Mercedes-Benz ułatwia przejście na elektromobilność
Zakup auta elektrycznego – czy to do użytku prywatnego czy firmowego, dla wielu wciąż może być wyzwaniem. Najwięcej pytań pojawia się o zasięgi i możliwości ładowania, częstą barierą jest także koszt zakupu nowego modelu. Jednak gdy spojrzy się na pakiet oferowanych przez Mercedes-Benz Vans korzyści i wsparcie w przejściu na e-mobilność, sięgające dalej niż do momentu wyjechania autem z salonu – zdecydowanie warto zastanowić się nad tym wyborem. Na co mogą liczyć nabywcy modelu Mercedes EQV i eVito – odpowiada najnowsza oferta lidera lokalnie bezemisyjnej mobilności.
Mercedes-Benz bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma stawia na reorganizację swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności w sektorze vanów. Dodatkowo jest to zbieżne z przyjętym przez UE porozumieniem, mówiącym o tym, że od 2035 roku, redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma spać do zera, a do 2030 producenci powinni zredukować emisyjność samochodów osobowych o 55% i vanów o 50%. Oznacza to, że elektryków na polskich drogach z roku na rok będzie coraz więcej. Niestety istnieje kilka mocno zakorzenionych mitów na temat pojazdów zasilanych prądem, przez co część klientów ostrożnie podchodzi do wymiany swojego spalinowego auta na elektryka. Tegoroczna oferta modelu EQV i eVito ma rozwiać wątpliwości i zapewnić użytkownika, że rozwiązania technologiczne i pakiet usług serwisowych pozwolą zagwarantować spokój, zarówno w momencie podejmowania decyzji o zakupie, jak i w trakcie codziennego użytkowania.
Korzyści, które przekonają niezdecydowanych
Model Mercedes-Benz EQV to duży van, w którym można mieć aż 8 miejsc siedzących – idealny układ np. dla kilkuosobowej rodziny, kochającej weekendowe i wakacyjne podróże. Jednocześnie auto świetnie odnajdzie się na miejskich ulicach, może także posłużyć jako luksusowy przejazd VIP, nawet w najdłuższych służbowych podróżach. Komfortowe i przestronne wnętrze to gwarancja udanej jazdy, a pojemny bagażnik sprawdzi się nawet wtedy, gdy musimy spakować całą rodzinę, psa i sprzęt do uprawiania sportu. Benefitów jest wiele, co zwiększa kompleksowość oferty i jest gwarancją satysfakcji i bezpieczeństwa. Na jakie dodatkowe korzyści można liczyć przy jego zakupie?
Warto wiedzieć o możliwości skorzystania z dopłaty aż do 55 tys. zł brutto przy zakupie nowego EQV 300. Dodatkowym atutem znajdującym się w pakiecie korzyści jest możliwość wyboru udoskonalonej ładowarki ściennej Wallbox 2.0 czy przenośnego zestawu ładującego, który pasuje do większości instalacji elektrycznych. Wybór ładowarki jest możliwy już za 1 zł brutto, a dodatkowo firma przeprowadza kompleksowy audyt instalacji domowych. Klient może otrzymać także pakiet 4 pierwszych przeglądów gratis i możliwość przedłużenia ochrony gwarancyjnej o dodatkowe 24 miesiące z pomocą Pakietu Gwarancyjnego za 1 zł brutto. W przypadku awarii technicznej, wypadku, rozładowania baterii na trasie, w całej Europie Mercedes-Benz zapewnia dalszą jazdę po usunięciu usterki, w tym np. holowanie do najbliższej stacji ładowania w ramach usługi Mercedes Benz Mobilo. Ponadto klient otrzymuje kartę do ładowania Mercedes me Charge L bez miesięcznych kosztów abonamentu przez pierwszy rok. Auto posiada także 8-letnią gwarancję na baterię lub na 160 tys. przejechanych kilometrów.
Przedsiębiorcy też mogą skorzystać – pora na nowego eVito
Segment aut dostawczych w ostatnich kilku latach silnie rozbudowuje gałąź EV. Rosnący potencjał widoczny jest też w sektorze przedsiębiorstw – zwłaszcza w branży logistycznej, ale nie tylko. Inwestycja w elektryczne auta firmowe to przyszłość zbliżająca się wielkimi krokami – doskonale wie o tym Mercedes_Benz Vans, który w swojej ofercie ma pakiet firmowej elektromobilności. Model eVito Furgon, będący częścią tej oferty, to ogromna przestrzeń załadunkowa i wygoda przesuwnych drzwi, dodatkowo jego zasięg według normy WLTP to 265 km, więc w warunkach miejskich sprawdzi się doskonale.
Decydując się na zakup tego modelu można wykorzystać aż dwa programy wsparcia - w ramach premii od Mercedes‑Benz Polska można oszczędzić do 28 000 złotych, zaś udział w programie NFOŚiGW, Mój Elektryk, pozwoli uzyskać zwrot do 70 000 złotych. Dodatkowo oferowane są inne korzyści, w tym np. ładowarka nowej generacji Wallbox 2.0., Pakiet Gwarancyjny (z limitem 200 000 km), zapewniający dodatkowe 24 miesiące opieki po upływie gwarancji. Zupełnie gratis klient otrzyma pakiet czterech pierwszych przeglądów oraz pakiet Gwarancji Mobilności Mercedes-Benz MobiloVan. Niezależnie od tego gwarancja na baterię eVito to aż 8 lat lub 160 000 km.
- Mercedes-Benz Vans dąży do stałego rozwoju segmentu aut elektrycznych, naszym celem jest jednak nie tylko sprzedaż, ale także partnerskie podejście do klientów, którzy mogą liczyć na wsparcie zarówno przed, jak i po zakupie wybranego modelu. W myśl idei zrównoważonej mobilności, dokładamy wszelkich starań, by ułatwić nabywcom wybór i zakup pojazdu elektrycznego. W najbliższych latach coraz więcej klientów stanie przed decyzją o zmianie, na którą teraz decydują się przede wszystkim entuzjaści e-mobilności czy właściciele firm – wyjaśnia Thomas Greipel, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Vans.
Kompleksowa oferta dla modeli EQV oraz eVito została wsparta całoroczną kampanią, realizowaną w digitalu. W jej ramach wykorzystywane są kanały szerokiego zasięgu, display oraz social media. Kampanie trwają do końca listopada, z przerwą w komunikacji na okres wakacyjny. Dotrzeć mają do osób zainteresowanych e-mobilnością, transportem dla biznesu oraz osób indywidualnych.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.