za 1 zł brutto, a dodatkowo firma przeprowadza kompleksowy audyt instalacji domowych. Klient może otrzymać także pakiet 4 pierwszych przeglądów gratis i możliwość przedłużenia ochrony gwarancyjnej o dodatkowe 24 miesiące z pomocą Pakietu Gwarancyjnego za 1 zł brutto. W przypadku awarii technicznej, wypadku, rozładowania baterii na trasie, w całej Europie Mercedes-Benz zapewnia dalszą jazdę po usunięciu usterki, w tym np. holowanie do najbliższej stacji ładowania w ramach usługi Mercedes Benz Mobilo. Ponadto klient otrzymuje kartę do ładowania Mercedes me Charge L bez miesięcznych kosztów abonamentu przez pierwszy rok. Auto posiada także 8-letnią gwarancję na baterię lub na 160 tys. przejechanych kilometrów.
Przedsiębiorcy też mogą skorzystać – pora na nowego eVito
Segment aut dostawczych w ostatnich kilku latach silnie rozbudowuje gałąź EV. Rosnący potencjał widoczny jest też w sektorze przedsiębiorstw – zwłaszcza w branży logistycznej, ale nie tylko. Inwestycja w elektryczne auta firmowe to przyszłość zbliżająca się wielkimi krokami – doskonale wie o tym Mercedes_Benz Vans, który w swojej ofercie ma pakiet firmowej elektromobilności. Model eVito Furgon, będący częścią tej oferty, to ogromna przestrzeń załadunkowa i wygoda przesuwnych drzwi, dodatkowo jego zasięg według normy WLTP to 265 km, więc w warunkach miejskich sprawdzi się doskonale.
Decydując się na zakup tego modelu można wykorzystać aż dwa programy wsparcia - w ramach premii od Mercedes‑Benz Polska można oszczędzić do 28 000 złotych, zaś udział w programie NFOŚiGW, Mój Elektryk, pozwoli uzyskać zwrot do 70 000 złotych. Dodatkowo oferowane są inne korzyści, w tym np. ładowarka nowej generacji Wallbox 2.0., Pakiet Gwarancyjny (z limitem 200 000 km), zapewniający dodatkowe 24 miesiące opieki po upływie gwarancji. Zupełnie gratis klient otrzyma pakiet czterech pierwszych przeglądów oraz pakiet Gwarancji Mobilności Mercedes-Benz MobiloVan. Niezależnie od tego gwarancja na baterię eVito to aż 8 lat lub 160 000 km.
- Mercedes-Benz Vans dąży do stałego rozwoju segmentu aut elektrycznych, naszym celem jest jednak nie tylko sprzedaż, ale także partnerskie podejście do klientów, którzy mogą liczyć na wsparcie zarówno przed, jak i po zakupie wybranego modelu. W myśl idei zrównoważonej mobilności, dokładamy wszelkich starań, by ułatwić nabywcom wybór i zakup pojazdu elektrycznego. W najbliższych latach coraz więcej klientów stanie przed decyzją o zmianie, na którą teraz decydują się przede wszystkim entuzjaści e-mobilności czy właściciele firm – wyjaśnia Thomas Greipel, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Vans.
Kompleksowa oferta dla modeli EQV oraz eVito została wsparta całoroczną kampanią, realizowaną w digitalu. W jej ramach wykorzystywane są kanały szerokiego zasięgu, display oraz social media. Kampanie trwają do końca listopada, z przerwą w komunikacji na okres wakacyjny. Dotrzeć mają do osób zainteresowanych e-mobilnością, transportem dla biznesu oraz osób indywidualnych.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.